26. 5. 2020

Jak na interní komunikaci, když zaměstnanci pracují z domu

Obavy z šíření koronaviru radikálně změnily zaběhnuté fungování firem, a tato situace v CREATIVE PRO Group inspirovala k tvorbě nových řešení a zážitků.

V České republice se CREATIVE PRO soustřeďuje na virtuální interní komunikaci, kterou nazvali HOME OFFICE 2.0. Tato služba obsahuje vytvoření programu na míru tak, aby zlepšil produktivitu a zároveň udržel fyzické i duševní zdraví zaměstnanců během práce z domu. Základem je princip „work life balance“. Na denní bázi nabízí aktivity z různých oblastí, výzvy a benefity, které zajištují interaktivitu a udržují firemní kulturu. Cílem je zachovat přirozený kontakt se zaměstnanci nad rámec standardních pracovních „callů“ a motivovat je v této nelehké situaci. Pro jejich klienty již v rámci HOME OFFICE 2.0 zorganizovali například vaření na živo s Radkem Šubrtem, koncerty, ranní jógu a další aktivity pro zaměstnance.

Kromě správně navrženého a provedeného technického zabezpečení vnímají strůjci této platformy, že obsah je pořád králem. Pokud chybí silný obsah a promyšlená dramaturgie, technika nikoho nezachrání. Virtuální eventy jsou více než samotný streaming, proto vše musí být do detailů propracované a propojené. I nejmenší chybička může zkazit celkový dojem.

V CREATIVE PRO Group virtuální eventy doposud zrealizovali pro klienty jako O2, T-Systems Slovakia nebo Philip Morris. Ohlasy diváků a klientů, a hlavně čísla sledovanosti nám potvrdily, že právě takové akce mají velký potenciál.

On-line eventy neznají hranice a díky tomu, že CREATIVE PRO Group působí ve čtyřech státech, daří se jim rychleji reagovat na všech trzích. To se ukázalo jako veliká výhoda hlavně pro nadnárodní společnosti s pobočkami v těchto zemích.

https://creativepro.agency/en/