Utubering 2017
Soutěžící | Event Arena |
---|---|
Klient | Unilever AXE |
Formát |
Účastníci nesoucí hlavní podíl na úspěšnosti eventu
Pavla Maříková - Marketing manager
Eva Budková - Senior event manager
Kateřina Horynová - Creative director
Popis projektu
ÚKOL: AKTIVOVAT SOUTĚŽ MEZI ÚČASTNÍKY BĚHEM FESTVALU UTUBERING V PRAZE A BRNĚ. ŘEŠENÍ: VYTVOŘENÍ MEGA SELFIE STICK A SOUTĚŽ PŘI FOCENÍ NEJLEPŠÍ FOTKY NA COCIÁLNÍCH SÍTÍCH PROPOJENÝCH HASTAGEM #AXEYOUTUBERING
Počet oslovených eventem vs. reálně zúčastněných
Počet účastníků utuberingu - 20 482, počet vytvořených fotek na MEGA selfie stick -5 241
Doplňující informace
Při spojení cílové skupiny se soutěží fotek nás napadla selfie tyč, ne obyčejná, ale tzv. MEGA selfie stick. Chtěli jsme být nepřehlédnutelní a povedlo se.
Rozpočet
do 1 mio