Ukažte se
v nejlepších barvách

1C

KÄRCHER partnerem čistého festivalu

Soutěžící NEXT LEVEL
Klient KÄRCHER
Formát eventu Klasický (živý)

Seznam účastníků kampaně nesoucích hlavní podíl na úspěšnosti přihlášené práce

Lucie Hájková - Senior Production Manager
Pavel Hájek - Production Director
Aleš Burger - Creative Director



Cíl a popis eventového projektu, způsob realizace a výsledek eventového projektu

Klient se stal premiérově partnerem IFFKV. Jeho rozpočet na celý projekt byl ale jen zlomkem rozpočtů, které firmy v Karlových Varech utrácí. Naším úkolem bylo vytvořit aktivaci během festivalu. Naše myšlenka stála na prezentaci produktů a jejich využití ve veřejném prostoru. Večírky a premiery ve Varech dělá každý, ale uklízet po nich nechce nikdo :) Karcher má odpověd na každou špínu, infekci, bordel a zároveň segment pro využití v domácnosti. Nebylo zapotřebí stavět pop-up showroom, showroomem se stalo celé centrum Karlových Varů. Stačilo se projít od Thermálu k Puppu a Karcher nešlo minout. Každá lavička, každý stojan s desinfekcí, každý kinosál, každý odpadkový koš, kapesní desinfekce v kapsách tisíců náštěvníků a jako bonus žehlící servis pro všechny zdarma. Katalog Karcheru živě na IFFKV! :) Takovou viziblitu na tolika místech neměl na IFFKV nikdo. Nikdo se nedostal třeba na červený koberec, ale vyluxovat těsně před příjezden hvěz se musel :) Nikdo nebyl v každém sále, ale vydesinfikovat se musel. Nikdo neměl branding na všech lavičkách v centru, ale někdo muset hosty informovat o tom, že ta lavička se čístá a bezinfekční. A na těch 2 kilometrech kolonády v centru byl desinfeční stojan Karcher v průměru každých 20 metrů Pro klienta to byla první účast na IFFKV a nechtěl zapadnout mezi ostatními brandy. Za vynaložené prostředky získal vizibilitu, za kterou by byl rád i generální partner.

Počet oslovených eventem vs. reálně zúčastněných

0/50.000 Klient před festivalem neinvestoval do propagace svého partnerství s IFFKV. 50.000 je predpokládaný počet návštěvníků IFFKV, resp. Karlových Varů během festivalu. (10.000 akreditovaných, 110.000 vstupenek)

Kreativita

Na začátku bylo mnoho konceptů. Promítání do vodní stěny z tlakových myček, koncert na vysavače apod., ale fontána z tlakových čističů může být jen na jednom místě, koncert vysavačů a zahradních pil by trval jen omezenou dobu. Zvolili jsme proto aktivaci, která trvala celý festival, od rána do noci, fungovala 24/7, pro každého návtěvníka od VIP po batůžkáře a od prvního dne do posledního. A ještě týdny po skončení festivalu nosili návštěvníci v kapse decentní desinfekci s logem IFFKV a Karcher.

Náročnost a exekuce

Z pohledu eventové agentury bylo největší výzvou exekuce implementovat aktivaci do zaběhnutého schématu úklidu a jeho koordinace. Kromě úklidovek v hotelích, kinosálech a dalších budovách bylo zapotřebí koordinovat i služby města a zároveň dodat vlastní tým na nestandardní aktivity typu servis žehlení košil. A to vše v režimu 24/7. Výsledkem ale bylo, že během celého festivalu se nikde neobjevila jiná technika, jiný dodavatel, jiná uklidovka ani jiný odpadkový pytel než Karcher - partner čistého festivalu IFFKV. Pro nás uplně jiná zkušenost. Kreativu konceptu rychle vystřídala práce exekutivy na směny . Ve dne, v noci, celý festival...

Přínos (vliv na chování / vnímání)

Klient: "... v rámci festivalu jsme byli krásně rozpoznatelní. Dle ohlasů vím, že naše účast byla pro festival i jeho hosty velkým přínosem" Jana Hogrová, marketingová ředitelka „Také nás v neposlední řadě těší, že si návštěvníci festivalu letošní důraz na čistotu a hygienu pochvalovali,” Milada Skutilová, generální ředitelka Vzhledem ke kauze nedodržování covidových opatření na zahajovacím ceremoniálu se media začali věnovat nejich dodržování a to pomohlo Karcheru se dostat do hlavních mediálních časů, především díky zpravodajství. Ukazovala se především desinfekce kinosálů a stojany, ale do medií se dostali žehlící servis jako vtipná aktivita. (viz fotodokumentace)

Období, ve kterém se projekt realizoval z pohledu situace v roce 2020 a popis vlivu pandemie na event

IFFKV se v roce 2021 konal mimořádně v srpnu, pořadatelé se obávali že v původním červencovém termínu buou platit výrazně přísnější restrikce.

Doplňující informace

Povedlo se nám využít pandemie jako nástroje pro aktivaci. Návštěvnící vnímali Karcher jako partnera, díky kterému je i v pandemické době možné uspořádat velkou akci.

Rozpočet

do 1 mio



obrázek
obrázek