1A

Porsche Taycan CEE Launch

Firma Renegadz
Klient Porsche Central and Eastern Europe

Seznam účastníků kampaně nesoucích hlavní podíl na úspěšnosti přihlášených prací

Joseph Ali Tehranian - Creative Director
Antonín Milata - Creative Director
Marianna Radosová - Production
Kamila Tehranian - Advertising agency
Veronika Jurigová - Advertising agency
Rosťa Novák - Art director



Cíl a popis eventového projektu, způsob realizace a výsledek eventového projektu

Značka automobilů Porsche uvádí na trh svůj první elektromobil, Porsche Taycan. U příležitosti uvedení na trh střední, východní a jihovýchodní Evropy včetně několika států Středního Východu pozvala agentura jménem značky Porsche vybraná odborná i lifestylová media včetně bloggerů a influencerů spolu s VIP zákazníky z dohromady 26 trhů. Celý event byl pro účastníka pojat jako cesta časem, cesta pohybem a energií. Od retro kabaretních autobusů, až po využítí nejaktuálnějších technologií ve zvolené lokaci, kterou byla EGU - HV laboratoř vysokého napětí v Běchovicích v Praze 9. Realizační agenturní tým spolu s divadelní company Cirk LaPutyka připravili celovečerní program celkem ve třech témátických halách, který zaznamenal velký úspěch a okamžitý ohlas na sociálních sítích. Unikátnost projektu spočívala i v kooperaci a koordinaci řady subjektů z nejrůznějších oborů, např. tecnických, uměleckých a technologických.

Počet oslovených eventem vs reálně zúčastněných

Zúčastněných - 320 Vysoký zásah cílové skupiny prostřednictvím influencerů: Sociální sítě celkem dosah - 9,5 mil Estimated reach - 3,2 mil Post interactions - 650k Media value IG stories - 130k EUR Media value IG posts - 81k EUR

Kreativita

První výzvou byl výběr vhodné lokace - napojené na hlavní téma, elektromobilitu. Druhou výzvou bylo zpracování kreativního konceptu, cesty časem, historií vzniku pohonu, která začíná jízdou na koni a současně končí představením elektomobilu Porsche Taycan. Speciální důraz agentura kladla na vizuální atraktivitu celého eventu. Mezi hosty byli influenceři a bloggeři z mnoha zemí zvyklí na nejefektnější nější akce mnoha mezinárodních prezentací.

Náročnost a exekuce

Vybraná lokace, EGU - HV laboratoř vysokého napětí sama představovala pro všechny subjekty participující na eventu výzvu. Po stránce architektonické - dekorace a příprava 3 tématických hal, po stránce technologické - příprava unikátního videomappingu, po stránce umělecké - 300 učinkujících, po stránce logistické - přesun účastníků ze 4 hotelů retroautobusy včetně programu .

Přínos (vliv na chování / vnímání)

Elektromobilita je celospolečenské téma a automobilové společnosti se setkávají jak s nadšením, tak nedůvěrou pro nové technologie. Značka Porsche patří mezi tradiční značky, která musí věnovat zvláštní pozornost svému někdy i konzervativnímu publiku a co nejatraktivnějším způsobem představit své budoucí plány v posunu do elektro pohonu vozidel.

Doplňující informace

Originální koncept, atraktivní témA - ELEKTROMOBILITA, relevance a cit pro kultirní rozdíly a preference účastníků (26 zemí), každa složka programu včetně cateringu a hudební produkce dramatizovla téma energie a elektro-budoucnosti, unikátní obsah pro sdílení na sociálních sítích. Náročnost produkce na lokaci v souvislosti se zajištěním bezpečnosti.

Rozpočet

10 - 20 mio



obrázek
obrázek
obrázek
obrázek