1B

Jeden den s Davidem Coulthardem

Soutěžící NEXT LEVEL
Klient Red Bull
Formát eventu Klasický (živý)

Seznam účastníků kampaně nesoucích hlavní podíl na úspěšnosti přihlášené práce

Aleš Burger - Managing Director
Robo Brieška - Production Manager
Peter Gerbel - Production Manager
Jakub Karhánek - Production Manager



Popis projektu

Představte si, že máte k dispozici VIP, která je zajímavá pro média, veřejnost, ale i pro vaše zákazníky. Prostě legenda. Ale že ji budete mít k dispozici jen 8 hodin. Kterou z těch cílovek upřednostnit a udělat pro ni event, kam dorazí? Každá z těch cílovek bude nadšená, ale prostě je nelze pozvat všechny najednou na jednu akci. Jenže ta VIP je 13ti násobný vítěz závodu F1 a ten umí žít rychle. A tak jsme přišli s plánem těžko uvěřitelným. „Uděláme 4 eventy v jeden den, pro 4 různé cílovky a náš „very special guest“ postupně přijde na všechny 4“ A tak jsme koncem listopadu protáhli Davida Coultharda čtyřmi eventy v Bratislavě, potěšili jeho přítomností přes tisícovku hostů, dostali se do TV v hlavním čase a mediální zásah byl v řádech milionů. 10:00 přílet do Vídně 11:00 VIP shuttle do centra Bratislavy 4x 15 minut rozhovory s hlavními medii v zemi v provizorním studiu, které jsme postavili v Jurkovičové Teplárně (na objiždění čtyř médií nebyl čas) 12:00 oběd a následně přesun do Petržalky, kde pořádáme motokárové závody pro nejdůležitější obchodní partnery Red Bullu 13:30 Udiveným šéfům velkoskladů, obchodních řetězců a čerpacích stanic na podiu předává ceny legenda F1 14:00 reset venue a jdeme pořádat další akci. Tentokrát motokárové závody pro nejvýznamnější influencery na Slovensku 15:00 během riders briefingu se náhle objeví David Coulthard a vypráví historku o závodění s Michaelem Schumacherem. Selfies neberou konce :) 16:00 odjezd do centra Bratislavy na EISKING, F1 talkshow populárních komentátorů TV přenosů z velkých cen Števa Eiseleho a Josefa Krále 17:00 vystoupení na pódiu, standing ovation pro Davida 18:00 odjezd do Vídně

Počet oslovených eventem vs. reálně zúčastněných

1.000 hostů v beznadějně vyprodané Starej Tržnici na EISKING Show 3.000 lidí sledujících show live na Youtube 57.000 lidí sledujících show následně na Youtube 113 závodníků s doprovodem v Kart One Aréně v Petržalce Miliony diváků u TV obrazovek a na sociálních sicích (podle metriky Red Bullu 5.7 MIO (v zemi s 5ti miliony obyvatel, slušný výsledek :))

