2B

Check Point Experience (CPX) Praha

Soutěžící Start Production & Agentura Rubio
Klient Check Point Software Technologies
Formát Klasický (živý)

Účastníci nesoucí hlavní podíl na úspěšnosti eventu

Miloslav Lujka - Country Manager Czech Republic, Slovakia & Hungary
Daniel Šafář - Check Point Area Manager CEE
Filip Brož - Channel Manager, Check Point
Kateřina Lujková - Jednatel
Šárka Bauerová - Jednatel
Karel Bezušek - Technická produkce
Eva Nečesalová - Režie

Popis projektu

Každá větší IT / Cyber Security firma pořádá jednou za rok výstavní konferenci pro své partnery a zákazníky. Většinou se jedná o nudné, stále stejně “šedé” konference v typických nezajímavých konferenčních prostorách. I my jsme byli součástí tohoto koloběhu. V roce 2017 jsme si řekli dost a rozhodli se to dělat jinak. Cíle: • Vyrobit Meet Up Place tradici, kde chcete být. Příjemné místo pro setkání nejen s partnery (má to pro ně nějvětší hodnotu) • Fenomenální nonstop otevřené jídlo a ta nejlepší káva, žádné vypínání kávy během přednášek a zakrývání jídla ubrusem. • Dokonalé expozice partnerů • Naprostý “wow” efekt samotného místa a stavby přednáškového sálu. • Program, který je rychlý, svižný a plný osobností, na něž se chcete podívat • Bavit se od začátku do konce a hlavně nikoho neuspat, tak proto Leoš Mareš Bouráme tak veškeré klasické IT konferenční zásady a baví nás to. Cílem CPX Praha 2022 bylo uspořádat opět největší konferenci zaměřenou na kybernetickou bezpečnost nejen v České republice. Akce byla určená nejen pro IT firmy a odborníky (partnery), ale i pro širokou veřejnost a zákazníky, kteří se zajímají o to, jak chránit svoji firmu před hackery a kybernetickými útoky z celého světa. Jako místo jsme zvolili halu v PVA Letňany Praha, která se proměnila na město rozdělené na dvě části – přednáškový sál a interaktivní EXPO zóna. Celou akci moderoval Leoš Mareš a mezi přednášejícími se objevily přední osobnosti z oblasti IT – Oliver Dlouhý (CEO Kiwi.com), Veronika Brázdilová (viceprezidentka pro firemní zákazníky, Vodafone Czech Republic), Jony Fischbein (Chief Information Security Officer, Check Point), Vladimír Dzurilla (CEO NAKIT, STCSS & former Chief Digital Officer Czech Government) nebo Josef Donát (Partner v ROWAN LEGAL). Výsledkem bylo více než 1000 unikátních návštěvníků. Nechyběl ani kvalitní catering a doprovodný program v EXPO části.

