1B

25 ALEFERSARY

Firma IDEAS by GUARANT
Klient ALEF NULA

Seznam účastníků kampaně nesoucích hlavní podíl na úspěšnosti přihlášených prací

Tomáš Kiprov - Director
Veronika Brejchová - Production



Cíl a popis eventového projektu, způsob realizace a výsledek eventového projektu

Oslava výročí založení společnosti s přizváním jejich nejvýznamnějších klientů - CZ/SK/HUN/RO.

Počet oslovených eventem vs reálně zúčastněných

Osloveno bylo 1350 hostů, reálně se zúčastnilo 1050 hostů.

Kreativita

Vzhledem k tomu, že klient používá jako komunikační grafický prvek PONORKU, rozhodli jsme se přijít s konceptem 20 000 mil pod mořem. Toto téma prostupovalo ve svých linkách všemi komponenty akce, částečně jsme se nechali inspirovat románem Julese Verna, který ve své tvorbě přišel s prvky steampunk. Na zakázku vyrobené dekorace se nesly právě v tomto duchu. Náš klient je přední česká firma v oblasti IT, a proto jsme chtěli do kreativního konceptu zapracovat i moderní technologie. S tímto úkolem nám pomohla společnost FILMZLICINCOMPANY, která pro tuto událost, vytvořila animované video s námi zvoleným tématem. Toto video společně s akrobatickým vystoupením zahájilo event.

Náročnost a exekuce

Tento event měl na starosti 10 členný tým, pod vedením Veroniky Brejchové. Openning show se vyvíjela a tvořila 41dní na zakázku a poté se 4 týdny zkoušely akrobatické sestavy, které navazovaly na video. 2 dedikované osoby, které řídily registrační proces a komunikaci s účastníky. Celý tým byl v místě konání 48h v kuse. Celková příprava akce zabrala 10 měsíců.

Přínos (vliv na chování / vnímání)

Výstupem pro klienta bylo vyhodnocení akce, které jsme komunikovali a získali pomocí mobilní aplikace, v níž 98% účastníků zhodnotilo akci, jako velmi přínosnou a úspěšnou. Pro vyhodnocení eventu, jsme využili aplikaci Happenee - v této platformě probíhala celková komunikace s účastníky (zvací proces, pozvánka s QR kódem, informace pro hosty, časový harmonogram akce, komunikace mezi hosty během akce, vyhodnocení eventu). Akci jsme vyhodnocovali 5 dní, po skončení eventu. Důvod, proč jsme pro vyhodnocení využili tuto platformu byl, že jsme chtěli pozornost účastníků udržet v jedné ucelené aplikaci a nikoliv ji tříštit do dalších aplikací/dotazníků apod.

Doplňující informace

Kompletní realizace celého eventu, včetně všech jeho komponentů: zvací proces, grafická identita akce, zajištění lokace, techniky, cateringu, dekorací a vystupujících.

Rozpočet

do 5 mio



obrázek
obrázek