25 let TV Nova galaevent a multimedia show
Soutěžící | Art4promotion |
---|---|
Klient | TV Nova |
Formát |
Účastníci nesoucí hlavní podíl na úspěšnosti eventu
Rudolf Střítecký - Showdesigner, Stagedesigner, Director
Lenka Střítecká - Project manager, Creative Director
Dominika Elliott - Event Manager
Martin Šlenc - Logistic Manager
Miroslav Nejedlý - Production Manager
Petr Holanec - Event Coordinator
Jan Liška – scénárista
Tubi Neustadt – Producent TV Nova
Martin Šnýdr - PR a Brand Manager TV Nova
Eva Krutáková – Event Manager TV Nova
Alan Záruba – Kreativní ředitel TV Nova
Lenka Tučková – Producent TV Nova
Popis projektu
CÍL: Při příležitosti 25. výročí TV Nova vytvořit unikátní multimediální show a velkolepý event, který se stane společenskou událostí roku, nadchne inovativním programem a představí značku TV Nova jako leadra na trhu, trendsettera, špičku ve svém oboru a nejsilnější komerční televizi v ČR. POPIS: Stěžejní částí eventu bylo vytvoření inovativní multimediální show Nova 25. ZPŮSOB REALIZACE: Vznikl kreativní a organizační tým, který v úzké spolupráci s klientem začal tvořit nový formát gala eventu s inovativní multimediální show jako hlavní a oficiální částí akce. VÝSLEDEK: Cíl byl splněn na 200%, podařilo se nám překonat vysoká očekávání extrémně náročného klienta. Akce předčila očekávání hostů a byla velmi vysoce hodnocena i z řad profesionálů. Současná ikona šoubyznysu Leoš Mareš hodnotil akci v Ranní show na E2 slovy: "Já musím říct, upřímně, že jsem nic lepšího nikdy v životě neviděl. No vážně. Já jsem to říkal všem. ..."
Počet oslovených eventem vs. reálně zúčastněných
2800 vs 2800
Kreativita
Kreativní koncept byl tvořen dvěma částmi, které byly navzájem propojené jednotící linkou. Byla to za prvé multimediální show Nova 25 a za druhé gala event Nova 25. Jednotící linkou a hlavní postavou byla Nova. V padesátiminutovém příběhu multimediální show se zobrazila nejdříve jako múza vytvořená unikátní holografickou show na dosud největším realizovaném holografickém plátně v ČR, kdy dokonale synchronizovaný pohyb výrazového tanečníka rozhýbal 3D animace vytvořené špičkovými animátory současné světové scény a ve tříminutovém holografickém intru strhujícím způsobem představil Novu jako múzu, která baví, informuje, pomáhá, vzdělává, vytváří teplo domova, spoluvytváří dění kolem nás.... Na intro navazovaly jednotlivé multimediální obrazy od nostalgie, současnosti až po budoucnost Novy. Ojedinělý koncept multimediální scény dovolil kombinovat špičkové audiovizuální technologie, živé obrazy, holografické projekce, hydraulické platformy, akrobatická a hudební vystoupení, vše propojené příběhem Novy. Napětí, emoce, humor, wow efekt, dojetí. Každá vteřina show byla promyšlená, měla svůj obraz, zvuk, obsah, vše bylo synchronizované a plynule navazovalo a tvořilo dokonalý celek. Každý obraz byl jiný a odhaloval nové a nové podoby scény, která se stala živou televizí, ve které se v padesáti minutách odehrál dech-beroucí živý příběh televize Nova. Kreativní linka byla zapracována i do druhé části koncept a to do celkového eventu. Kreativa byla zapracována do zvacího procesu v podobě moderní aplikace a prováděla hosty od prvního okamžiku, přes vstupní atmosféru a velkorysou red carpet zóny, která vyrážela příchozím dech a dala jim pocit výjimečnosti. Design eventu myslel na všechny detaily včetně překrytí dopravních značek v příchozím prostoru, které se na daný večer proměnily v branding večera, originální karikatury nadživotně velkých detektivů provázeli diváky do sálu, všechny plakáty a reklamní plochy Obecního domu s proměnily v grafický design eventu, 25ka a Nova zářily od suterénu, kde byla připraven prostor pro více než 1500 zaměstnanců TV Nova, přes všechny haly, salónky a hlavní sál, který byl na úvodní část večera připraven jako divadelní sezení pro dalších více než 1200 hostů na oficiální část večera v podobě multimedia show a který byl bezprostředně po ní byl proměněn v prostor pro naprosto oslňující afterparty. Příběh Novy hosté prožívali na každém kroku, ve všech podobách a částech večera. Vše mělo nějaký smysl, vše něco vypovídalo o tom kdo je Nova, jaká je a jakou chce být do budoucna.
