2A

Koncert BRZOBOHATÝ&FRIENDS ve Fóru Karlín

Firma Brothers Music Agency
Klient Brothers Music Agency

Seznam účastníků kampaně nesoucích hlavní podíl na úspěšnosti přihlášených prací

Patrik Jedlička - Producent
Alice Davidová - Production
Petra Hovorková - Production
Dáša Novotná - Production
Ondřej Brzobohatý - Producent



Cíl a popis eventového projektu, způsob realizace a výsledek eventového projektu

Cílem koncertu bylo představit Ondřeje G.Brzobohatého jako hudebního skladatele mnoha hudebních žánrů a jeho dosavadní autorskou tvorbu v oblasti populární , filmové a muzikálové hudby. Účast na koncertu přijala řada významných českých a slovenských interpretů (Vojta Dyk, Ondřej Ruml, Václav Noid Bárta, Tereza Mašková, Marta Jandová, Eva Burešová, Elis Mráz a další, které doprovodil 48 členný Epoque Symphonic Orchestra pod vedením známého japonského dirigenta Chuheie Iwasakiho. Projekt vznikal v průběhu celého roku 2019, neboť byl unikátní počtem hudebníků, tanečníků a dalších učinkujících v téměř 2,5 hodinovém show s velkoplošnou projekcí.

Počet oslovených eventem vs reálně zúčastněných

Kampaň, která provázela celý tento projekt, měla následující výsledky: v odbobí květen-prosinec 2019 - statická banerová kampaň, video kampaň, platformy FCB a INST - 551979 zobrazení příspěvku, 89076 viděli alespoň jednou hlavní sdělení kampaně, 66200 oslovených na FCB , 5760 reakcí na událost, 2983 proklinutí na vstupenku. Během kampaně a po koncertu získala oficiální FB stránka Ondřeje 4560 nových sledujicích a instagramový profil přes 6500 sledujících. Součástí kampaně byla outdoorová kampaň v podobě BB, plakátovacích ploch a citylightu na území Prahy a Středních Čech. Výsledkem kampaně byla kompletně vyprodaná kapacita Fóra Karlín v cenové kategorii od 990 Kč do 2460 Kč 14 dní před začátkem koncertu. Celkem tedy 2490 platících navštěvníků akce. Na základě těchto dat je plánován další projekt v prostorách s kapacitou až 5000 osob - v hale O2 UNIVERSUM.

Kreativita

Koncept celého koncertu vznikal koncem roku 2018, kdy jsme ve spolupráci s Ondřejem určili směr, kterým chceme postupovat pro rok 2019. Hlavním cílem této koncepce bylo představit Ondřeje jako hudebního skladatele a uspořádat jediný a unikátní koncert v Praze. U široké veřejnosti je Ondřej vnímán jako hudebník, zpěvák, herec , moderátor a také hudební skladatel. Tento koncert představil v podání symfonického orchestru 23 jeho nejznámějších skladeb , které napsal pro různé interprety (Vojta Dyk, Ondřej Ruml, Marta Jandová, Ivana Chýlková, Eva Burešová, Václav Noid Bárta, Elis Mráz, Martin Písařík, Lukáš Janota, Tereza Mašková atd.) a mohli tak zaznít živě v jejich podání v jeden den na jednom místě. 13 interpretů, 48 členů symfonického tělesa, 5 vokalistů, doprovodná kapela Ondřeje a 8 tanečníků pak představili show nabité energií, kterou ocenila i řada hostů z hudební oblasti. Tomu pak odpovídaly i výborné recenze v médiích. Kampaň proběhla ve třech vlnách. V první fázi jsme realizovali pouze PR a on line kampaň prostřednictvím sociálních sítí, na doprodej posledních vstupenek jsme zapojili outdorová média a kooperaci s partnerem koncertu - společností Baťa. Pro společnost Baťa jsme vytvořili kampań pro členy Baťa klubu, kteří prostřednictví newslletru získali informaci o možnosti získat speciální vstupenku, která zahrnovala možnost setkání s Ondřejem, ambassadorem této značky.

Náročnost a exekuce

Na přípravě a realizaci koncertu jsme pracovali v průběhu celého roku 2019. Po určení základní strategie a tvorbě klíčového vizuálu jsme začali intenzivně pracovat na marketingové kampani. Jako místo konání akce jsme určili Fórum Karlín, které odpovidalo požadované kapacitě a splňovalo veškeré akustické požadavky. Vytvořili jsme 3D vizualizace scény a připravili seating pro Ticketmaster. 6 měsíců před začátkem koncertu jsme zahájili prodej vstupenek a on line kampaň prostřednictvím fcb a instagramu. 70 % kapacity bylo vyprodáno v prvních 2 měsících prodeje a následně byla doprodána kapacita za podpory outdoorových medií (BB, CLV atd). Součástí příprav byla i dramaturgická stránka koncertu, příprava projekcí na LED stěnu (on line vytváření efektů v reálném čase), taneční zkoušky a zkoušky orchestru a učinkujících v prostorech nahrávacího A studia Českého rozhlasu v Karlíně. Vzhledem k finanční náročnosti projektu bylo nutné produkci projektu včetně instalace zvukové, světelné a projekční techniky i generální zkoušky a koncertu zrealizovat za jeden den. Na stavbě a likvidaci se podílelo 78 techniků, realizační štáb byl složen ze 45 osob (produkční tým, osvětlovači, zvukoví technici, kameramani, fotografové, kostýmní výtvarnice, vizážistky, technická a pomocná režie, animátoři, pracovníci cateringu a další/.

Přínos (vliv na chování / vnímání)

Hlavním záměrem koncertu BRZOBOHATÝ&FRIENDS bylo představit Ondřeje především jako hudebního skladatele a ve spolupráci s Epoque Symphonic Orchestra interpretovat jeho dosavadní tvorbu a poukázat na jeho postavení v rámci české a slovenské hudební scény a propojit jeho skladby s předními umělci napříč celým hudebním a žánrovým spektrem. Pozvání na koncert přijala celá řada kolegů a přátel, kteří prožili opravdu nezapomenutelný večer. Standing ovation na konci koncertu a následné mediální dopady jen potvrdily uspěch celého projektu. Úspěchem agentury byla i správně zvolená marketingová kampaň, která přinesla kompletně vyprodané Fórum Karlín a s tím i spojený zisk z projektu. Nastavená strategie, kterou jsme připravili pro budoucí spolupráci s Ondřejem, se ukázala jako nejlepší řešení.

Doplňující informace

BMA započala spolupráci s Ondřeje G. Brzobohatým již v roce 2018, a to na úrovni zastupujici agentury v komplexní podobě (booking koncertů, PR, management projektů a sociálních sítí, road management). V první fázi spolupráce jsme uskutečnili analýzu povědomí u posluchačů a definovali cílovou skupinu. Na základě těchto skutečností jsme se rozhodli prezentovat OGB nejen jako interpreta, ale především jako hudebního skladatele. Tomu jsme následně podřídili klíčový vizuál a obsah a formu kampaně.

Rozpočet

do 5 mio



obrázek
obrázek
obrázek
obrázek
obrázek