Teniskology - Teniskology
Soutěžící | JAD Productions |
---|---|
Klient | JAD Productions & SocialMixer |
Seznam účastníků kampaně nesoucích hlavní podíl na úspěšnosti přihlášené práce
Yemi A.D. - Creative Director
Fabrice Biundo - Business Director
Cíl a popis eventového projektu, způsob realizace a výsledek eventového projektu
TENISKOLOGY is the new generation of sneaker event combining an exclusive sneaker fair with exhibitions, concerts, conferences, shows and many other activities. TENIKOLOGY is taking/takes place in Prague at the end of October. TENISKOLOGY 2017 was the 3rd edition.
Počet oslovených eventem vs. reálně zúčastněných
> 6.630 paid visitors (previous year 4.400 free visitors) > 3,3 mio. Facebook impressions > 3,9 mio. Instagram impressions > 900k reach in FB campaign > Most used hashtag during event week
Doplňující informace
Powerful impact according to objectives. All campaign reached over 3 mio. people, 50% web visitors came by organic or direct search, #teniskology was the most used hashtag of the week of the event, event brought 41% more visitors (on the top paying vs. for free in 2016]
Rozpočet
do 5 mio