1A

IBM THINK DIGITAL SUMMIT

Soutěžící EVENT ARENA
Klient IBM
Formát eventu On-line

Seznam účastníků kampaně nesoucích hlavní podíl na úspěšnosti přihlášené práce

Martin Brož - Senior Event Manager
Lucie Talůžková - Senior Event Manager
Michaela Nováková - CEE Central Event Specialist



Cíl a popis eventového projektu, způsob realizace a výsledek eventového projektu

IBM Think Summit se koná ve většině zemí světa a představuje nejzajímavější IBM řešení, novinky a trendy. Jako jedni z prvních jsme přišli s on-line podobou vysílání z virtuálního studia. Think nebyla jen virtuální konference, ale byla podpořena digitální kampaní a následnými follow up aktivitami, které měli přinést nové revenue a nebo přispět k uzavření již existujících obchodních případů. Digitální kampaní, která probíhala pouze v květnu se podařilo získat více jak 12.000 impresí ať už přes Social media a nebo vybranými medii. Konference = všech tří akcí se zúčastnilo kolem 500 účastníků. Potěšující je, že průměrný sledovaný čas byl 112 minut, kdy akce samotná trvala celkem max. 180 minut. Stejně tak i zapojení účastníků bylo pozitivní - zapojilo se cca 70% účastníků formou odpovědí na hlasování, aktivními dotazy a nebo účastí na hře v přestávce. Obchodní výsledky byly nad očekávání ve vygenerování revenue (trojnásobek plánovaného) a zároveň bylo dosaženo úspěchu, kdy revenue z této akce reprezentovalo 90% revenue EMEA výsledků. Zároveň tato akce získala i interní ocenění EMEA Manager Recognition Award, které se udílí marketingovému týmu za spoluprácí s obchodním týmem v rámci „One IBM“, a které je uděleno jen klientsky úspěšným projektům.

Počet oslovených eventem vs. reálně zúčastněných

400/500

Kreativita

Plně virtuální studio ve vlastním designu, kompletní grafická výbava, soutěž v podobě on-line hry o unikátní odměnu - brandovaný IBM skateboard, distribuce cateringových balíčků registrovaným účastníkům

Náročnost a exekuce

Zkrácený čas na přípravu, objevování nového eventového segmentu vč. problematiky technického řešení, 2 dny vysílání s cca 20 speakery, koordinace zahraniční platformy ON24 pro vysílání

Přínos (vliv na chování/vnímání)

Kladná klientská i zákaznická odezva na rychlou adaptaci dobře známého eventu. Obchodní výsledky IBM byly nad očekávání ve vygenerování revenue (trojnásobek plánovaného) a zároveň bylo dosaženo úspěchu, kdy revenue z této akce reprezentovalo 90% revenue EMEA výsledků. Zároveň tato akce získala i interní IBM ocenění EMEA Manager Recognition Award, které se udílí marketingovému týmu za spoluprácí s obchodním týmem v rámci „One IBM“, a které je uděleno jen klientsky úspěšným projektům.

Období, ve kterém se projekt realizoval z pohledu situace v roce 2020 a popis vlivu pandemie na event

Původně byl event připravovaný jako fyzická konference. Po příchodu pandemie byl během jednoho měsíce překonstruován do on-line podoby.

Doplňující informace

Seriál akcí THINK je vlajkovou lodí akcí, které mají představit to nejlepší z IBM evropskému trhu

Rozpočet

do 5 mio



obrázek