1C

ESTER

Firma EVENT ARENA společně s Peppermint
Klient Mondelez / Milka

Seznam účastníků kampaně nesoucích hlavní podíl na úspěšnosti přihlášených prací

Matuš Drgoň - produkční
Ondrej Danda - Account manager



Cíl a popis eventového projektu, způsob realizace a výsledek eventového projektu

Event byl vyvrcholením kampaně Ester. Event se realizoval v rámci partnerství MILKA na Světovém poháru ve sjezdovém lyžování ve Špindlerově Mlýně v březnu 2019 a v tu dobu probíhající kampaně a soutěže o brandované termolahve. Hlavní tváří eventu je Ester Ledecká, která se stala tváří celé kampaně a měla být přítomna jako závodník. Součásti naší zóny byly aktivity pro děti i dospělé.

Počet oslovených eventem vs reálně zúčastněných

15 000

Kreativita

v rámci realizace zóny byl dán požadavek od klienta na kreativní zpracování hlavní aktivity na téma Jemnost . Přišli jsme s návrhem - Jemnost Hory přenáší - soutěž, kdy je konstrukce prˇipravena z dřevěné lavičky, kterou sledují detektory neˇžnosti. Signál z nich je prˇenášen rovnou do láskomeˇru, který na stupnici ukáže výsledek. Na láskomeˇru jsou zobrazeny Milka odmeˇny, takže pár získává svoji výhru podle výsledku na stupnici. Ve chvíli, kdy je vyhodnocena maximální úrovenˇ lásky, tak ukazatel zfialoví, prˇichází hostesky prˇináší velký dárek, vystrˇelí konfety.

Náročnost a exekuce

na realizaci včetně jsme měli 2 měsíce, náročnost spočívala v náročnosti úprávy terénu v rámci fun zóny, největší výzvou bylo, že týden před závodem byla zrušena účast Ester Ledecké nejen na závodě,ale i v naší zóně. Museli jsem přebrandovat veškeré materiály a zajisiti další aktvivty, které přitáhnou pozornost účastníků.

Přínos (vliv na chování / vnímání)

Event byl nejen vyvrcholením celé kampaně ESTER, ale na místě podpořil propojení značky MILKA a sportu jako takového. MIlka zona jako taková byla vnímána jako největší láakdlo ve fun zoně.

Doplňující informace

MIlka zóna se stala nejatraktvivnější zónou celého šampionátu - kde byla účast zhruba 19 000 hostů. / rozdali jsme 30 000 kusů miničokolády. Aktvivity na míru kampaně a brandu - dobývání čokolády z ledu, čoko jenga, čokoládový prak, fotokoutek, výroba buttones, VR fancy skiing, trenažér lyžování, po celý den jsme servírovali horkou čokoládu z obří mléčné bandasky.

Rozpočet

do 1 mio



obrázek
obrázek
obrázek
obrázek
obrázek
obrázek