Healing Festival 2022: Pátý Element
Soutěžící | Healing Festival |
---|---|
Klient | Healing Festival |
Formát eventu | Klasický (živý) |
Seznam účastníků kampaně nesoucích hlavní podíl na úspěšnosti přihlášené práce
Magdaléna Dvořáková - spolumajitel a jednatel, CEO
Martin Čech - spolumajitel a jednatel, CEO
Popis projektu
Healing Festival 2022: Pátý element byl 5. oslavným výročím v ČR zcela výjimečného konceptu. Healing Festival je mezinárodní dynamicky se rozvíjející událostí světového formátu zaměřující se na zdravý životní styl ve všech jeho aspektech - tělo, mysl i duši. Hlavními stavebními kameny konceptu Healing Festivalu jsou: - KVALITNÍ a zkušení vystupující z celého světa. - KOMPLEXNÍ program pro zdravý a kvalitní život. - BEZPEČNÉ a KOMFORTNÍ prostředí pro účastníky umožňující hluboké uvolnění. - EXKLUZIVNÍ PROSTŘEDÍ - Zámecký parku v Holešově. - ŽÁDNÝ ALKOHOL - Na Healing Festival se žádný alkohol neprodává, . - VEGANSKÁ STRAVA - Veškerá strava prodávaná na Healing Festivalu je veganská. - ZERO WASTE - žádné jednorázové obaly. Používáme jak omyvatelné kelímky, tak porcelánové talíře a příbory. - NOČNÍ KLID - Hudební produkce a hlasitý program pouze do 22:00, což umožňuje účastníkům kvalitní a potřebný odpočinek. Healing Festival je etablovanou událostí, účastníky hodnocenou opakovaně jako nejlepší a nejúspěšnější akce svého druhu v ČR. Během 5 let se nám podařilo vybudovat známý a uznávaný festival, který pro širokou komunitu lidí zajímajících se o zdravý životní styl a osobní rozvoj představuje vrcholnou událost léta. Úspěch realizace projektu reflektuje jak úspěšný meziroční 100% růst, opakovaně vyprodaná kapacita tak účast řady významných hostů a vystupujících z celého světa. Hlavní přidanou hodnotu tvoří pro: Účastníky z řad veřejnosti - vysoce kvalitní program v exkluzivním a bezpečném prostředí přinášející inspiraci, nové znalosti, dovednosti a techniky aplikovatelné v denním životě, které prokazatelně zvyšují jeho kvalitu. Prodejce, vystavovatele a partnery - oslovení relevantní vysoce aktivní cílové skupiny účastníků. Vystupující - networking, nová partnerství, společné projekty.
Počet oslovených eventem vs. reálně zúčastněných
Reálně zúčastněných: 1800 osob Vstupujících: 130 + ze 14 států Prodejců a vystavovatelů: 70+ subjektů Pomáhajících dobrovolníků: 150+ Osloveno (statistiky za období 1.9.2021 – 31.8.2022 - období příprav a realizace eventu): Dosah stránky Facebooku: 601 tisíc Dosah na Instagramu: 155 tisíc Placená zobrazení IG: 420 tisíc Placená zobrazení FB: 260 tisíc Placená zobrazení celkem cca: 3 miliony Placený dosah IG: 174 tisíc Placený dosah FB: 567 tisíc Placený dosah celkem cca: 504 tisíc Počet sledujících FB: 9337 (81,8% ženy a 18,2% muži) Počet sledujících IG: 7516 (86,8% ženy a 13,2% muži) E-mailing: cca 8000+ aktivních kontaktů
Kreativita
Při tvorbě Healing Festivalu je pro nás nejdůležitější exkluzivní prožitek účastníka. Kreativita je na vysoké úrovní z celé řady důvodů: 1. Kreativa HF je protkaná linkou "ráje na zemi" či "Bali v ČR", navíc tento ročník tematikou elementů - země/oheň/voda/vzduch/pátý element - podle nich pojmenovány a nazdobeny scény, obrovský oltář z krystalů, všudypřítomná relaxační hnízda, komunikační materiály a také program. 