Ukažte se
v nejlepších barvách

1D

Vánoční koncert Ondřeje Brzobohatého

Soutěžící Brothers
Klient Generali Česká pojišťovna
Formát eventu On-line

Seznam účastníků kampaně nesoucích hlavní podíl na úspěšnosti přihlášené práce

Patrik Jedlička - producent, režie
Alice Davidová - produkce
Ondřej Brzobohatý - dramaturgie , scénář, režie



Popis projektu

Koncert Ondřeje Brzobohatého a jeho hostů byl vybrán záměrně, protože v prosinci byla podepsána smlouva, kdy se Generali Pojišťovna na Slovensku stala dceřinou společností Generali České pojišťovny, nyní tedy již československá firma, proto tedy česko-slovenský interpret a koncert.. Zároveň koncert propojen i na CSR aktivitu „Pomáháme sestřičkám“, kde byl Ondřej jednou z tváří tohoto projektu s písní ŽIvot.

Počet oslovených eventem vs. reálně zúčastněných

Koncert shlédlo 3760 registrovaných osob z řad zaměstnanců společnosti v ČR a na Slovensku a a 2462 zdravotních sester.

Kreativita

Důležitý byl výběr interpreta a hostů, kteří jsou pro cílovou skupinu populární . Propojení Ondřeje Brzobohatého, Ondřeje Rumla, Evy Burešové a za slovenskou stranu Roba Opatovského, přineslo to co klient očekával. Přirozené propojení lidí, co spolu dlouhodobě spolupracují. Angažování Ondřeje do projektu bylo vzhledem k realizaci písně Život na podporu zdravotních sestřiček v době Covidu důsledkem dlouhodobé spolupráce se společnosti Generali.

Náročnost a exekuce

Natáčení probíhalo v prostorech atelieru ve vánoční dekoraci za použití moderní kamerové techniky.

Přínos (vliv na chování/vnímání)

Podstatou projektu bylo v době Covidu přinést zážitek do domovů zaměstnanců společnosti a nahradit tak možnost osobního setkání. Finální počet registrovaných ukázal, že tento unikátní koncert byl vnímán velmi pozitivně.

Období, ve kterém se projekt realizoval z pohledu situace v roce 2021 a popis vlivu pandemie na event

V této době se opět jednalo o období , které znemožňovalo živý event, a proto bylo přistoupeno k on line řešení.

Doplňující informace

Rozpočet

do 1 mio