B2E Event - 3. místo

Přivítejte Iqos

Soutěžící Yezede
Klient Philip Morris/IQOS
Formát

Účastníci nesoucí hlavní podíl na úspěšnosti eventu

Otmar Oliva - Creative Director/Production
Terezie Olivová - Director
Jiří Weberschinke - Production

Popis projektu

V roce 2017 stál Philip Morris na začátku nové éry bez kouře, byl tu produkt IQOS. Cílem eventu bylo zprostředkovat zaměstnancům unikátní zážitek a učinit je účastníky momentu, který změní užívání tabáku. K tomuto přerodu jsme využili „starý“ a „okoukaný“ Žofín. Tak se ale lokace jevila jen do chvíle, kdy hosté vstoupili do hlavního sálu, kompletně přestavěného na les. Na zelené louce se odehrál společný a gradující zážitek působícím na všechny smysly. Gastronomická část byla podpořena precizním viodeomapingem a kombinací klasické hudby s moderní. Už jen střetnutí "očekáváného" s naprosto "nečekaným" vyvolalo silný dojem a přesvědčení, že "nová era začíná".

Počet oslovených eventem vs. reálně zúčastněných

Jednalo se o uzavřenou akci pro zaměstnace firmy - počet 300 osob

Doplňující informace

Event byl pro nás velkou výzvou už jen kvůli prostoru, který jsme zvolili. O Žofíně se říká, že v něm všechny akce, ať už jsou jakékoliv, vypadají kvůli prostorovým omezením vždy stejně. Bylo nám velkou ctí přesvědčit samotného správce budovy, že eventy se zde dají dělat také jinak, než je zvykem. Dali jsme prostoru novou dimenzi a využili tak nových možností. Sledovat tváře hostů, kteří do přetvořeného prostoru vstupovali, pak bylo velmi emotivní. Tím ale překvapení nekončila. Po několika chodové večeři, která byla sladěna s videomapingem i baletními intermezzi, přešel sál do naprosté tmy. Po dramatické pauze se za do té doby nepřiznaným plátnem objevila silueta osamělého houslisty hrajícího Humoresku, což navodilo naprosto unikátní atmosféru ticha a očekávání. Tu přerušil až náhlý pád opony a odhalení tělesa symfonického orchestru a kapely Davida Kollera v místě, kde ho nikdo nečekal. Event, jehož zadavatelem byl Phillip Morris ČR, považoval klient za natolik zdařilý, že agentura Yezede realizovala stejný koncept také pro Philip Morris SK. Dále na koncept navázala celá řada dalších akcí jako například Manažerská konference PMI v Praze (prosinec 2017, rozpočet 1,2 milionu CZK) nebo tisková konference a přestavení produktu IQOS novinářům na Slovensku (Bratislava, září, rozpočet 1,1 milionu CZK)

Rozpočet

do 5 mio