Začátkem prosince proběhla první schůzka, na které se diskutovaly úvodní kroky k tématu Komunikační strategie ČEA pro rok 2020. Zvolený tým, jehož hlavním úkolem bude sestavit a plnit komunikační plán se stává z šesti členů České eventové asociace.
Přípravy strategie ČEA pro následující období se ujme Aleš Pýcha ze společnosti Solootions FTV Prima. Ta nabízí svým klientům komplexní komunikační řešení, která vybočují svým pojetím i realizací. Díky bohatým zkušenostem ze silné mediální skupiny se výborně orientuje na celém mediálním trhu.
Tým dále tvoří předseda asociace Jan Kubinec, zástupce výkonného výboru Norbert Pýcha a členové asociace Aleš Klemperer, David Borovka a Lenka Halásová.
12. členská schůze se tentokrát uskutečnila v showroomu společnosti Event Selection v Roztokách u Prahy. Hlavními tématy bylo ohlédnutí se a zhodnocení roku 2022 a výhledy do ...
Číst víceČeská eventová asociace zahájila přípravy pro již 6. ročník národní soutěže o nejlepší event roku, jímž jsou Výroční ceny ČEA 2023. Jako svého produkčního partnera ...
Číst víceČeská eventová asociace vyhlašuje již šestý ročník národní soutěže Výroční ceny ČEA, jež oceňuje ty nejlepší počiny v oblasti eventové komunikace. Přihlásit ...
Číst více