Začátkem prosince proběhla první schůzka, na které se diskutovaly úvodní kroky k tématu Komunikační strategie ČEA pro rok 2020. Zvolený tým, jehož hlavním úkolem bude sestavit a plnit komunikační plán se stává z šesti členů České eventové asociace.
Přípravy strategie ČEA pro následující období se ujme Aleš Pýcha ze společnosti Solootions FTV Prima. Ta nabízí svým klientům komplexní komunikační řešení, která vybočují svým pojetím i realizací. Díky bohatým zkušenostem ze silné mediální skupiny se výborně orientuje na celém mediálním trhu.
Tým dále tvoří předseda asociace Jan Kubinec, zástupce výkonného výboru Norbert Pýcha a členové asociace Aleš Klemperer, David Borovka a Lenka Halásová.
Udělení cen 6. ročníku Výroční ceny České eventové asociace 2023 se konalo v Cubex Centrum Praha a navázalo na celodenní program konference a veletrhu Event Fest. „Jsem ...
Číst víceNastal čas vybírat outfity a nakupovat lístky❗️ Jak už všichni víte, slavnostní vyhlášení vítězů Výročních cen České eventové asociace se uskuteční v ...
Číst více