2. Exkluzivní, nádherné a komfortní prostředí - Design celé akce je založen na poskytnutí maximálního možného komfortu účastníkům při zachování spojení s přirozeným prostředím, přírodou. HF byl realizován v nádherných prostorách zámeckého parku, který svou atmosférou, množstvím vzrostlých stromů a blahodárného stínu poskytl účastníkům ideální prostředí pro uklidnění, uvolnění a vnímání programu. Zcela výjimečný je také fakt, že program byl realizován v luxusních beduínských stanech s dřevěnou podlahou, dekoracemi z přírodních materiálů. Atmosféru a průběh celého eventu utvářel společný zahajovací a závěrečný rituál kolem obrovského oltáře s množstvím krystalů a všudypřítomné odpočinkové zóny s jedinečným designem, luxusní Miracle Bar, nabízející prožitek několikachodové fine-diningové večeře či restaurace Wild&Coco s ambientním posezením s audiovizuální show a projekcí. 3. Komplexní a hluboce promyšlený program - Vystoupení, workshopy a přednášky mentorů, odborníků, šamanů, hudebníků a dalších vystupujících jsou do line-upu obsazovány tak, aby svou dynamikou (jak v rámci celého eventu, tak jednotlivých dní) podporovaly přirozené uvolnění, hluboké vnímání a závěrečné završení probíhajících procesů u účastníků. Každým dnem se prolíná linka ranního zahájení cvičením, následovaná přednáškou či workshopem, odpoledním rituálem, hudební produkcí či tancem, završená večerní meditací či uklidňujím programem, kterou může účastník následovat. 4. Blízkost vystupujících a účastníků - V beduínských stanech jsou vystupující s účastníky na jedné úrovni, bez vysokého pódia či oddělujících bariér. Vystupují tak v bezprostřední blízkosti účastníků, což přispívá tvorbě pocitu sounáležitosti, bezpečí a blízkosti. Účastníci mají také možnost osobního setkání s vystupujícími, kteří po svém vystoupení s účastníky diskutují. Součástí festivalu je také možnost individuálních sezení s lektory, které účastníci hojně využívají. 5. High Vibe, Vegan, bez alkoholu, bez odpadu - HF klade důraz na kvalitu prostředí a také podávané stravy. Spolupracujeme s předními trend-settery v oblasti funkčního stravování (VitalVibe, Wild & Coco, MungoHero, biofarmy a další) a na festivalu nabízíme 100% veganskou stravu z kvalitních surovin. Jsme to co jíme. Proto nabízíme k jídlu to nejkvalitnější co jde. Žádné živočišné produkty, žádný alkohol, žádné odpadky. Veškeré nádobí umýváme a opět používáme. Neznáme jiný takový festival.
Náročnost a provedení
Náročnost organizace: 1. V ČR výjimečný koncept svým rozsahem a délkou trvání 5 dní. 1. 7 hlavních scén, 185+ vystoupení, 130+ vystupujících, 30 min přestávky mezi vystoupeními = vysoká náročnost koordinace vystupujících a zajišťujícího personálu. 2. Simultánní překlad cizojazyčných vystoupení do češtiny. 3. Zámecký park = Náročné prostřední pro realizaci exkluzivního eventu, tzv. "na zelené louce" a zajištění potřebné infrastruktury (vysoký komfort, nádherné stany, splachovací toalety a sprchy) a logistiky. 3. Malý tým = Healing Festival organizujeme svépomocí v úzkém produkčním týmu 4 osob. Úspěšnost exekuce vystihuje: 1. ~100% úspěšnost při exekuci line-upu a všech vystoupení = Ze 185 vystoupení úspěšně a na čas realizováno 182. 2. Vyprodaná kapacita 5. rok v řadě. 3. Nejlépe úspěšnost vystihují účastníci: Užila jsem si všech pět dní neskutečným způsobem, který se dost dobře nedá vyjádřit slovy. Stále zpracovávám změny, které se během festivalu ve mně udály a jedu na energii, kterou jsem tam nasbírala. (Magdaléna R.) Nádhera, báječní lidé, měla jsem pocit, že každý člověk je tam plný lásky a přející jen to dobré, jako bychom se všichni už dávno znali. Uvolněná atmosféra, zajímavé přednášky, zároveň skvěle vymyšleno organizačně - místa pro stany, záchody tak čisté, nádobí - žádné zbytečné plýtvání. (Michaela O.) Healing festival byl pro mě něco úžasného. Naprosto předčil jakékoliv představy a očekávání. Program byl nabitý, lidé úžasní, atmosféra krásná a cítil jsem se tam opravdu v bezpečí a mohl jsem se naplno projevit. (Roman) ...a mnoho dalších, viz níže v obhajobě kritéria 3.
