Virtuální uvedení GLE coupe
Soutěžící | Fox Hunter s.r.o. |
---|---|
Klient | Mercedes-Benz |
Formát eventu | On-line |
Seznam účastníků kampaně nesoucích hlavní podíl na úspěšnosti přihlášené práce
Cíl a popis eventového projektu, způsob realizace a výsledek eventového projektu
v první vlně Covidu, kdy byly zavřené showroomy, v době rodících se virtuálních eventů v ČR jsme realizovali historicky první virtuální uvedení vozu v ČR přímo z auto salónu. Cíl byl jednoduchý - vybraným zákazníkům ukázat produktovou novinku a zároveň je potěšit při online degustaci rumu.
Počet oslovených eventem vs. reálně zúčastněných
150 pozvaných VIP zákazníků / reálně sledovalo 135 na platformě ZOOM. Zákazníkům byl před vysíláním doručen degustační balíček s vzorky rumu.
Kreativita
Vybraným zákazníkům jsme doručili degustační sadu a po skončení prezentace vozu probíhala interaktivní degustace na platformě Zoom. Fox hunter byl průkopníkem on-line degustací a byli jsme vůbec první, kdo realizoval online degustaci v ČR. Zákazník obdržel před vysíláním degustační balíček se slepými vzorky rumu, které následně v online vysílání společně se someliérem ochutnával. Zákazníci, kteří poznali značku rumu pak vyhráli celou láhev.
Náročnost a exekuce
byl to jeden z prvních online eventu v ĆR, u kterého jsme se všichni učili...probíhal ve stísněných prostorách autosalónu s nestabilní datovou konektivitou...vše se jelo na živo, kombinovali se tři kamery, které snímali mimo exteriér také interiér vozu.
Přínos (vliv na chování/vnímání)
pro značku Mercedes-Benz to bylo zase jedno prvenství, které pozitivně vnímali zákazníci a dealeři. Díky prvnímu virtuálnímu představení vozu na trh v ČR jsme získal zájem mnoha influncerů, včetně populárního motoristického televizní pořadu, který odvysílal reportáž z našeho eventu. Tento pořad sleduje v průměru okolo 100tisíc diváků. Cíl představit včas novinku VIP zákazníkům a podpořit vztahy i díky degustaci rumu (v době uzavřených hospod) byl jednoznačně naplněn.
Období, ve kterém se projekt realizoval z pohledu situace v roce 2020 a popis vlivu pandemie na event
bylo to 29. dubna, v době prvního lockdownu, kde bylo vše zavřené a nemohli se konat žádné akce. V té době ještě neexistovalo testování a platilo pouze pravidlo 3xR. Celý event jsme museli realizovat v omezených prostorech autosalónu.
Doplňující informace
tento event byl jeden z prvních virtuálních eventů, na kterém jsme se všichni učili a poznávali řeholi této práce.
Rozpočet
do 1 mio