Ukažte se
v nejlepších barvách

2A

Vodafone Mistrovství ČR v počítačových hrách 2021

Soutěžící PLAYzone
Klient
Formát eventu Hybridní

Seznam účastníků kampaně nesoucích hlavní podíl na úspěšnosti přihlášené práce

Lukáš Pleskot - Chief Executive Officer
Michal Nagy - Senior Esport Consultant?
Tomáš Mikula - Operations Manager



Cíl a popis eventového projektu, způsob realizace a výsledek eventového projektu

Jubilejní 10. ročník Mistrovství České republiky v počítačových hrách, které se koná každoročně na Výstavišti v Brně. Soutěžilo se v esportové hře Counter-Strike: Global Offensive s prizepoolem 500 000 Kč.

Počet oslovených eventem vs. reálně zúčastněných

Reálně event navštívilo behěm všech 3 dní kolem 15 000 lidí.

Kreativita

V rámci jubilejního 10. ročníku jsme si připravili velice originální a netradiční podobu stage, na které se celá soutěž konala. Ta dostala čtvercovou podobu, takže diváci mohli obklopit střed ve kterém byli umístěni hráči a vytvořit tak velmi bouřlivou atmosféru. Zároveň byly na středu umístěny 4 velké LED obrazovky tak, aby diváci na všech 4 stranách měli krásný výhled na samotné klání.

Náročnost a exekuce

Postavení čtvercové tribuny s LED obrazovkami a vměstnat všechno do haly B na Výstavišti v Brně byl opravdu velký a náročný technický oříšek, který se ve finále povedlo uskutečnit dle našich představ a věříme, že to poskytlo návštěvníkům jedinečné zážitky.

Přínos (vliv na chování / vnímání)

Pro oblast českého esportu je každá taková akce obrovský přínos pro zvýšení popularity tohoto stále pro spousty lidí dost nového a neznámého odvětví. Každý rok se snažíme posouvat hranice českého esportu vždy o level výše, nabídnout nový a jedinečný zážitek, což tato akce určitě splnila. Spousty lidí odcházela s velmi pozitivními emocemi a věříme, že se budou na naše akce v podobném duchu opět vracet.

Období, ve kterém se projekt realizoval z pohledu situace v roce 2020 a popis vlivu pandemie na event

Akce se konala na konci listopadu 2021 v období, kdy přesně v daný týden akce se začala zhoršovat epidemiologická situace v ČR a o to větší výzva bylo celou akci zdárně a bezpečně pro všechny návštěvníky zorganizovat.

Doplňující informace

I přes ne úplně příznivé podmínky ke konání akcí z důvodu Covid pandemie v průběhu listopadu 2021 a nejrůznějších omezení byly naše speicální čtvercové tribuny obzvláště během finálových bojů zaplněné a panovala velmi vášnivá atmosféra. Většinu příjmů akce platí sponzoři, poměr je zhruba 90:10 ve prospěch sponzorů. Vodafone je titulární partner celé akce, nelze úplně jednoduše říct, kolik umořil v rámci nákladů.

Rozpočet

do 5 mio



obrázek
obrázek
obrázek
obrázek
obrázek