2B

Pražský summit 2022

Soutěžící AV Media Events & Czech-In
Klient Úřad vlády České republiky
Formát Klasický (živý)

Účastníci nesoucí hlavní podíl na úspěšnosti eventu

Lukáš Vaněk - Obchodní manažer, vedoucí zakázky
Ondřej Volák - Projektový manažer
Jan Veniger - Projektový manažer
David Vedral - Projektový manažer
Tomáš Rýdl - Projektový manažer
Milan Hošťálek - Projektový manažer
Jan Kubinec - Výkonný ředitel AV MEDIA EVENTS
Aleš Pejsar - Managing Partner
Tomáš Maxa - Managing Partner
Štěpán Svoboda - AV Consultant

Popis projektu

V rámci Českého předsednictví v Radě EU proběhla počátkem října na Pražském hradě dvě po sobě jdoucí zasedání na nejvyšší politické úrovni pod názvem Pražský summit. První den šlo o nový formát zasedání širšího Evropské politické společenství, druhý den pak proběhlo neformální zasedání Evropské rady. Jedná se o nejprestižnější politický event konaný v rámci ČR za poslední dekádu.

Počet oslovených eventem vs. reálně zúčastněných

Summit a jeho průběh měl dopad na celou oblast Evropy a to především z politického hlediska. Jeho konání a průběh měl vliv i na prestiž celé ČR. Akce se fyzicky na místě účastnilo 44 hlav států Evropy, jejich doprovodné delegace a ochranky. Více jak 1800 novinářů z celého světa pak z Pražského hradu detailně referovalo o každém aspektu dění. (24h/3dny) . Teoreticky tedy 44 nejdůležitějších účastníků - 750 milionů obyvatel Evropy oslovených / ovlivněných děním a výstupy z eventu.

Kreativita

Role AV MEDIA a C-IN byla i rolí konzultační. Tzn. společně s ÚV jsme řešili vhodnost umístění jednotlivých částí a jednání, jejich možnou podobu a to především vhodnost technických a technologický řešení vzhledem k aktuálním evropským standardům a ISO normám. Společně vznikali zákresy jednotlivých lokací a konkrétní návrh řešení.

Náročnost a provedení

Na přípravu eventu bylo jen 1,5 měsíce. Formát akce se neustále měnil, a to zejména v důsledku probíhajících politických dohod. V rámci této doby příprav jsme zpracovali 13 verzí zadání. Každá verze byla se zásadními změnami. Poslední verze přišla den před začátkem instalace. Samotná instalace zabrala 5 pracovních dnů. Koordinovali jsme více něž 12 dodavatelů z několika států Evropy a více než 80 pracovníků na denní bázi. Velká část lokalit byla bez dostatečného zajištění proudu a konektivity, což bylo následně na našich bedrech. Vše podléhalo nejvyššímu možnému zabezpečení, každá osoba a to včetně subdodavatelů procházela detailním prověřením a akreditací. Lokalita vyžadovala díky své historické a symbolické hodnotě extrémně opatrný přístup. Vše probíhalo v běžné hlavní sezóně a event se podařilo personálně zajistit i díky množství zahraničních techniků. Hrad nedisponoval dostatečným množství prostor a velká část akce probíhala i ve venkovních částech hradu/party stanech. Některé části eventu probíhaly v Bruselu, kam jsme také vyslali naše technické a IT specialisty. Pražský hrad a Brusel jsme pak propojili speciálním kódovaným a redudantním PtP spojením.

Přínos (vliv na chování/vnímání)

Jako jedna z nejprestižnějších politických eventu se prestiž firem zvýšila. Díky tomuto eventu jsme dokázali proměnit ve vítězství i několik mezinárodních cen, jako například BOSCH Most Innovative Rental Event a CRN Brand Ambassador award. Mediální pokrytí Pražského summitu bylo celosvětoéýcelosvětové, na technické zajištění a organizace bylyi samé pozitivní ohlasy. Od klienta, Úřadu vlády, jsme obdrželi oficiální cestou poděkování s organizací a poděkováním a obdivem, že vše proběhlo bez jakýchkoliv problémů. Díky úspěchu Pražského Summitu bylo rozhodnuto, že v tomto formátu bude jeho konání pokračovat i do budoucna!

Období, ve kterém se projekt realizoval

Dny hlavní akce byly 6. - 7. října 2022. Na přípravu a plánování jsme měli 1,5 měsíce, v jejichž průběhu došlo k mnohým změnám konceptu a rozsahu akce. Samotná instalace trvala od 1.10.do 5.10. 2022.

Doplňující informace

-

Rozpočet

nad 30 mio

obrázek
obrázek
obrázek
obrázek
obrázek
obrázek