Náročnost a provedení
25 let TV Nova byl extrémně náročný projekt odpovídající vysokým nárokům klienta.Bylo to 9 měsíců tvorby a hledání těch nejlepších řešení pro dokonalý výsledek,který musí překonat velká očekávání.Event se skládal ze zajištění čtyř částí: 1.Multimediální show 2.Galaevent a afterparty v celém Obecním domě 3.Oddělený program pro zaměstnance ve spodní části OD se streamingem show 4.Interaktivní salonky (Taste Nova, Touch Nova, The Voice,...).Zvací proces jsme řešili moderní personifikovanou aplikací. Dále zábory,povolení, vyparkování celého prostoru před OD pro extrémní red carpet zónu.Samotná tvorba konceptu akce a show byl velmi nároční proces obnášející desítky kreativních schůzek,návrhů a vizualizací,vytipování nejvhodnějších performerů, vytvoření originálních performance na míru.Vše se vytvářelo jako originál včetně autorské hudby pod všechny obrazy.Velkou výzvou bylo i umístění moderní multimediální show do secesního prostoru Obecního domu.Vytvořili jsme unikátní koncept scény,který se na centimetry včlenil do prostoru Smetanovy síně.Extrémně náročná technická realizace musela počítat s omezenou nosností,se vzácnými lustry či varhany v prostoru scény.Scéna byla samo-stojná,tak aby se ničeho nedotýkala a nemusela být fixována ke stěnám historického sálu.Díky originálnímu řešení a designu scény jsme dokázaly začlenit a kombinovat nespočet technologií a typů performance,které bez potřeby složité přestavby a změn měnili scénu v několika vteřinách do naprosto různých podob.Rychlo-navíjející holografické plátno o rozměru 14mx12m umožnilo promítat obrazy tak,že v úvodní atmosféře přicházel divák do sálu s obřím promítacím plátnem,které se po úvodní znělce proměnilo v holografické plátno s dokonalou iluzí tanečníka měnícího svými pohyby prostor kolem sebe do 3D prostorových obrazů.Plynulým přechodem následně plátno zmizelo,rozzářily se nové projekční plochy a z hloubky scény se objevili na scéně moderátoři.S posledním slovem moderátora se scéna proměnila v nostalgický obraz vrcholové vzdušné akrobacie rozehrávající další úrovně scény, obří lustr tvořený kinetickými koulemi, rozzářilo se schodiště, pohybující platformy a celá scéna symbolizovala nostalgické začátky TV Nova.Scéna nepřestávala překvapovat a v dalších obrazech se proměnila ve stínové představení v horní platformě scény, ve scénu The Voice s 3D modelovanými porotcovskými křesly,které byly k nerozeznání od skutečných, dále ve futuristickou scénu symbolizující s nadsázkou budoucnost TV Nova, či v holograficky vytvořené studio Televizních novin z budoucnosti.Na závěr celou scénu zaplnily desítky tváří TV Nova v grandiózní finále.Velmi náročná logistika celého projektu vyžadovala postavení složité scény včetně naprogramování a zkoušek ve velmi omezeném časovém limitu,daném časem pro stavbu v Obecním domě a tak se instalace scény a zkoušky nejdříve realizovali v ateliérech na Barrandově.Vše se měřilo na minuty.
Přínos (vliv na chování/vnímání)
Dokázali jsme naplnit cíl a překonat očekávání klienta. Event dokázal značku TV Nova v očích hostů povýšit v jejich vnímání na inovativní moderní sebevědomou silnou značku s perspektivní budoucností. Napříč všemi skupinami hostů od klientů, vip hostů, osobností, politiků, umělců, zástupců médií i profesionálů z oboru zaznívalo vysoce pozitivní hodnocení. Na základě úspěchu show i celého galavečera byl v TV Nova zařazen samostatný pořad a celá show byla odvysílána v záznamu i pro diváky TV Nova. Generální ředitel i vedení TV Nova hodnotili akci jako přelomovou a vyhodnotili investici do projektu jako vysoce efektivní s překonáním vytyčených cílů. Akce silně rezonovala napříč společenskými kruhy ještě další měsíce a stala se tématem diskuzí. Nova dokázala prostřednictvím akce překvapit a přinést něco nového a v očích hostů neočekávaného a přelomového a posílila tak svou image a pozitivní vnímání jako značky a to nejen u hostů, kteří se přímo účastnili, ale i u mnoha dalších, ke kterým se zpráva dostala jejich prostřednictvím a svůj přesah zvětšila i díky původně neplánovanému odvysílání B2B eventu v hlavním vysílacím čase na TV Nova. Možnost ovlivnit vnímání se tak s uzavřené skupiny zvětšila o další úrovně a akce tak znásobila svůj dosah množstvím zasažených hostů a diváků pořadu s vysokou sledovaností. Vyhodnocení akce a jejího vlivu na pozitivní vnímání značky napříč cílovými skupinami proběhlo i prostřednictvím osobního vyhodnocení akce generálním ředitelem TV Nova za účasti realizačního týmu a nejvyššího vedení TV Nova.
Doplňující informace
Přijít s něčím novým, nadchnout, překvapit, překonat očekávání, naplnit extrémně vysoké nároky na kreativitu, inovace, preciznost zpracování každého sebemenšího detailu. Podařilo se nám vytvořit zcela nový formát multimedia gala show, která dokázala odvyprávět příběh TV Nova tak, jak to nikdo nečekal a nikdo neviděl. Celý event, od první zmínky hostům formou personalizované pozvánky, přes oslňující vstupní atmosféru před Obecním domem
Rozpočet
10 - 20 mio