Renault Designblok 2019 - prezentace hlavního partnera
Soutěžící | Brothers |
---|---|
Klient | Renault |
Formát |
Účastníci nesoucí hlavní podíl na úspěšnosti eventu
Patrik Jedlička - Director
Petr Bakoš - Scenograf
Alice Davidova - Production coordinator
Dáša Novotná - Production manager
Popis projektu
Cílem této aktivace bylo představení společnosti Renault jako hlavního partnera akce Designblok 2019. Zadáním klienta bylo téma budoucnost, které navazovalo na koncept a nosnou ideu Designbloku. Vzhledem k tomu, že společnost Renault je průkopníkem a leadrem na Evropském trhu v oblasti elektromobility, bylo toto téma nasnadě. Bylo nutné upoutat pozornost návštěvníků, proto jsme se rozhodli vytvořit originální , jednoduché a designově čisté řešení expozice s důrazem na prezentaci konceptu elektromobilu Trezor. Zároveň jsme poskytli možnost návštěvníkům expozice odpočinout si a dobít energii svých mobilních zařízení. Otevřená expozice v centrálním prostoru Superstudia se ukázala velmi dobrým řešením pro zvýšení návštěvnosti stánku. Prostřednictvím QR kódů bylo možné získat informace o modelu Trezor a strategii elektromobility Renault. Ve vnější expozici byly k dispozici elektromobily, které bylo možné testovat v průběhu celé akce. Výsledkem bylo přes 980 testovacích jízd a více než 47 000 návštěvníků.
Počet oslovených eventem vs. reálně zúčastněných
Akci během pěti dnů navštívilo více než 47 000 návštěvníků a bylo zrealizováno přes 980 testovacích jízd elektromobilů Renault.
Kreativita
Hlavní hodnotu v kreativním přístupu k tomuto projektu spatřujeme v jeho designové jednoduchosti a návaznosti na koncept elektromobilu Trezor. Vytvoření futuristické podoby expozice, která symbolizuje konektivitu a zároveň přitahuje zájem návštěvníků. Moderní technologie nahradily přítomnost hostesek a promotérů ve vnitřní expozici. Cílem bylo vytvořit takovou expozici, která bude vybízet ke sdílení na sociálních sítích. Významná byla i možnost zažít pocit z jízdy v eletromobilech ZOE a TWIZY, které byly součástí vnější expozice, kde bylo možné získat detailní informace o modelech. Součástí testovacích jízd byl i sběr leadu. Ten obsahoval kontakt ve formě e mailové adresy.
Náročnost a provedení
Příprava projektu a realizace byla náročná na detailní zpracování. Výroba byla realizována v dílnách šumavských truhlářů a zámečníků, kteří odvedli velmi kvalitní a poctivou práci. Rozpočet byl omezený, a proto bylo nutné vyřešit jednoduché konstrukční řešení, které bylo funkční a zároveň splňovalo veškerá estetická hlediska. Dovoz a manipulace s konceptem Trezor, který je jediný na světě , vyžadoval velmi opatrné zacházení a citlivý přístup. Samotná produkce vyžadovala detailní plánování stavby expozice jak v interieru, tak exteriéru.
Přínos (vliv na chování/vnímání)
Prezentace společnosti Renault na velethu designu je prestižní událostí. Vzhledem k velkému počtu návštěvníků je podstatné, jakým způsobem jsou partneři projektu a jejich značky vnímány. Způsob aktivace spojená s účastí na takto významné akci ovlivňuje vnímání značky u koncového zákazníka. Renault se představil jako společnost, která klade důraz nejen na design svých modelů , ale i na moderní technologie. Potvrdil tak své dominantní postavení na trhu elektromobility a umožnil návštěvníkům akce osobní zkušenost s modely prostřednictvím testovacích jízd. Celkově byla akce z pohledu klienta hodnocena jako nejúspěšnější aktivace roku 2019 a samotné ocenění odborné poroty Designbloku ve formě nominace expozice bylo oceněním roční práce agentury.
Doplňující informace
Agentura Brothers a společnost Renault získali ocenění ve formě nominace Designbloku 2019 za originalní řešení expozice na téma "Ahoj Future".
Rozpočet
do 5 mio