Zprávy

Aktuálně v asociaci

Česká eventová asociace sestavila tým komunikace, zaměří se na budování své značky
23. 12. 2019

Začátkem prosince proběhla první schůzka, na které se diskutovaly úvodní kroky k tématu Komunikační strategie ČEA pro rok 2020. Zvolený tým, jehož hlavním úkolem bude sestavit a plnit komunikační plán se stává z šesti členů České eventové asociace.

Přípravy strategie ČEA pro následující období se ujme Aleš Pýcha ze společnosti Solootions FTV Prima. Ta nabízí svým klientům komplexní komunikační řešení, která vybočují svým pojetím i realizací. Díky bohatým zkušenostem ze silné mediální skupiny se výborně orientuje na celém mediálním trhu.

Tým dále tvoří předseda asociace Jan Kubinec, zástupce výkonného výboru Norbert Pýcha a členové asociace Aleš Klemperer, David Borovka a Lenka Halásová.



Další aktuality

24. 3.
2020
Třičtvrtě miliardy korun tržeb představuje očekávaný propad eventových aktivit za dobu tří měsíců

Česká eventová asociace dnes zveřejnila výsledky své bleskové ankety. Nařízená opatření se přímo dotknou téměř 10 tisíc osob, 57 subjektů pozastavilo nebo úplně ...

Číst více
17. 3.
2020
Cílem ČEA je v aktuální situaci zachování zaměstnanosti

Cílem ČEA je v aktuální situaci zachování zaměstnanosti, žádá o odklad plateb DPH a osvobození od odvodů za zaměstnance Česká eventová asociace dnešním dnem vydala ...

Číst více
16. 3.
2020
ČEA spustila dotazník, který monitoruje dopady COVID-19 na eventový trh

Česká eventová asociace zhodnotila aktuální situaci na eventovém trhu jako kritickou. Vynaloží maximální úsilí, aby předložila pádné argumenty směrem k Vládě ČR o ...

Číst více