nejlepší eventy!

Každoročně oceňujeme mimořádné počiny v oblasti eventového marketingu, ať už z řad agentur nebo dodavatelů služeb. Ukažte se odborníkům a široké veřejnosti i vy!

VÝROČNÍ CENY ČEA 2025

PŘIHLASTE SE A UKAŽTE SVĚTU SVŮJ NEJLEPŠÍ EVENT!
ZÍSKEJTE ZPĚTNOU VAZBU OD ŠPIČKOVÝCH OSOBNOSTÍ OBORU, NOVÉ OBCHODNÍ KONTAKTY A DEJTE O SVÉ PRÁCI VĚDĚT V MÉDIÍCH. SOUTĚŽ JE VAŠE VSTUPENKA MEZI EVENTOVOU ELITU!

UZÁVĚRKA PŘIHLÁŠEK KONČÍ 23. DUBNA 2025!
TAK NEVÁHEJTE A VYUŽIJTE POSLEDNÍ ŠANCI ZAZÁŘIT!

VELKÉ FINÁLE MÁ DATUM 2. ČERVNA!
SLAVNOSTNÍ VYHLÁŠENÍ VÍTĚZŮ PROBĚHNE VE VELKÉM SÁLE KINA LUCERNA.

JAK SOUTĚŽIT?

NEJDŘÍVE NÁKUP, AŽ PAK REGISTRACE VAŠICH PROJEKTŮ

Nezapomeňte! Nejprve je nutné zakoupit přihlášky. Po jejich úhradě se můžete pustit do registrace projektů v soutěžní aplikaci.

NAKUPUJTE ZA VÝHODNĚJŠÍ CENY

Cena za každou registrovanou přihlášku je 15 000 Kč. Členové a partneři ČEA mají zvýhodněnou cenu 12 000 Kč za přihlášku.

Nečekejte na poslední chvíli! Od 18. dubna 2025 se zvýší cena za každou podanou přihlášku na 17 000 Kč. Členové a partneři ČEA nakoupí se zvýhodněním za 14 000 Kč za přihlášku.

POTŘEBUJETE PORADIT?

Máte dotazy ohledně soutěže, nákupu nebo registrace projektů? Rádi vám pomůžeme! Neváhejte nás kontaktovat na marketa.chacaturov@c-e-a.cz.

DŮLEŽITÉ TERMÍNY

23. DUBNA VE 23:59 HOD

Uzavření soutěžní aplikace, ukončení registrací přihlášek

2. května od 12 hod

Úprava a doplnění přihlášek v aplikaci na základě oponentury

6. května v 17 hod

Ukončení úprav přihlášek dle oponentury, uzavření aplikace

2. června

Slavnostní vyhlášení vítězů ve velkém sále kina Lucerna

NEŽ ZAČNETE SOUTĚŽIT

JEDNODUŠŠÍ PŘIHLÁŠKA

Soutěžení je teď ještě snadnější! Přihlášku jsme zredukovali na klíčová textová pole a přidali detailnější nápovědy, které vám pomohou s vyplňováním.

JEDEN PROJEKT, VÍCE ŠANCÍ NA VÝHRU

Chcete maximalizovat své šance? Přihlaste svůj projekt do více kategorií! Stačí v každé přihlášce jasně definovat odlišné cíle a dosažené výsledky.

VIDEO POVINNÉ AŽ PŘI POSTUPU NA SHORTLIST

V první fázi soutěže se zaměřte na textovou prezentaci. Video je nutné až při postupu na shortlist. Pokud ho ale máte už nyní, neváhejte ho přidat – může vám pomoci zaujmout hned v úvodním kole!

SOUTĚŽNÍ KATEGORIE

1A

B2B eventy - na podporu obchodních vztahů

1B

B2C eventy - na podporu vztahů se zákazníky a spotřebiteli

1c

B2P eventy - na podporu vztahů s veřejností

1D

B2E eventy - na podporu vztahů se zaměstnanci

2A

Zábava a showbusiness (veřejné eventy a festivaly)

2B

Veletrhy a obchodní výstavy, odborné konference, fóra a kongresy

ESG

Udržitelné eventy

KLÍČOVÁ PRAVIDLA SOUTĚŽE

Než se pustíte do čtení

Připravili jsme pro vás přehledný souhrn toho nejdůležitějšího, co potřebujete vědět o soutěži Výroční ceny ČEA. Připomínáme, že účastí v soutěži souhlasíte s DETAILNÍMI PODMÍNKAMI SOUTĚŽE.

Registrace přihlášek

Registrace probíhá výhradně elektronicky přes soutěžní aplikaci ČEA. Přihlašovatel musí být česká právnická nebo fyzická osoba podnikající v ČR a zodpovídá za souhlas zadavatele s účastí v soutěži.

Cenové podmínky

Ceny přihlášek se liší podle období nákupu. Podmínky a cenové fázování jsou zveřejněny v úvodu stránky. Každá přihláška musí být uhrazena před registrací projektu v soutěžní aplikaci.

Náležitosti přihlášky

Soutěžící nejprve zvolí kategorii, do které chce svůj projekt registrovat. V dalším kroku uvede základní informace o projektu, kontaktní údaje, popis projektu, rozpočtovou kategorii a obhajobu kritérií (kreativita, náročnost a provedení, přínos – vliv na chování/vnímání a udržitelnost – přičemž mimo kategorii ESG je obhajoba kritéria udržitelnost volitelná). Přihlášku soutěžící doplní o přílohy: video, případně fotografie, prezentace, grafiku aj.

