1A

Galavečer předávání výročních cen 2019

Firma MVP events
Klient Česká eventová asociace

Seznam účastníků kampaně nesoucích hlavní podíl na úspěšnosti přihlášených prací

Marek Vocel - Director
Petra Rozehnalová Himmelová - Head of production
Tereza Kopecká - Production



Cíl a popis eventového projektu, způsob realizace a výsledek eventového projektu

Cíl: Předat 3x5 cen pro soutěžní kategorie ČEA + Grand prix Interní nadstandardní cíl: neunudit diváky předávání cen, naopak jim poskytnout nadstandardní zážitek. Zajištění významného fundraisingu na akci, umožňující realizaci tohoto konceptu Způsob realizace: Zapojili jsme divadelní profese, artisty, unikátního multifunkčního moderátora a živý orchestr, abychom dosáhli uceleného a svižně plynoucího večera na úrovni divadelního představení. Výsledek: Spouprací s režisérem a choreografem moderního divadla jsme se vyhnuli standardizované formě (cena-vtip-cena-vtip-cena-píseň-...:) a odbavili “povinnou” část galavečera za necelých 80 minut – rychleji a dynamičtěji, než mohl kdokoli čekat. Vzniklo tak více prostoru pro interaktivní část večera – neformální setkání a networking.

Počet oslovených eventem vs reálně zúčastněných

200 / 200

Kreativita

Dělící čára je neúprosná. Předávání cen publikum dělí na dva tábory – vítězové (ocenění) a ti ostatní. Ocenění si večer užívají, ať už je jakýkoli, ti ostatní – právě naopak. Rozhodli jsme se to změnit. Místo galavečera, kde je “program” a “scénář” prakticky daný, jsme vytvořili od nuly umělecký zážitek pro všechny bez rozdílu. Do něj pak bylo jen jaksi mimochodem přirozeně začleněno (formálně nutné) předání cen. Pod producentským vedením MVP events vzniklo ze spolupráce s uznávaným režisérem Viliamem Dočolomanským a jeho choreografů moderní “divadelní” představení. Kompaktní umělecké dílo na míru, které svým charakterem výrazně přesáhlo žánr, pro který “bylo zadáno”. Byla to investice, která se vyplatila. Prolnutí kreativně užité živé hudby (harfista na točně a kontrastní aranže písní), opery a baletu (árie pěvce, doprovozená “tancem” moderátora na elektrické jednokolce), nového cirkusu a momentu překvapení (provazolezec jakoby mimochodem uprostřed své své show odhaluje grand prix, ukrytou do té doby u stropu…). V každý moment večera se z některého z uniformních bondovsko–securiťáckých agentů vyklubal unikátní umělec se svým vystoupením a schopnostmi. Práce s potenciálem a duchem prostoru ku prospěchu akce. Použití technologií jen tam, kde mají své místo. Bez nutnosti obrovských led screenů. And last but not least – přínosné ”objevení”, resp. patřičné vytěžení supertalentovaného umělce En.Drua, pro nějž je možná použití titulu “moderátor” téměř neuctivé. Jak se zanedlouho ukázalo, jeho služby neváhala použít ani jedna z konkurenčních agentur, se kterými jsme se v následujícím tendru střetli. A není se čemu divit – Galavečer předávání výročních cen ČEA je musel zkrátka ohromit – a on, En.Dru, byl (z diváckého hlediska) jeho frontmanem a tahounem. Tým MVP events naplnil svůj nový claim “Get amazed together” a benefitem bylo stěsnání této části večera pod 80 minut (!). Jakkoli byli hosté do show vtaženi, vznikl dostatek časo-prostoru i pro druhou část – interaktivní networkingové setkání agentur, což je neméně významný cíl této akce, vedle “rozdání několika cen agenturám”.

Náročnost a exekuce

Změna konceptu vyžaduje odvahu. Odvahu postavit si před sebe novou výzvu místo zaběhnutého trendu. Posunout akci někam dál, než je nutné, potřebné. Odvahu přesvědčit klienta o kuráži a důvěře ve vás. Odvaha byla svázat náročný koncept i s výrazným fundraisingem a partnerskými plněními, nutnými pro realizaci akce. Pro uskutečnění idey eventu pojatého jako mnohaprvkové kompaktní představení, které přirozeně a bez otálení plyne, bylo nezbytné, aby do sebe vše hladce zapadlo. Perfekcionistické zkoušení, trvající téměř celý týden před akcí. Náročná logistika a dramaturgie v rámci harmonogramu vytíženého hostitelského eventového prostoru. Vyplatilo se. Zbývala poslední část: aby tento výsledek nesrazili poslední (a zároveň ti nejdůležitější) zúčastnění – ocenění. Nešvar všech ceremoniálů a předávání cen – prostoj mezi vyhlášením a předáním ceny. Než se oceněný prodere z hlediště na pódium……………………………….. Ta prodleva, která je pro všechny ostatní v sále nekonečná. Jednoduché řešení = shortlistované agentury pohodlně a důstojně usazené kolem pódia.

Přínos (vliv na chování / vnímání)

Jsme přesvědčeni, že energie investovaná do projektu “navíc” se vyplatila, protože event: pomohl vystoupit z řady “dalšího žánrového/profesního předávání cen” zvýšil kredibilitu ČEA – jak před samotnými zúčastněnými členy (agenturami), tak před jejich klienty, kteří se ceremoniálu zúčastnili. Věříme, že v dalším ročníku jich o to více agentury přivedou. nasadil kvalitativní laťku budoucím ceremoniálům v neposlední řadě ukázal nové možnosti pojetí tohoto typu eventu – díky tomu, že se odehrál před zraky eventových profesionálů, posunul tento žánr a do budoucna tak znamená přínos pro další obdobné akce.

Doplňující informace

Viděli jste předvávání Českých lvů? Uaaaaa.

Rozpočet

do 1 mio



obrázek
obrázek
obrázek
obrázek
obrázek