Ukažte se
v nejlepších barvách

1D

Pan America First Ride – dealer launch

Soutěžící Klasik Moto – Evil Team
Klient
Formát eventu Klasický (živý)

Seznam účastníků kampaně nesoucích hlavní podíl na úspěšnosti přihlášené práce

Tereza Beldová - Project Manager
Michal Šesták - Production
Jarda Vavřina - Chief creative officer
Petr Makovička - Photographer
Lenka Wehrenberg - Content Marketer



Cíl a popis eventového projektu, způsob realizace a výsledek eventového projektu

Cíl: podrobné představení nového motocyklu Pan America, kterým Harley-Davidson vstupuje do segmentu cestovních endur, českým a slovenským dealerům značky a prohloubení vztahů. To vše takovým způsobem, aby si dealeři stroj vyzkoušeli osobně v nejrůznějších situacích, získali srovnání s konkurenčními stroji a následně dokázali nadchnout své zákazníky. Šlo také o vytvoření podnětného prostředí pro podporu vztahů a diskuzi s regionálním managementem značky – proto byli i dealeři přizváni do stejného prostředí, jaké bylo vybudováno pro představení modelu novinářům – to znamená do luxusního stanového tábora na břehu Máchova jezera, kde pod vedením dakarových závodníků testovali nový model v lehkém terénu i na silnicích.

Počet oslovených eventem vs. reálně zúčastněných

100 %, event byl koncipován pro přesně daný počet hostů

Kreativita

Požadavek zněl, seznámit dokonale dealery s novým modelem (a tím pádem i novým segmentem) značky Harley-Davidson, který budou v nadcházející sezóně prodávat. Zaměřili jsme se proto na technickou část prezentace motocyklu, ale dále poskytli dealerům stejný zážitkový program jako novinářům. Jejich nadšení pro nový model a segment po skončení akce vzrostlo na úroveň osobní zainteresovanosti. Nyní s odstupem roku pozorujeme, že se na svých dealerstvích snaží pořádat podobně koncipované menší eventy zaměřené na své stálé zákazníky a influencery. Pan America First Ride – Dealer Launch jsme připravovali v době covidové pandemie a s tím spojených opatřeních, ale protože event spadal do akcí pro zaměstnance, nikoli pro veřejnost, věděli jsme, že bude možné jej – s většími či menšími obtížemi – uskutečnit. Bylo tedy třeba z naší strany vypracovat detailní bezpečností postup jak pro jakéhokoliv člena personálu, tak účastníka kurzu a to ve všech časových stadiích eventu (od fáze před příjezdem na místo po návrat z akce). Vytvořili jsme a následně aplikovali podrobný Covid19 Risk Assessment dokument, který obsahoval přesný popis jednotlivých stadií, pojmenovával risk faktory, stanovoval, co je třeba v daný moment kontrolovat a jaká opatření následně přijmout. Už od prvního představení nápadu, využít pro představení motocyklu běžně nepřístupný bývalý vojenský prostor a jako průvodce povolat dakarové závodníky, se do tohoto návrhu klient „zamiloval” a my s potěšením můžeme teď konstatovat, že jsme jeho city nezklamali.

Náročnost a exekuce

Bylo třeba se vypořádat s náročnými a na první pohled protichůdnými požadavky, např.: •luxusní, ale zcela netradiční hotel v ČR, který bude v dojezdové vzdálenosti od letiště i zajímavých tras •ubytování s veškerým zázemím pro 100 lidí na pláži u jezera + zázemí a servis motocyklů, s čímž však souvisí odpady, mytí motocyklů, manipulace s pohonnými hmotami… •glampingové stany musely být vybaveny vším, co dealerovi umožní práci a unavenému špinavému motorkáři odpočinek – vybavili jsme je elektřinou, vytápěním, postelemi s peřinami i úložnými prostory pro oblečení a motocyklové vybavení, toalety a sprchy byly kontejnerové a každý host měl k dispozici svou vlastní vybavenou sprchu a toaletu. •hosté se střídali po turnusech, proto byla nutná stanová (pokojová) služba, součástí každého stanu byl hygienický balíček. Veškeré pevné povrchy ve stanech, jídelním stanu a sociálních zařízeních byly pravidelně dezinfikovány. Každý host měl k dispozici svou vlastní sprchu a toaletu. •ježdění v bývalých vojenských lesích a přírodní rezervaci na terénních motorkách - legálně, bezpečně, ohleduplně čili v souladu s přírodou i lidmi (jen doba hnízdění místního chráněného opeřence nám nedala spát několik týdnů) – trasy navíc nebyly zvoleny náhodně, ale musely obsahovat ideální kombinaci různých povrchů, členitosti, musely být dostupné záchranářům a zároveň obsahovat místa – fotopointy •ochrana před covidem19: před vpuštěním do areálu antigenní testy a poolingové PCR testy, vyžadování bezinfekčnosti, testování personálu •čas na realizaci: necelé 4 měsíce Na zelené louce vzniklo luxusní zázemí s ubytováním, catteringem a školícími prostory, které se díky své unikátnosti stalo nedílnou součástí celého zážitku. Zároveň splňovalo veškeré nároky na ohleduplnost vůči místu, kde vzniklo (pláž na břehu Máchova jezera) – tedy vůči přírodě i ostatním návštěvníkům.