Počet oslovených eventem vs. reálně zúčastněných

Osloveno: 2 673 Účastníci: 1 013

Kreativita

Každý rok má tento event svůj leitmotiv odrážející aktuální trend v cyber security. Letos jsme zvolili “velkoměsto”. Důvodem je, že ve velkoměstě každý žijeme své osobní i profesní životy. Ve velkoměstě také nalezneme téměř všechny cíle útoků hackerů od nemocnic, přes školy, státní instituce až po samotné firmy. Kreativce ani lokální marketingové oddělení jsme nikdy neměli a z této akce se od roku 2017 stal naprostý punk o třech lidech spolupracující se skvělou eventovou a produkční agenturou, kteří toto každý rok chápou jako osobní BHAG (2018: Kotelna Libčice nad Vltavou, 2019: PVA Letňany Cloud, 2020-2021: Covid, 2022: PVA Letňany Velkoměsto). Celá PVA hala v Letňanech se tedy proměnila na velkoměsto, a to doslova. EXPO zóně dominoval kruhový objezd s jednotlivými ulicemi (silnicemi), u kterých měli partneři své interaktivní stánky s programem. Jednotlivé ulice byly pojmenované dle druhu hackerských útoků (Ransomwarová, Zašifrovaná, Cloudová, atd.). Uprostřed objezdu stála fontána s místem pro odpočinek (lavičky, živé stromy). Každý stánek byl jako pomyslná autobusová zastávka se svým jménem a jízdním řádem (programem). Každý partner měl připravený program, který souvisel s velkoměstem, například simulátor F1 Formule, kreslení graffiti, arkády a VR realita, fotokoutek, posezení v hospůdce se šipkami, ukázky Krav maga, karikaturista, pojídání červů, beat box či robotizace. Každý účastník si vše mohl vyzkoušet na vlastní kůži. Druhořadým efektem byla i edukace v oblasti IT zabezpečení a networking mezi účastníky. Přednáškový sál byl utvořen ve formátu amfiteátru s velkou LED obrazovkou a videomappingem. Ten byl opět tematický ve stylu kyberbezpečnosti. Přednášky a jednotlivé bloky na sebe plynule navazovaly formou videí a tematických bloků. Vše doplňoval Leoš Mareš svými vstupy a moderováním. Odpoledne pak proběhla ještě partnerská část, která byla určena výhradně pro partnery Check Pointu. Pro ně jsme připravili speciální blok odborných přednášek. Na závěr proběhlo vyhlášení nejlepších parterů za uplynulý rok v jednotlivých kategoriích. V neposlední řadě celou akci doplňoval bohatý catering po celý den.

Náročnost a provedení

Celkem 10 měsíců a z toho 6 náročných měsíců příprav – místo, program, řečníci, kreativita. Dva měsíce před akcí jsme začali oslovovat lidi na sociálních sítích a skrze interní mailing. Nesmělo chybět ani každoroční "virál" zvací video s Leošem Marešem. Jelikož je akce veřejná, je vždy velmi důležité udělat ji co nejatraktivnější pro širokou škálu veřejnosti. Zásadní je i výběr zajímavých speakerů a témat. Konference má velké renomé a získat ty nejlepší speakery bylo podstatně jednodušší. Současně jsme oslovili naše obchodní partnery a začali s nimi spolupracovat na expozicích. Ty byly samostatnou kapitolou. Každý partner měl jiný požadavek na podobu svého stánku a chtěl být co nejkreativnější, aby oslovil co nejvíce účastníků. Samotná instalace v PVA Letňany zabrala jeden den.

Přínos (vliv na chování/vnímání)

CPX patří tradičně mezi největší kyberbezpečnostní konference v České republice. Mezi odborníky jde o pravidelně vyhledávanou akci. Kapacita akce byla omezená a podařilo se ji opět kompletně naplnit. Dokonce bylo potřeba narychlo přistavit pro velký zájem tribuny. Konference měla značný dosah na sociálních sítích, kde se o ní, obzvlášť po skončení, hojně diskutovalo. Účastníci na sociálních sítích ocenili zejména hodnotný obsah, kreativitu stánků partnerů, zajímavý výběr speakerů, ale také třeba výborný catering od Stones Catering, který není na takovýchto akcích obvyklý. Ze zpětné vazby (papírové / online dotazníky) vyplynulo, že celá akce byla velmi přínosná a kladně hodnocena. Jako dokonalou ji hodnotilo 40% respondentů, ostatní ji hodnotili jako výbornou. Zpětná vazba - kompletní 70ti stránková dokumentace je přiložena jako příloha k přihlášce.

Období, ve kterém se projekt realizoval

Akce se konala 3.11.2022. Předcházelo jí období deseti měsíců náročných příprav, domlouvání významných českých i zahraničních speakerů, Tvorba programu, konceptu a technického řešení.

Doplňující informace

Rozpočet

do 5 mio

obrázek
obrázek
obrázek
obrázek
obrázek
obrázek
obrázek
obrázek
obrázek
obrázek