Video a ostatní přílohy

Součástí přihlášky je video, v doporučené délce max. 2 min. Video shrnuje celý průběh eventu, doporučuje se využití titulů shrnující základní informace a/nebo výsledky a/nebo voiceover. Pro první kolo video není povinné, ale pro shortlist již ano. Pokud video máte k dispozici, neotálejte a nahrajte ho do aplikace již pro účely 1. kola hlasování. Přihlášku lze doplnit o nepovinné přílohy jako fotografie, prezentace, grafiku aj.

HODNOTÍCÍ PARAMETRY SOUTĚŽE

Projekty v kategoriích 1A-2B jsou hodnoceny podle tří základních kritérií s následujícími váhami:

  • Kreativita (40%)
  • Náročnost a provedení (30%)
  • Přínos – vliv na chování/vnímání (30%)

Kritérium udržitelnosti je v těchto kategoriích volitelné. Pokud je vyplněno, získává projekt dodatečné nezávislé hodnocení. V kategorii ESG – Udržitelné eventy se hodnotí pouze kritérium udržitelnosti se 100% váhou, ostatní kritéria se v tomto případě nehodnotí.

POROTA

Porotci jsou vybírání z řad nezávislých odborníků, zadavatelů eventů, zástupců eventových a marketingových agentur a dodavatelů poskytujících služby převážně v oblasti eventů.

SYSTÉM HODNOCENÍ

Soutěž má dvoukolový systém hodnocení. První kolo probíhá formou online hlasování, kdy porotci samostatně hodnotí všechny platné přihlášky. Do druhého kola (na shortlist) zpravidla postupuje 5 nejlépe hodnocených projektů v každé kategorii. Všichni shortlistovaní soutěžící jsou informováni e-mailem po uzavření prvního kola.

Druhé kolo spočívá v prezentaci projektů před odbornou porotou a následném hodnocení. Tyto prezentace a finální hodnocení probíhají během jednoho dne. O formátu prezentací (živé nebo online) a termínu budou soutěžící včas informováni.

VYHLÁŠENÍ VÍTĚZŮ

Slavnostní vyhlášení vítězů proběhne dne 2. června 2025 ve velkém sále kina Lucerna v Praze. Tento večer budou oceněni nejúspěšnější soutěžící v jednotlivých kategoriích, vyhlášeny mohou být také mimořádná ocenění. V závěru oceníme nejlepší projekt z nejlepších, jehož tvůrci si odnesou cenu GRAND PRIX.

Vyhlášení vítězů je místem, kde se sny mění v úspěchy, nápady v inspiraci a profesionálové v hvězdy eventového světa.

Autorská práva a souhlas se zpracováním údajů

Přihlašovatel uděluje organizátorovi bezúplatné oprávnění k užití audiovizuálních záznamů a fotodokumentace projektu a souhlas se zasíláním obchodních sdělení.

Závěrem

Pořadatel si vyhrazuje právo měnit pravidla soutěže nebo ji odvolat, pozastavit či ukončit. Odesláním přihlášky přihlašovatel schvaluje detailní pravidla soutěže a zavazuje se je dodržovat.

POROTA

Porotci jsou vybíráni z řad nezávislých odborníků, zadavatelů eventů, zástupců eventových a marketingových agentur a dodavatelů poskytujících služby převážně v oblasti eventů.

JAN BINAR

Předseda poroty soutěže
CEO, McCann Prague

VÍT ROZEHNAL

Přeseda ČEA
CEO, Event Selection

MIROSLAV BÖHM

Garant kategorie 1A / Marketing
Manager, K2 & Marketing Director, Sluno

TOMÁŠ BROŽ

Garant kategorie 1B
Marketing Director, Caesar Vape

ANTONÍN PARMA

Garant kategorie 1C / Co-Founder,
Magnoli Group & BD, Rock for People

ANNA KRULJACOVÁ

Garant kategorie 1D / Executive
Coordinator, Vysoké učení tech. v Brně

MONIKA HRUBALOVÁ

Garant kategorie 2AB
Marketing Director, PBS Group

IVANA HEKERLE

Garant kategorie ESG / Communication,
PR & Events, CIRA Advisory

ALEKSANDRA SKALSKA

CMO
Somavedic Technologies

ANDREA FAFLÍKOVÁ

Director of PR, Communication
& Events, The LEGO Group

JANA JUSKOVÁ

Marketing Director
Čedok

JAROSLAVA RUDOLFOVÁ

Project Manager
Československá obchodní banka

JIŘÍ JURÁNEK

Business Excellence Mentor
Business Excellence

MAREK HLAVICA

Managing Director
Asociace Public Relations

MARTIN ŠÁMAL

Owner & Consultant
Seegr

MILOSLAV TUČEK

Events and Production Hub
Česká spořitelna

PETR MAJERIK

Media Coach & Lecturer
Vysoká škola kreativní komunikace

RADANA VEČEŘOVÁ

Event Manager
Pojišťovna Kooperativa

SAŠO BELOVSKI

Managing Director, SuperHalfs
& Board Member, RunCzech

TEREZA VRÁNKOVÁ

Marketing & PR Professional
Freelancer

TEREZA ŽIDLICKÁ

Event & Sponsorship Marketing
Manager, Moneta Money Bank

TOMÁŠ MACKŮ

External Affairs Director
Ipsos

POTŘEBUJETE PORADIT?

Kontaktujte nás na e-mailu marketa.chacaturov@c-e-a.cz.