Ukažte se
v nejlepších barvách

1B

MAN Traction Event – Pushing The Limits

Soutěžící Borovka Event
Klient MAN Truck & Bus Czech Republic
Formát eventu Hybridní

Seznam účastníků kampaně nesoucích hlavní podíl na úspěšnosti přihlášené práce

David Borovka - Director
Monika Hvězdová - Chief creative officer



Cíl a popis eventového projektu, způsob realizace a výsledek eventového projektu

Klient je společnost vyrábějící a prodávající celou řadu nákladních vozů. Cílem bylo představit zákazníkům novou strategii, vize společnosti, vyzkoušet nové modely v praxi a restartovat prodeje po covidové době. Jako místo konání eventu jsme zvolili lom nedaleko Brna, kde se dají nejlépe simulovat náročné pracovní podmínky a zákazníci si mohli všechny novinky vyzkoušet na vlastní kůži. Díky propadům v prodejích v covidové době, byli stanoveny velmi náročné cíle - vrátit prodeje před covidovou dobu. Mise byla splněna... ba naopak... předčila očekávání. Pro maximální pohodlí účastníků byli zákazníci pozvání po skupinách.

Počet oslovených eventem vs. reálně zúčastněných

Celkem bylo 700 oslovených zákazníků a zúčastnilo se jich přes 550 a 100 jsme měli jako on-line diváky. Z pozvaných účastníků se zúčastnilo přes 90%.

Kreativita

Vhodně zvolená lokace, kreativní koncepce, která vyústila v přímý prodej vozů na místě a následujících týdnech. Unikátní interaktivní prezentace vozů, které přijely před hlavní tribunu. Jednotlivé benefity byly jak reálně k vidění, tak nad vozem na LED obrazovce. Celkem se prodalo z tohoto eventuálně přes 12 nákladních vozů v řádech desítek miliónů Kč.

Náročnost a exekuce

Místo lomu nenabízí vůbec žádné zamezení, tudíž jsme museli vše vybudovat. Postavit zázemí pro hosty, expozice strojů, catering, tribuny, pódia, elektroinstalace, generátory a navíc jsme v těchto podmínkách v zapadlém lomu vysílali ještě živě na Facebook, tudíž jsme museli přes valy natáhnout antény se zesilovači, abychom do místa dostali stabilní internet pro on-line přenos.

Přínos (vliv na chování / vnímání)

Největším přidaná hodnota celého eventu byla, že vynaložené náklady se společnosti několikanásobně vrátili na prodejích na místě a v následujících týdnech. Celkem se prodalo z tohoto eventu přes 12 nákladních vozů v řádech desítek miliónů Kč. Zhodnocení vynaložených prostředků bylo minimálně x4

Období, ve kterém se projekt realizoval z pohledu situace v roce 2020 a popis vlivu pandemie na event

Event se konal na konci září, kdy začala čísla prudce stoupat a my museli řešit scénáře zóny po 50-ti nebo 100 osobách. Naštěstí se situace nenaplnila a mohli jsme event uskutečnit s minimálními restrikcemi.

Doplňující informace

Event byl velmi originální zvolenou lokací, programem a celkovou koncepcí.

Rozpočet

do 5 mio