1D

Microsoft Growth Week

Soutěžící XLAB & Happenee
Klient Microsoft, Global HR Services
Formát eventu On-line

Seznam účastníků kampaně nesoucích hlavní podíl na úspěšnosti přihlášené práce

Jan Mišák - Project Manager
Zdeněk Hesoun - CEO
Jindřich Trapl - CEO
Lucie Čechová - Business Manager for HR Service Delivery
Phil Gillingham - General Manager for HR Service Delivery
Jan Kočí - Vedoucí produkce
Martin Stoila - Account Manager
Martin Štolfa - Technická produkce



Cíl a popis eventového projektu, způsob realizace a výsledek eventového projektu

Zadání od klienta bylo jasné - uspořádání každoroční HR konference pro cca 500 interních zaměstnanců. Tématem se stal růst schopností a dovedností, a to za situace, kdy se zaměstnanci kvůli celosvětové pandemii nemůžou stýkat. Cílem eventu bylo zaměstnance pozitivně motivovat, přinést jim pozitivní impuls do jejich každodenní práce, aktuálně se odehrávající na home office. Zároveň jim zprostředkovat co nejrealističtěji kontakt s jejich nadřízenými a kolegy v rámci celého světa.

Počet oslovených eventem vs. reálně zúčastněných

400

Kreativita

V zadání od klienta bylo jasně stanovena téma - Growth Week. Už samotný název evokuje růst, nový život, pohyb, logo eventu ztvárňovalo zelenou květinu. Inspirací byla krajina plná nového života, po které vítr nese semínka, ze kterých následně pučí nová travina s květy. Dalším motivem byl vlající závoj nesený větrem, který v live studiu tvořil předěly a přenášel účastníky konference z jednoho prostředí do dalšího. Tento neustálý pohyb odkazoval na různé oblasti světa, ze kterých byli účastníci připojeni a do kterých se vysílalo. Symbolika semínek a rostlin propojovala téma s hlavním motivem konference - přestože se nemůžeme scházet, pečujeme o sebe navzájem, chráníme své " rostlinky" , spojujeme se ze svých home office, abychom se vzájemně podpořili v růstu nových zvyků a dovedností. Po celou dobu trvání akce prostředím účastníky provázela " Ninja Cat" - postava typická pro Microsoft prostředí. Ninja Cat komunikovala s účastníky i na sociálních sítích, zjevovala se v platformě například během jízdy na narvalovi nebo na dinosaurovi, aby připoutala opětovně pozornost. Postava Ninja Cat provázela také jednotlivé breaky a v podobě gifů sloužila jako jednotný komunikátor celého eventu. Postava Ninja Cat byla pro tuto příležitost zhmotněna. Tým složitým způsobem, z centrály Microsoft uzavřené covidem, shánel jediný existující kostým Ninja Cat. Následně byla herečka oblečená v kostýmu naklíčována do 3D prostředí.

Náročnost a exekuce

Event byl vysílán do 15 zemí světa v 10 různých časových pásmech od USA po Indii. Produkční tým 20 lidí strávil přípravou přes 1000 hodin. 10 speakerů bylo naklíčováno a přeneseno do studia. Vznikly 2 varianty konference pro 2 oblasti - Pacifik/ Střední Východ a Evropa/ Amerika. Jednotlivé sessions pak běžely nonstop. Některé sessions byly zdvojené, což umožnilo účastníkům komfortní účast vzhledem k jejich časovému pásmu. Všichni účastníci konference obdrželi digitální "goodie bag".

Přínos (vliv na chování / vnímání)

Event měl mezi účastníky veliký ohlas - 90% z nich ho ohodnotilo 4 nebo 5, v celkovém skóre pak získal 4.52 bodů z 5 celkem. Vysokou známkou byla hodnocena virtuální platforma se zapojením Ninja Cat - firemního symbolu, stejně tak gamifikace udržující pozornost účastníků. Zásadní roli vzhledem k časovým posunům hrála možnost účasti na eventu ze záznamu. Konference byla klientem hodnocena jako vysoce inkluzivní, a svým způsobem průlomová. Tento interní HR meeting se každoročně konal offline na jednotlivých kontinentech. Masivní online řešení bylo i pro Microsoft první svého druhu.

Období, ve kterém se projekt realizoval z pohledu situace v roce 2020 a popis vlivu pandemie na event

Pandemie covidu otestovala nás všechny způsobem, jaký jsme nikdo neočekával. Naše životy se výrazným způsobem proměnily a bylo potřeba si vytvořit nové zvyky, které by nás mohly touto turbulentní dobou provést. Growth Week přinesl možnost o těchto nových zvycích přemýšlet - o jejich síle a o tom, jak nás ovlivňují. Umožnily nám vyvinout nové schopnosti a spojit se s kolegy napříč celým světem i časovými pásmy. Každoroční HR konference pro stovky zaměstnanců z různých zemí a kontinentů se vlivem pandemie nemohla odehrávat fyzicky. Bylo potřeba najít takové řešení, které se maximálně přiblížilo fyzickému setkání, zejména v komfortu účastníků. Fyzické setkání s sebou nese možnosti neformálních kontaktů mimo hlavní event, proto jsme v online prostředí připravili různé varianty těchto "small talk " meetingů.

Doplňující informace

Rozpočet

do 5 mio



obrázek
obrázek
obrázek
obrázek