Inovace roku - 3. místo

Utubering 2017

Soutěžící Event Arena
Klient Unilever AXE

Seznam účastníků kampaně nesoucích hlavní podíl na úspěšnosti přihlášené práce

Pavla Maříková - Marketing manager
Eva Budková - Senior event manager
Kateřina Horynová - Creative director



Cíl a popis eventového projektu, způsob realizace a výsledek eventového projektu

ÚKOL: AKTIVOVAT SOUTĚŽ MEZI ÚČASTNÍKY BĚHEM FESTVALU UTUBERING V PRAZE A BRNĚ. ŘEŠENÍ: VYTVOŘENÍ MEGA SELFIE STICK A SOUTĚŽ PŘI FOCENÍ NEJLEPŠÍ FOTKY NA COCIÁLNÍCH SÍTÍCH PROPOJENÝCH HASTAGEM #AXEYOUTUBERING

Počet oslovených eventem vs. reálně zúčastněných

Počet účastníků utuberingu - 20 482, počet vytvořených fotek na MEGA selfie stick -5 241

Doplňující informace

Při spojení cílové skupiny se soutěží fotek nás napadla selfie tyč, ne obyčejná, ale tzv. MEGA selfie stick. Chtěli jsme být nepřehlédnutelní a povedlo se.

Rozpočet

do 1 mio