1C

Auta na náplavce 2019

Firma Fox Hunter
Klient CZECH NEWS CENTER


Cíl a popis eventového projektu, způsob realizace a výsledek eventového projektu

Jedná se o největší čtyřdenní venkovní festival a výstavu vozů konanou na obou pražských náplavkách zdarma pro širokou veřejnost. v roce 2019 se konal již třetí ročník, kterého se účastnilo až 200 tis lidí. Během 4 dnů jsou prezentovány jednotlivými automobilovými výrobci aktuální prodejní značky a novinky. Večer následně probíhají hudební koncerty nejpopulárnějších českých a slovenských interpretů. Vše je zdarma. Fox Hunter uspěl ve výběrovém řízení na tuto akci již v roce 2018 díky unikátnímu řešení výstavních stánků a logo pylonů, které byly navrženy na míru specifickým potřebám akce. Celý event je velmi logisticky, technicky a organizačně náročný, protože kombinuje instalace na obou náplavkách, ale také na vodní ploše, tzn. molech. Hlavní výhodou našeho technického řešení je funkčnost a nízké provozní náklady. Díky originální konstrukci expozic nepotřebujeme drahé a neestetické zatížení/kotvení stánků (zabezpečení proti větru), zároveň nabízejí mnohem větší estetickou úroveň.

Počet oslovených eventem vs reálně zúčastněných

cca 2miliony lidí v rámci masivní komunikační kampaně / 200 tisíc účastníků během 4 dnů

Kreativita

unikátní technické řešení expozic významně snižuje náklady instalace, chytře řeší kotvení a vytváří celkový vysoký estetický dojem

Náročnost a exekuce

4dny, 200tis návštěvníků, 1 kilometr elektrorozvodů, večerní koncerty, zabezpečení proti utonutí, zabezpečení proti krádežím a vandalismu, instalace na molech, koordinace několika desítek automobilek, logistika lodí vše v souladu s přísným regulemi magistrátu a správy náplavky. Jednoznačně technicky a organizačně nejnáročnějších projekt v Praze.

Přínos (vliv na chování / vnímání)

projekt sám o sobě nabízí zdarma široké veřejnosti téměř kompletní nabídku vozů dostupných na našem trhu. Veřejnost si tak na jednom místě může jednotlivé produkty porovnat a vyzkoušet. Zároveň si mohou užít atraktivní doprovodný program.

Doplňující informace

Smyslem eventu bylo tedy umožnit veřejnosti aby se mohla na jednom místě seznámit, osahat a nasednout do velkého množství osobních vozů různých značek a mít tak možnost si je současně porovnat. Podmínkou poskytovatele prostoru (Magistrát Prahy) bylo, že akce nesmí být prodejní a prezentace podmíněny sbíráním kontaktů. Organizátor si tedy stanovil dva cíle. První cíl byl počet vystavovatelů (25 subjektů) a druhý cíl byla minimální celková návštěvnost, která vycházela z předchozího ročníku. Tedy minimálně 150tis. osob. Výsledek ročníku 2019 bylo, že vystavovatelů bylo nakonec 25 a návštěvnost za 4 dny dosáhla téměř 200tis osob. (měřeno daty mobilního operátora). O spokojenosti zadavatele svědčí i fakt, že i další ročník Aut na náplavce zadal opět agentuře Fox Hunter.

Rozpočet

5 - 10 mio



obrázek
obrázek
obrázek