H&M ELEMENTS
Soutěžící | Event Arena společně s Dudes&Barbies |
---|---|
Klient | H & M Hennes & Mauritz CZ |
Seznam účastníků kampaně nesoucích hlavní podíl na úspěšnosti přihlášené práce
Jana Radilová - Creative Director
František Bosák - architekt
Kateřina Šandová - Art director
Petr Mejsnar - Production
Cíl a popis eventového projektu, způsob realizace a výsledek eventového projektu
Cílem bylo prezentovat H&M jako značku která je zábavná, určuje aktuální trendy v oblasti módy, je společensky odpovědná a klade velký důraz na udržitelnost nejen ve svém oboru, ale i při všech svých prezentacích. Pro komunikaci na letošním ročníku festivalu Colours of Ostrava jsme zvolili kreativní koncept H&M ELEMENTS - propojení 4 přírodních elementů, živlů nezbytných pro život na naší planetě. s pátým - samotným H&M. H&M zóna tvořila“chrámový komplex” a byla nepřehlédnutelná díky použití stavebního systému PIŽMO, který nebyl tímto způsobem nikdy použit. Každý chrám, jeho vizualita a program byl zasvěcen jednomu živlu. Pro komunikace celé myšlenky veřejnosti jsme pro každý element vybrali 3 české influencery(artists, fashion geeks, youtubers, vloggers), , kteří se stali ambasadory již před festivalema v průběhu festivalu se v zóně setkávali se zástupci médií, ale především se svými fanoušky. . Výsledky: Mediální zásah: ? PRINT REACH : 253 000 ? REACH ONLINE: 8 766 000 ? REACH INFLUENCERS: 7 712 094
Počet oslovených eventem vs. reálně zúčastněných
Počet návštěvníků zóny: - festival má návštěvnost přes 50 000 / z prodeje nápojů odhadujeme návštěvnost během celého festivalu 25 000 osob Počet účastníků workshopů: 1600
Kreativita
Zona HM se nejvíce objevovala na sociálních sítích, dále byl použit materiál PIŽMO naprosto unikátním způsobem, Koncept 5 elementů dokonale podpořil myšlenku udržitelnosti a výjímečného místa na festivalu.
Náročnost a exekuce
Nejsložitější na celém návrhu byla kompozice celkové hmoty tak, aby byla kontextuální k industriálnímu prostředí Vítkovic, zároveň obyvatelná a konstrukčně proveditelná. Díly dočasné mostní konstrukce jsou typizované a je možné je použít pouze podle předem daných pravidel. Abychom mohli vytvořit takovouto stavbu, museli jsme přijít na způsob, jak se na tento systém podívat z nadhledu a daná pravidla porušit
Přínos (vliv na chování/vnímání)
HM díky naší zóně se prezentovala opravdu jako udržitelná společnost
Doplňující informace
Originální design, relax, zábava a recyklace ve znamení 4 přírodních elementů - Každý z nich – voda, vzduch, oheň, země – představuje jednu z funkčních částí dvoupodlažní zóny a měl přiřazen svůj vlastní “chrám”: Oheň reprezentoval taneční parket s DJ pultem a barem s alko i nealko drinky, voda přinesla chillout zónu, země patřila recyklačním workshopům, čtvrtý element vzduch nabídnul návštěvníkům bistro se stylovým menu připraveným specielně pro tuto příležitost. Hlavní část programu se odehrála v přízemí H&M zóny, horní část posloužila jako otevřená terasa zvoucí k odpočinku od festivalového ruchu. Zóna poprvé tematicky využila i protilehlou zeď, na které v průběhu festivalu čtyři známí čeští výtvarníci vytvořili své umělecké pojetí čtyř živlů. Protože klien určil udržitelnost jako jedno ze tří hlavních KPIs, brali jsme ji v úvahu od kreativního návrhu, přes realizaci celé zóny a její provoz v průběhu festivalu až po likvidaci zóny. Výsledek? 98% veškerého materiálu bylo použito dál jiným způsobem - konkrétně: ? Celá architektura zóny byla pouze vypůjčena vytvořena unikátním způsobem z dočasných mostních konstrukcí, po skončení festivalu dále slouží svému účelu ? Látky, které vytvářely jedinečnou chrámovou atmosféru, byly poskytnuty škole oděvního návrhářství , kde jsou používán pro prvotní modely mladých návrhářů ? stavební prvky - skruže (manhole rings) a trámy (wooden beams :-D) se promění v jedinečnou tribunu ? všechny použité květiny tvoří živou stěnu v centru Vnitroblock ? Během jeans workshopu jsme ze starých kalhot, které jsme sbírali od zákazníků v Praze a Ostravě, tvořili módní doplňky... workshop - z trička batoh Media reach: 9 postů (4 před a 5 během festivalu) a 2 videa – 57+k engagement Video 1. den a Summary video – přes 100k zhlédnutí, 400 reakcí u každého z nich 12 influencerů - TOTAL REACH Instagram 7 712 094
Rozpočet
do 5 mio