Brit – Online Show at Interzoo Nurnberg
Soutěžící | MVP events |
---|---|
Klient | VAFO Praha / Brit |
Formát eventu | On-line |
Seznam účastníků kampaně nesoucích hlavní podíl na úspěšnosti přihlášené práce
Marek Vocel - CEO
Popis projektu
Interzoo Norimberk je největší veletrh chovatelských potřeb na světě, koná se každé dva roky a je pro našeho klienta z oboru petfood zásadní událostí. V roce 2020 se ze zřejmých důvodů nekonal a jeho alternativní online provedení se uskutečnílo až v roce 2021. Pro obchodníky je osobní kontakt se stávajícími klienty velmi důležitý, a tím byla zásadní i tato prezentace v "neznámém a neosobním" online prostředí. Kreativního zpracování, produkce, a streamu obsahu se ujal tým MVP events a výsledky byly skvělé. Přenos z virtuálního studia vidělo nejméně 1167 návštěvníků a v průběhu veletrhu pak tým VAFO Group uskutečnil 204 virtuálních obchodních setkání, z nichž resultovala další konkrétní obchodní jednání. Online event přivedl také 153 návštěvníků do klientova virtuálního showroomu, kde jim byla představena společnost, produktové řady a stávajícím zákazníkům novinky v portfoliu. Díky online prezentaci a návazným osobním setkáním se podařilo jednak splnit zásadní cíl v covidové době – retenci stávajících klientů, dále pak navýšení prodejů až o 10 %.
Počet oslovených eventem vs. reálně zúčastněných
Přenos z virtuálního studia vidělo nejméně 1167 návštěvníků a v průběhu veletrhu pak tým VAFO Group uskutečnil 204 virtuálních obchodních setkání, z nichž resultovala další konkrétní obchodní jednání. Online event přivedl také 153 návštěvníků do klientova virtuálního showroomu.
Kreativita
Tým MVP events navrhl a vytvořil pro společnost VAFO kompletní prezentaci na online setkání, vč. tvorby scénářů. Pro realizaci vybral Studio Airship s maximálním komfortem pro řečníky díky prezentovanému obsahu přítomnému přímo na LED stěně (ve své době největší svého druhu v Praze) namísto greenscreenu. V návaznosti na to bylo vytvořeno také netradiční a atraktivní fyzické zpracování studia. Přímé zapojení boardu a nejvyšších (mezinárodních) představitelů společnosti do prezentace podtrhovalo rodinný i globální charakter společnosti.
Náročnost a exekuce
Perfektně odvedená práce díky sehranosti štábu, flexibilitě studia a precizním přípravám nebyla zásadně náročná. K dosažení event-marketingových cílů klienta byly po konzultaci s agenturou zvoleny efektivní a spolehlivé prostředky.
Přínos (vliv na chování/vnímání)
Přenos z virtuálního studia vidělo nejméně 1167 návštěvníků a v průběhu veletrhu pak tým VAFO Group uskutečnil 204 virtuálních obchodních setkání, z nichž resultovala další konkrétní obchodní jednání. Online event přivedl také 153 návštěvníků do klientova virtuálního showroomu. Skvělá reference klienta: "Oceňujeme vysokou flexibilitu, kreativní nápady a profesionální tým, který je výjimečně sehraný a zakládá si na vysokých standardech. Perfektně zvládli přípravu scénářů, celodenní zkoušky a ostrý stream. Vyzdvihla bych vhodně zvolenou lokaci pro tento typ eventu (AIRSHIP ONLINE STUDIO v sále DOX+) s moderní technikou, profesionálním štábem a kreativním přístupem řešení." Přínosem pro klienta bylo splnění cíle eventu – retence stávajících klientů. Dále pak navíc navýšení prodejů až o 10 %.
Období, ve kterém se projekt realizoval z pohledu situace v roce 2021 a popis vlivu pandemie na event
Event se konal v době restrikcí, které neumožnily živé konání tohoto tradičního veletrhu, z toho důvodu byla realizována jeho online obdoba.
Doplňující informace
Rozpočet
do 5 mio