12. 5. 2020

Události posledních březnových týdnů postavili zakladatele významné eventové agentury Borovka Event Lenku a Davida Borovkovi do nečekané situace. Ze dne na den museli přerušit 100 % svých projektů. Po 13 letech budování značky nepřišli jen o práci, kterou mají rádi, ale především by změnili osudy celého Borovka týmu a jejich rodin.

Každá krize však s sebou nese i nové výzvy. Stáli tedy před otázkou “co dál”. Rozpustit skvělý a spolehlivý tým by brali jako osobní selhání.

Příležitost skutečně přišla, a to od ŠKODA AUTO a.s., která potřebovala zajistit dostatek dezinfekce a dezinfekčních stojanů pro zaměstnance. Nejdřív usilovně pracovali na nákupu požadovaného materiálu, ale zjistili, že ten v současné době není možné zajistit. Zbývala jediná možnost – návrh a výroba nedostatkového zboží. A tak se začal psát příběh Borovka Facility!

„Před několika týdny nám přišel osudový mail od ŠKODA Česká republika s poptávkou na 400 ks dezinfekčních stojanů, čímž se začala psát nová kapitola naší rodinné firmy! Během 48 hodin jsme navrhli a zároveň zprovoznili výrobu dezinfekčních stojanů, kdy původní poptávka (400 ks) postupně vzrostla na 2 500 ks. Mezi naše další klienty patří např. Alza, Globus, ČEZ, IKEA, SAP, městské úřady, vzdělávací instituce, hrady a zámky, korporátní společnosti atd. Nejen, že jsme udrželi zaměstnatelnost celého týmu Borovka, ale potřebovali jsme i více lidských zdrojů, a tak jsme poprosili o pomoc desítky kolegů z eventového segmentu, kteří díky současné situaci přišli o práci… Aktuálně vyrábíme okolo 250 ks dezinfekčních stojanů Borovka Facility denně, které dodáváme po ČR, ale také exportujeme do zahraničí. Více na www.borovkafacility.cz, kde máme veškeré aktualizace včetně dětských a designových stojanů,“ takto se s aktuální situací na eventovém trhu vypořádali zakladatelé eventové agentury Borovka event Lenka a David, členové České eventové asociace. 

Informace a možnost nákupu dezinfekčních stojanů české výroby na http://borovkafacility.cz/