Kreativita

Cílovka nešla spojit do jedné akce. Ale měla společné pojítko. F1. My jsme vymysleli 4 eventy, které každou cílovku spojovali s F1. Navíc se konali tak za sebou, že jimi šlo plynule proplout, pokud jste David Coulthard, máte vlastního řidiče a ochranku. Management DC nám kladl na srdce jeho komfort, dostatek času na oběd, plynulost transferu apod. Media: Na objíždění médií nebyl čas. Postavili jsme tedy studio, která bude splňovat technické požadavky pro všechny pozvaná média a to včetně TV Markíza. Pro všechny to tak bylo plug&play řešení, kdy přišly, připojili vlastní harddisk nebo kameru a nahrali si rozhovor. 15 minut a dost. Zákazníci Red Bullu: Event, ze kterého se ven nesměla dostat žádná fotka. Ty nejdůležitější lidé pro obchod Red Bullu o Davidu Coulthardovi neměli tušení. Až u závěrečného ceremoniálu ředitel závodu přešel do angličtiny a spustil... "Ladies and Getlemens, the trophies will be presented by the very special guest, 13 times F1 Grand Prix winner David Coulthard". Úžas závodníků nebral konce a z Award Ceremony se stala autogramiáda :) Influencers: Pravý opak. Event, ze kterého jsme chtěli co možná nejvíc mediálních výstupů. Davida jsme tedy zahrnuli už do riders briefingu a každému jsme dali dost prostoru si s ním pořídit dostatek materiálu na jejich sociální sítě. A to se povedlo. Veřejnost: Přemluvit Števa Eiseleho a Josefa Krále, aby svojí show EISKING svěřili mimořádně do rukou NEXT LEVEL nebyl problém. Slíbili jsme jim totiž sál pro 1.000 lidí, kompletní produkci, monopost F1 na pódiu a osobní účast legendy F1. Výsledek překonal všechna očekávání. Akce se vyprodala za 8 minut, první řada za 25 sekund. A sám Števo má teď problém, jak vlastně s projektem Eisking pokračovat, protože tohle se bude těžko překonávat. (ale to už není náš problém :)

Náročnost a provedení

Náročnost definuje koncept akce: 3 venue, 4 akce ato vše za 8 hodin a jen 3 týdny na přípravu. Jeden tým se stará o Davida Coultharda, jeho dopravu, bezpečnost, komfort a informace Druhý tým staví a provozuje eventy v Petržalské Kart One Aréně, kde je třeba provést rebranding haly o velikosti 5.000m2, rebranding všech motokár, helem, trati, depa i restaurace. A to za pouhých 48 hodin vč. deinstalace Třetí tým buduje televizní studio. Najde technické řešení, které sedí všem médiím a hlavně nedovolí žádné zpoždění, protože to by rozbilo celý harmonogram dne, který sedí na minuty Čtvrtý tým staví a bourá venue Staré Tržnice v centru Bratislavy. Tahle samotná akce by nám normálně stačila, ale tady byla jen vrcholem celého kolotoče. 24 hodin na stavbu i deinstalaci a to včetně super-sensitivní instalace monopostu F1, která trvala 3 hodiny Pátý tým provozuje EISKING show z režie TIMING IS EVERYTHING: Nemáme plán B, počítáme s tím, že to prostě klapne. Kdyby se na Davida nenabalovaly desítky lidí, kamkoliv přijde, asi by to bylo jednodušší, ale s tím jsme počítali a 4 akce sedli na minutu přesně. Žádné publikum na Davida nečekalo a vždy se na podiu objevil přesně kdy měl. A nakonec i stihnul letadlo.

Přínos (vliv na chování/vnímání)

Red Bullu šlo o mediální zásah. Akce se konala těsně po zisku titulu mistra světa F1 v jezdcích i týmech, po zisku ocenění Fastest Lap a Fastest Pitstop. Naprosto mimořádná sezóna. Rozhovor proto David Coulthard poskytl: Statitupu, on-line platformě s velmi zajímavými hosty na rozhovory, Markíze TV pro televizní diváky, SME pro čtenáře deníků a šport.sk pro fanoušky sportu. Prostě těm nejlepším v svém fieldu. Samotnou EISKING show vidělo on-line více než 60.000 lidí na Youtube a dvacítka nejvlivnějších influencerů na Slovensku ten den nepostovala nic jiného. V zemi s 5 milióny obyvatel mediální zásah 5.7 miliónu. Mission complete! :)

Období, ve kterém se projekt realizoval

29.11.2022

Doplňující informace

David svou účast potvrdil 3 týdny před eventem, takže se jednalo vlastně o produkční sprint. A to jak v přípravách, tak i na akci samotné, kdy jsme paralelně stavěli a demontovali 3 různá venue.

Rozpočet

do 5 mio



obrázek
obrázek
obrázek
obrázek
obrázek