1D

Eventy pro zaměstnance brazilské SHELL

Firma QUIX EVENT
Klient Grupo TV1 / Shell

Seznam účastníků kampaně nesoucích hlavní podíl na úspěšnosti přihlášených prací

Eva Nečesalová - Produkce/Technická produkce
Petra Jedličková - Scénografie, designer
Kateřina Eichlerová - Umělecká produkce



Cíl a popis eventového projektu, způsob realizace a výsledek eventového projektu

Majitelé nejlepších benzinových stanic v Brazílii jsou každoročně zváni na incentivní pobyt v jedné ze světových metropolí. Takto už procestovali velkou část Evropy (Londýn, Paříž, Lisabon..) a Ameriky. PRIMÁRNÍ CÍL EVENTU bylo upevnit pozici SHELL jako spolehlivého a perspektivního zaměstnavatele, který dosahuje úspěchu prostřednictvím svých zaměstnanců a za to je umí náležitě ocenit. Důraz na Inovace a technologie se měl promítat v každém možném aspektu akce. SEKUNDÁRNÍ CÍL EVENTU pak byla co největší účast, která podpoří teamového ducha, firemní kulturu, pocit sounáležitosti a přispěje k tomu aby se zaměstnanci mezi sebou navzájem poznali. ZPŮSOB REALIZACE: Tři večery, každý v úplně jiném stylu, prostředí a každý s úplně jiným významem. Nároční hosté, kteří už zažili a viděli to nejlepší se nesměli nudit ani vteřinu a museli být neustále překvapováni. Výzva byla nabídnout těmto hostů, ale i organizátorům stejné podmínky ale i stejné služby jaké dostanou v Brazílii, Londýně nebo v Paříži a vytvořit pro ně event na světové úrovni.

Počet oslovených eventem vs reálně zúčastněných

Celkem bylo pozvaných 1500 osob. Reálná účast byla 1250 osob (zaměstnanci vč. doprovodu).

Kreativita

3 Kreativní koncepty. První, uvítací večer ve Španělském sále na Pražském hradě se nesl v duchu Fantoma Opery, nicméně jsme programem nechtěli zastínit genius loci místa. Tedy jsme po prostoru rozmístili umělce, kteří se nejdříve fotili s hosty a tančili během večera. Druhý, večer ocenění, nejdůležitější, který poutal veškerou pozornost. Téma: volná inspirace Harry Potterem. Zábavné aktivity a technologie, dekorace ale hlavně velkolepá scéna a dostatek prostoru pro všechny umělce i oceněné. Speciálně pro tento večer jsme vyrobili koutky jako 3D tunel, Ames room, fotokoutek s levitujícím sedátkem, zrcadlové bludiště nebo třeba interaktivní televize, které reagovali na procházející hosty. Celá scéna, vyrobená na míru musela splnit náročné požadavky typu kompletní zakrytí konstrukcí včetně ozvučení nebo pohyblivý závěsný systém pro kouzelníka. Nechyběl ani oponový systém. Ale dvoudenní náročné přípravy stály za to a my jsme proměnili Veletržní palác v magické televizní studio, které vítalo své hosty brazilskou vlajkou na věži paláce! Třetí, závěrečný večer byl nejkreativnější ze všech třech. Jasné téma: Alice in Wonderland a kompletně přeměnit Forum Karlín! Večer nejpohádkovější a nejzábavnější. Při navrhování prostoru jsme neměli žádné bariéry - Od vytvoření náročného bludiště z vyřezávaného koberce, přes na míru ušité filmové kostýmy až po postavení reálných filmových kulis. A samozřejmě - klíčová dírka jako vstup do světa pohádek nebo třeba velký klobouk, který dominoval celému prostoru vznášející se nad lidmi. Každý kus na míru vyroben jen pro tento večer. Nepominuli jsme žádný detail, takže i režii jsme proměnili v pohádkový les. Eventem provázeli pohádkové postavy, krásné šálistky, které se vznášely přímo nad hosty a samozřejmě hlavní hřeb a největší překvapení večera - Holywoodská star Anitta, která předvedla fantastickou show.

Náročnost a exekuce

1. Vymyslet 3 kreativní koncepty je jedna věc, nicméně poté je zrealizovat tak, aby si je dokázalo užít 1300 hostů je věc druhá. Všechny aktivity se musely vymyslet tak aby šly rychle odbavit, hosté na nic nesměli čekat fronty a přesto jsme chtěli aby každý dostal příležitost si aktivitu užít. 2. Vymyslet technické řešení pro každého účinkujícího. To obsahovalo pohybující se závěsný systém, levitující a létající předměty pro brazilského kouzelníka, oponový systém nebo třeba přímý přenos z mobilních telefonů do LED stěny. 3. Během pěti dnů postavit 3 logisticky, technicky a scénograficky náročné akce. Přípravy večera v Průmyslovém paláci a ve Fóru Karlín zabrali každý 3 dny a dvě noci a celkem se na nich podílelo přes 200 techniků a dekoratérů. Team byl sestaven z největších profesionálů jak českých, tak zahraničních. 4. Vyrovnat se nabízenými službami Londýnu nebo Sao Paulu byla velká výzva. A to nejen službami ale i po technické a dekorační stránce. Celá akce navíc slavila 10 let svého konání, tedy nároky na úspěch byly obrovské.

Přínos (vliv na chování / vnímání)

1. Akce byla top managementem společnosti SHELL vyhodnocena jako nejúspěšnější akce v historii jejího konání a s brazilskou agenturou, která oslovila QUIX ke spolupráci podepsala pětiletý kontrakt. 2. V interním dotazníku spokojenosti byla akce hodnocena jako velmi úspěšná (87% dotázaných). Hodnotili se všechny aspekty akce: Hotel, DMC služby a logistika, eventy, kreativita, firemní atmosféra). Hosté Shell dlouhodobě hodnotí jako perspektivního zaměstnavatele, který dbá o spokojenost svých zaměstnanců a váží si jich. Z dotazníku to vyplývá přímo formulovanou otázkou na toto téma, kdy přes 80% (Přesné číslo nám agentura bohužel neposkytla) odpovědělo, že takto Shell po této akci skutečně vnímá. Nadpoloviční většina také uvedla, že poznala nové kolegy s kterými nemá během roku šanci se seznámit.

Doplňující informace

Event v číslech: 5000 hodin práce, 430 profesionálů z oblasti produkce, DMC, logistiky, AV, dekorací a cateringu z ČR a Brazílie. 6 pražských hotelů téměř exkluzivně vybookovaných, 18 měsíců intenzivních příprav.

Rozpočet

10 - 20 mio



obrázek
obrázek
obrázek
obrázek