2A

MAN ON THE MOON multimedia show

Soutěžící Art4promotion
Klient ČEZ - generální partner

Seznam účastníků kampaně nesoucích hlavní podíl na úspěšnosti přihlášené práce

Rudolf Střítecký - Showdesigner, Stagedesigner, Director
Lenka Střítecká - Creative Director, Music Dramaturgy
Martin Šlenc - Logistic Manager
Miroslav Nejedlý - Production Manager
Petr Holanec - Production Manager
Lukas Kapinus - Audioviusal artist
Mojmír Ledvinka - Light design
Jakub Dvořák - Choreograf
Alena Bočková - Grafický design



Cíl a popis eventového projektu, způsob realizace a výsledek eventového projektu

Multimediální show MAN ON THE MOON vznikla ve vlastní produkci týmu Art4promotion včetně zajištění financování formou reklamních partnerů. Generálním partnerem eventu byl ČEZ,a.s.. a garantem US Embassy. Na projektu se finančně spolupodílela řada dalších partnerů (sponzorů). CÍL: Vytvořit unikátní outdoorovou multimediální show oslavující 50. výročí přistání člověka na Měsíci. POPIS: Hodinová outdoorová multimediální show v režii Rudolfa Stříteckého. Původní scénář, show design, stage design, dramaturgie, nové technologie, originální scénické prvky. REALIZACE: Od původní myšlenky přes zajištění financování formou partnerů, mediální kampaně, konceptu, programu, scénáře, technické realizace, produkce, organizace až po reporting. VÝSLEDEK: Výpravná multimediální show propojující moderní technologie a živé umění v novou formu živého představení.

Počet oslovených eventem vs. reálně zúčastněných

50tis vs. 20tis (kapacita)

Kreativita

Show se skládá z multimediálních fragmentů. Je pojatá jako oslava, co člověk před 50 lety dokázal. Při přípravách, když jdete v celém příběhu do hloubky, Vám dojde, jak obrovský kus práce a jak velký úspěch to pro člověka je, stanout na Měsíci a vrátit se bezpečně na Zem. Málo kdo ví, že na celém projektu pracovalo na 400 tisíc lidí. Show Man on the Moon vtáhla diváka do děje a atmosféry. Na stavbu scény jsme potřebovali více než týden. Na výstavišti vyrostla 30 metrů široká a 20 metrů vysoká multimediální scéna, která kombinovala různé projekční technologie, které se divákovy odhalovaly postupně. Nejintenzivnějším zážitkem byl obraz startu Apolla 11, který diváka na okamžik doslova přenesl na floridský Cape Canaveral. Technicky nejnáročnější a emočně nejsilnější částí byla simulace přistání modulu na povrch Měsíce formou multimediální levitující krychle s živým akrobatem (kosmonautem). Propojili jsme silný příběh, originální scénické prvky, výpravnou multimediální scénu, živé obrazy, projekční, holografické, světelné a laserové technologie, LED dance laser performance i dechberoucí akrobatické performacne. Vše spojené do dramaturgicky vystavěného celku emočně nabité spektakulární show. Pro celý projekt jsme vytvořili komunikační koncept a grafický design, který byl zapracován do všech komunikačních nástrojů. Multimediální show jsme doplnili tematickým doprovodným programem, přednáškami o vesmíru, rodinnou zábavou i hudebním programem. Výpravnost a zpracování jednotlivých obrazů show MAN ON THE MOON je možné vidět v přiloženém konceptu či videu.

Náročnost a exekuce

NÁROČNOST: Financování, to je první náročná výzva, která je podmínkou pro vznik projektu. Jedná se o výpravný projekt s využitím drahé moderní techniky, náročných technických realizací, potřeby velkého množství lidských zdrojů a profesionálů mnoha oborů. Financování musí pokrýt nejen přípravu, organizaci a realizaci akce, ale také související kampaň. Práce na projektu začínají rok dopředu. Samotná realizace show je pak několik měsíců intenzivní práce. Veškerá performance pro jednotlivé obrazy jsou vytvářena obsahově, choreograficky, hudebně i animačně jako původní originály a vyžadují týdny či měsíce zkoušek a programování. Technická realizace multimediální scény je velmi náročná jak do rozměrů a velikosti celé scény, tak do počtu využívaných technologií a jejich unikátní kombinace a propojování. Právě schopnost navrhnout a propojit jednotlivé technologie v plynoucí audiovizuální podívanou s emočně silným obsahem a zapracováním živých performance do strhující podívané je největší výzva multimediální show. Dokážeme propojením a kombinací těchto prvků dostat diváka do děje, tak že se stává součástí jednotlivých obrazů. Podmínkou je dokonalé technické zpracování, špičková technika a ti nejlepší performeři. Základem pak scéna, která to vše umožní, scénář, který vše propojí a celková dramaturgie, která dá příběhu napětí, emoce, dojetí, humor a prožitek. EXEKUCE: Na realizaci se podílelo několik týmů od těch, kteří se starali o finance a partnery přes PR team, manažery, kreativce, textaře, produkční tým, technický tým, tým umělců a vystupujících, animátoři, designéři, specialisté, choreografové, akrobati, hudebníci, skladatelé, programátoři, stage design, light design, sound design, special effects, ... až po stěžejní dramaturgický a režijní tým.

Přínos (vliv na chování/vnímání)

PŘÍNOS: Přínos dělíme na dvě roviny. Jeden je pro samotný obor a spočívá v posouvání hranic a možností využití audiovizuálních technologií pro tvorbu umělecké formy - multimediální show. Druhý přínos je pro pořadatele a reklamní partnery, kteří s projektem spojí své jméno (Art4promotion, ČEZ, US Embassy, ...) Vysoká návštěvnost, mediální dosah, pozitivní zpětná vazba návštěvníků i odborné veřejnosti - posílení dobrých vztahů, image, zvýšení atraktivity, vzdělávací přesah. ČEZ, a.s. vyhodnotil přínos akce jak směrem k veřejnosti, tak interně. Akce byla z obou pohledů vysoce hodnocená a naplnila cíle a očekávání ČEZ jako generálního partnera akce.

Doplňující informace

Pracujeme s formátem multimediální show více než 15 let. Man on the Moon přináší novou formu audiovizuálního zážitku. Potěšil nás následný zájem zahraničích producentů o uvedení MAN ON THE MOON show na zahraničních festivalech. Záštitu nad multimediální show Man on the Moon převzalo Americké velvyslanectví v Praze.

Rozpočet

5 - 10 mio



obrázek
obrázek
obrázek
obrázek