1C

Mezinárodní prezentace nového modelu Dacia Sandero

Soutěžící Brothers sr.o
Klient RENAULT - DACIA
Formát eventu Hybridní

Seznam účastníků kampaně nesoucích hlavní podíl na úspěšnosti přihlášené práce

Patrik Jedlička - Projekt director
Alice Davidova - Projekt koordinátor
Dáša Novotná - Projekt manager
Ivoš Novotný - Režie a technická supervize



Cíl a popis eventového projektu, způsob realizace a výsledek eventového projektu

Společnost Renault a její značka Dacia se rozhodli v složité pandemické situaci realizovat prezentaci nového modelu Dacia Sandero pro automobilové novináře. Vzhledem k omezenému množství osob při živém eventu , bylo nutné zajistit bezpečné řešení akce a zaroveň umožnit novinářům testovací jízdy. Agentura musela koordinovat projekt a logistiku akce s centrálou ve Francii. Kompletní zajištěni akce bylo v režii lokální agentury , včetně výběru lokace a celkového pojetí akce. Pro realizaci jsme zvolili prostory hotelu Holiday IN včetně garážových ploch. Novináři byli rozděleni do skupin dle aktualní situace PES a byla zajištěna jejich rotace, tak abychom zajistili co možná největší počet osob v jednom dni a také jejich bezpečnost. Součástí eventu byla tedy část pracovní, ve které jsme se propojili on line s centrálou v Paříži, kde proběhla prezentace modelů a následně odpovědi na příslušné otázky novinářů. Po konferenční části se odebrali novináři na testy do garažových ploch hotelu a dle připraveného roadbooku pokračovali na testovací jízdy. Auta byla po každé testovací jízdě dezinfikována. Po testovacích jízdach bylo zajištěno individuální občerstvení.

Počet oslovených eventem vs. reálně zúčastněných

76

Kreativita

Kreativita tohoto projektu nespočívá v ohromující vizuální prezentaci, ale v hledání možností jak projekt zrealizovat a zajistit jeho atraktivitu pro novináře ve velmi omezených podmínkách. V době, kdy se jen velmi zřídka mohli účastnit živých akcí, to byla pro ně zcela zásadní věc. Příležitost se aktivně účastnit akce, mít možnost diskutovat se zastupci značky a mezi sebou, zažít pocit z jízdy, to vše bylo vnímáno velmi pozitivně.

Náročnost a exekuce

Naročnost exekuce tohoto eventu byla především v komunikaci s centrálou ve Francii. Neustálé změny , které vždy byli v souvislosti s aktualním stavem pandemie a komplikovali průběh příprav eventu. Agentura musela zajistit veškeré hygienické podmínky a to v každé fázy eventu. Součástí byl i on line přenos s Francií a s tím spojeném technické řešení. Logistika akce vyžadovala dobré načasování s ohledem na individuální bezpečnost novinářů.

Přínos (vliv na chování/vnímání)

Hlavním přínosem této akce pro našeho klienta, bylo velké množtví medialních výstupů . Celkové ohlasy z realizace živého projektu byli velmi pozitivní. V době , kdy se takové akce realizovali jen výjmečně, to bylo logickým dopadem celého projektu. MEDIACOVARAGE: TONALITY: 100%, ARTICLES: 432, AVE: 1.708.299 EUR, REACH: 274 484 614, IMPACT: 8 301 527 / media covered 15.12.2020 - 10.5.2021

Období, ve kterém se projekt realizoval z pohledu situace v roce 2020 a popis vlivu pandemie na event

Akce byla realizována v prosinci 2020 a umožňovala jen omezený počet osob na akci. V rámci celé Evropy jsme byli jednou z mála zemí, kde jsme mohli seznámit novináře s novými modely Dacia Sandero.

Doplňující informace

Rozpočet

do 5 mio