Přínos (vliv na chování / vnímání)

Během 4 dnů se na dealerském představení nového modelu Harley-Davidson Pan America vystřídalo 63 dealerů ze 3 zemí (Česko, Slovensko, Polsko) • 80 % dealerů hodnotilo event jako “nad očekávání skvělý zážitek”, 20% jako “uspokojivý a přínosný” • kompletní hodnocení klienta viz příloha - reference klienta přínos akce hodnotí Miroslav Carvan, Network Development Lead Harley-Davidson Czech Republic slovy: „Rád bych touto formou shrnul a poděkoval Evil Teamu za uspořádané školení PanAmerica First Ride pro naši síť prodejců Harley-Davidson ze střední a východní Evropy uspořádané v květnu 2021 u Máchova jezera. Veškerá organizace předčila naše očekávání a musím ocenit, jaký způsobem Evil Team vše připravil do posledního detailu..." (viz příloha) •Zpětná vazba od dealerů byla předávána během celého eventu a ještě dlouho po něm. Jednalo se převážně o neformální rozhovory, ale také o zmínky na sociálních sítích dealerů. Jedním z významných dopadů eventu a důkazů pozitivní zpětné vazby byly vlastní aktivity v jednotlivých dealerstvích podobného rázu, kde docházelo k přenosu informací a zážitků z eventu na budoucí zákazníky. • Komunikace s novináři probíhala na denní bázi od neformálních rozhovorů (motocyklová komunita je úzce přátelsky provázaná) po oficiální výstupy předávané PR oddělení a následně zpracovaný monitoring z celého regionu. Výstupy z této akce v regionu střední a východní Evropa jsou v hodnotě čtvrt milionu auro. Viz přílohy přihlášeného projektu Pan America First Ride – press launch.

Období, ve kterém se projekt realizoval z pohledu situace v roce 2020 a popis vlivu pandemie na event

Díky přesně danému počtu návštěvníků, hygienickým opatřením a zároveň outdoorové koncepci se event podařilo uspořádat i v rámci daných protiepidemických nařízení. Naše hygienická opatření spočívala v okamžitém testování každého nově příchozího před vpuštěním do areálu akce a dále v pravidelném testování personálu. Areál byl pro veřejnost uzavřen. Testování probíhalo metodou poolingových PCR testů, které byly bezprostředně dopravovány do laboratoře a antigenních testů na místě. Samozřejmostí byla dezinfekce všech povrchů, které bylo možné dezinfikovat. Každý ubytovaný dealer měl k dispozici svou sprchu a toaletu.

Doplňující informace

Program dealerského představení nového motocyklu byl přizpůsoben potřebám dealera, tzn. kladen důraz na pochopení rozdílů oproti konkurenčním motocyklům dané kategorie, jak nový segment chápe Harley-Davidson a komu je určen nový model. Vlastní a komparativní motocykly zde byly proto zastoupeny v poměru 50/50. Pro seznámení se s motocyklem v terénu byly vybrány a zajištěny trasy veřejnosti běžně nepřístupné, procházející přírodní rezervací a bývalým vojenským prostorem Ralsko. Večerní část programu dealerského představení byla věnována teambuildingu. Dealerům byl poskytnut podobný komfort (zázemí, stravování, zábava) jako novinářům.

Rozpočet

do 5 mio



obrázek
obrázek
obrázek
obrázek
obrázek