JSME Česká spořitelna
Soutěžící | Concept Line |
---|---|
Klient | Česká spořitelna a.s. |
Formát |
Účastníci nesoucí hlavní podíl na úspěšnosti eventu
Daniel Olszyna - Concept director
Veronika Szalay - Head of Events
Michaela Rosenmayerová - Key project manager
Pavel Anděl - Art director projektu
Kateřina Magulová - Produkce a logistika
Popis projektu
Největší akce v historii České spořitelny - historicky první setkání všech zaměstnanců ČS, s cílem zadavatele poděkovat všem zaměstnancům za odváděnou práci, představit jim pilíře nové firemní filozofie a motivovat je k její úspěšné implementaci. Realizace proběhla v O2 Aréně, kde přinesla ČS svým lidem to nejlepší, co nabízí česká hudební scéna. Pod moderátorskou taktovkou Marka Ebena a Lucie Výborné na hlavní stage vystoupila Česká filharmonie, Lucie Bílá, Vojta Dyk & B-Side Band a skupina Chinaski. Vstupy mezi vystoupeními vyplňovali moderátoři a krátké, neformální promluvy členů boardu ČS. Výsledek? Projekt s nejúspěšnějším měřeným NPS feedbackem v historii banky (1806 respodentů / hodnota NPS +93; ), ale především 13.000 skvěle motivovaných lidí, tvořících základ úspěšného fungování ČS.
Počet oslovených eventem vs. reálně zúčastněných
12.830 zaměstnanců reálná účast 13.000 návštěvníků (zaměstnanci s možností +1)
Doplňující informace
Agentura realizovala kompletní kreativu akce, včetně videoprodukce – openingové mood video / motion jingly a předěly / video s úvahou Zdeňka Svěráka na téma "vzájemné lidské vztahy" / reportážní videa ze všech útvarů a regionů ČS a.s. Stejně tak agentura připravila technickou scénografii, produkovala kompletní stavbu techniky a programový line-up nejen na hlavní stage, ale i v ochozech O2 arény. Agentura rovněž navrhla a realizovala interní motivační kampaň napříč ČS: komunikační microsite s videpozvánkami managementu, moderátorů i vystupujících interpretů, kompletní zvací proces včetně registrace a distribuce pokynů k přepravě i programu, soutěže o prémiové benefity v průběhu akce, provozování podpůrné hotline. Samostatným projektem byla logistika - agentura navrhla a realizovala systém svozu zaměstnanců z celé ČR (přes 90 autobusů a 2 vypravené speciální vlaky), stejně jako řešení gastro servisu pro všech 13.000 účastníků akce. Výsledkem bylo nejen pozitivní přijetí na místě představených stěžejních bodů nové interní politiky zadavatele, ale i výrazné přihlášení se všech zaměstnanců ke značce Česká spořitelna a nárůst hrdosti na to, kde pracují. K tomu přispěl i fakt, že ČS pozvala zaměstnance včetně jejich soukromého doprovodu. To vše realizováno v atmosféře crowd effectu 13.000 skvěle se bavících lidí, což přímo na místě generovalo zásadní vlnu pozitivní energie, promítající se do návazné motivace všech zúčastněných. více rovněž na: http://www.conceptline.cz/projekty/nejvetsi-akce-v-historii-ceske-sporitelny/83
Rozpočet
20 - 30 mio