Olympijský festival Pyeongchang 2018
Soutěžící | Český olympijský výbor |
---|---|
Klient | Olympijský festival |
Seznam účastníků kampaně nesoucích hlavní podíl na úspěšnosti přihlášené práce
Jiří Kejval - Předseda
Cíl a popis eventového projektu, způsob realizace a výsledek eventového projektu
Přenést atmosféru a emoce Olympijských her fanouškům do měst České republiky. Umožnit návštěvníkům si jednotlivé sporty aktivně vyzkoušet. Návštěvníci se mohli těšit na setkání Olympijských sportovců (celkem navštívilo více než 150 sportovců), na autogramiády sportovců či exhibice vybraných sportů. Sportovní fanoušci také ocenili fanzónu, kde na velkých LED obrazovkách mohli sledovat přímé přenosy z Pchjongčchangu a fandit českým reprezentantům. Postavení a provoz areálu s množstvím sportovišť a bohatým sportovním i doprovodným programem (vč. velkoplošných obrazovek). Zájem měst znovu pořádat další edici, zájem svazů znovu se účastnit sportovního programu a nejširší platforma pro aktivace partnerů Českého olympijského výboru.
Počet oslovených eventem vs. reálně zúčastněných
Počet oslovených nelze vyčíslit (media reach) 250 000 reálně zúčastněných
Kreativita
Projekt, který vznikl v ČR, převzal Mezinárodní olympijský výbor a šíří tento projekt do celého světa.
Náročnost a exekuce
580 dobrovolníků zajišťovalo bezchybný chod akce. Přes 30 zapojených olympijských i neolympijských sportů. Přes 6200 dětí ze škol zapojených v dopoledním programu. 17 dnů plných sportovního programu, sportování a přenosů z dějiště Olympijských her. 22 partnerských aktivací.
Přínos (vliv na chování/vnímání)
Oživení pavilonu Z Výstaviště Brno. 87% návštěvníků chce Olympijský festival i při další edici OH. Rozšíření projektu do dalších zemí světa v roce 2020.
Doplňující informace
Mediální kampaň byla v hodnotě 26 mil. Kč. Česká televize odvysílala 40hod přenosů/pořadů přímo z festivalů, Český Radiožurnál odvysílal 124hod z dění Olympijských festivalů. Bylo napsáno přes 1150 článků.
Rozpočet
nad 30 mio