Přínos (vliv na chování/vnímání)
Přínos eventu v jednotlivých hodnocených aspektech: Obchodních výsledcích firmy: Stanovený cíl organizátorů: Růst obratu o min. 120 % (Splněno: Meziroční nárůst obratu o 179 %). Zvýšení povědomí ve zvolených cílových skupinách: Reflektováno značným nárůstem aktivity na sociálních sítích, organickým dosahem a úspěšností kampaní, viz také přiložený soubor "fb/ig data". Návštěvnost: Stanovený cíl organizátorů: Zvýšení počtu zúčastněných o 50 % (Splněno: Meziroční nárůst o 50 %). 5. rok v řadě vyprodaná kapacita, růstový trend dle plánu, o 50 % větší kapacita a návštěvnost oproti roku 2021, celkově za 5 let 15 x násobný růst návštěvnosti, viz tabulka v přiložených souborech. Zvýšení oblíbenosti značky a Spokojenost/zapojení návštěvníků a jejich ohlasy (sociální sítě, ankety atp.): Výjimečné recenze účastníků, které se opakují a Healing Festival označují za dechberoucí event, nejlepší festival v životě s obrovskými pozitivními dopady na denní život také po Healing Festivalu: - To jako myslíte, že jde zformulovat do slov? Prožívala jsem v určitých chvílích tolik protichůdných pocitů zároveň, plakala a smála se s lidmi, které jsem viděla poprvé v životě a chodily mi takové momenty, že jsem nestíhala propadat dech. Bylo to prostor bezpečí, něhy, pochopení a lásky. Takové místa se hodně těžko opouští, ale ten krásný pocit jsem si odnesla s sebou a ještě nějaký čas po návratu ho rozdávala na potkání. (Veronika) - Healing festival jsem si užila naprosto dokonale. Byla jsem tam pouze první a druhý den, ale pro mě to byla opravdu přelomová zkušenost v mém životě. Takto si představuju bodoucnost Země, budoucnost lidstva. Patřila jsem tam mezi hrstku straší generace a jsem překvapená jak mladí lidé přistupují k životu, k planetě, k lidstvu. O budoucnost nemám strach, rodí se krásní lidé. (Markéta P.) - Najlepší festival v mojom živote zatiaľ. Dokonalých 1001 zážitkov, interakcií, momentov a detailov. Vibrujem dojatim. (Lukáš B.) - Letošní HF byl pro mě naprosto dechberoucím zážitkem. (Marcela J.) - Neskutečný, úžasný, nezapomenutelný zážitek. Buší mi srdce, když to píši . Takové místo, klid, energie. Nikdy jsme to nikde jinde nezažili. Nechtělo se nám odjet. (Zdenka G.) Vnímaná hodnota eventu ze strany sponzorů: Partneři spolupracují opakovaně, hodnotí Healing Festival velmi pozitivně, především pro kultivovanost prostředí, vysoce aktivní a vnímavou cílovou skupinu, díky čemuž jsou dopady spolupráce na výsledky partnerů prokazatelné a odpovídají stanoveným cílům.
Období, ve kterém se projekt realizoval
Termín konání: 3.-7.8.2022 Příprava projektu: 9.8.2021-7.8.2022
Doplňující informace
Pro hodnocení jedinečnosti a kvality Healing Festivalu považujeme za důležité shlédnutí těchto materiálů, které nejlépe atmosféru a kreativitu Healing Festivalu 2022 vystihují: - aftermovie (4:40 min), doporučujeme proto shlédnutí zde: https://healingfestival.eu/healingfestival/ - fotogalerie na Facebooku: https://www.facebook.com/healingfestival.eu/photos - fotogalerie na Instagramu: https://www.instagram.com/healingfestival Doplnění dle vyjádření garantů: Garant kategorie 2A: Doporučuji upřesnit vlastní cíle přihlašovatele.... Ale proč to vlastně přihlašovatel organizuje? A naplnil festival naplnil jejich cíle/očekávání?... Doplnění: Cíl pořadatelů (proč to vlastně organizujeme): Při cestách po světě, festivalech a seberozvojových workshopech jsme došli k tomu, že pro opravdové zvyšování kvality života, sebepoznání a seberealizaci je potřeba kombinace kvalitního programu, ověřených vystupujících a metod, podpořená kvalitním, bezpečným a inspirujícím prostředím. Takový event nám tady chyběl. Našim cílem je vytvořit ráj na zemi, "Bali v ČR", prostředí a program, které umožní návštěvníkům zabývat se do hloubky svým životem a do denní praxe aplikovat nově nabyté znalosti a dovednosti, které budou mít trvalý a významný dopad. Stanovený cíl: Růst obratu o min. 120 % (Splněno nad očekávání: Nárůst o 179 %). Stanovený cíl: Zvýšení počtu zúčastněných o 50 % (Splněno) Garant kategorie 3: ...Byla nějaká hlavní kreativní idea, která se prolínala celým eventem? Byly zde nějaké unikátní kreativní prvky, které se odlišují od jiných venkovních festivalů? ...postrádám nějakou kreativní linku eventu. Je tam? ...vybočuje nějak i kreativně? Ano, celý HF je protkaný linkou "ráje na zemi" či "Bali v ČR", navíc tento ročník tematikou elementů - země/oheň/voda/vzduch/pátý element - podle nich pojmenovány a nazdobeny scény, obrovský oltář z krystalů, všudypřítomná relaxační hnízda, komunikační materiály a také program.
Rozpočet
5 - 10 mio