Ukažte se
v nejlepších barvách

2A

Výstava Bylo Nebylo ve Fóru Karlín

Soutěžící AV MEDIA EVENTS
Klient Fórum Karlín
Formát eventu Klasický (živý)

Seznam účastníků kampaně nesoucích hlavní podíl na úspěšnosti přihlášené práce

Michal Maťko - Obchodní Manažer Segmentu



Cíl a popis eventového projektu, způsob realizace a výsledek eventového projektu

1) Vytvořit komerční kulturní událost, která by mohla, při zmírnění pandemických opatření, umožnit obyvatelům a návštěvníkům Prahy nevšední zážitek a podnikatelům v oboru možnost realizovat kulturní akci pro veřejnost. 2) Pokrytí nákladů na režii haly a nákladů na techniku, ideálně s možností vydělat v době covidových restrikcí, kdy firmám zůstali fixní náklady ale byla jim odepřena možnost výdělku. 3) Výsledek: 60.000 návštěvníků / P&L = červená 0, což vzhledem k rozpočtu projektu umožnilo zaměstnat celou řadu profesionálů z oboru a pokrýt velkou část fixních nákladů. Z pohledu „utopených nákladů“ by šlo o zisk v řádech milionů Kč. (tímto projektem producenti snížili své ztráty z běžného podnikání).

Počet oslovených eventem vs. reálně zúčastněných

Nepočítáno/60.000

Kreativita

1) Spojení technologií a obsahu - pomocí technologií "rozhýbat" obrazy klasických mistrů 2) 3D prostorový zvuk, který doplňoval obrazy a umocňoval tak dojem (např. cval koně u obrazu s koňmi atd.) 3) Rozdělení otevřeného prostoru na menší části

Náročnost a exekuce

1) Spojení 6 media serverů s 30 projektory a 2 000 metry čtverečních ploch. 2) Doba instalace za restrikcí týden 3) Možností snadné deinstalace/změny v případě jiného komerčního využití prostoru - viz. použití prostoru při vyhlašování Výročních cen ČEA

Přínos (vliv na chování / vnímání)

1) Vysoké hodnocení návštěvníků na sociálních sítích, odborné veřejnosti a široké mediální pokrytí v ČR i zahraničí staví tento projekt mezi přední eventy v období pandemie. 2) 60 000 návštěvníků i během různých restrikcí a relativně krátkém čase, kdy byla expozice otevřena (tj. průměrně 600 lidí denně) 3) Snížení finanční ztráty díky restrikcím

Období, ve kterém se projekt realizoval z pohledu situace v roce 2020 a popis vlivu pandemie na event

14. 10. 2020 - 3. 10. 2021 - z celkem 381 dní instalace byla pouze 103 dnů otevřená.

Doplňující informace

1) Použito bylo 30 projektorů, více, jak 2000 metrů čtverečních projekčních ploch, 6 media serverů a 3D prostorový zvuk 2) Panasonic, jako dodavatel projektorů, z výstavy udělal vlastní promo video a svou globální case study

Rozpočet

5 - 10 mio



obrázek
obrázek
obrázek
obrázek
obrázek