Zprávy

Aktuálně v asociaci

Soutěž o nejefektivnější reklamu EFFIE 2019 je otevřena pro přihlášky
25. 6. 2019

Snahou ČEA je komunikovat všechny události, které se týkají našeho oboru. Jsme rádi, že s Vámi můžeme sdílet spuštění další významné soutěže na poli českého marketingu, kterou je soutěž EFFIE. 

EFFIE překračuje hranice reklamy a tradičních médií, protože moderní marketing kombinuje různé komunikační disciplíny a využívá nová média. Podle mezinárodního průzkumu reklamy (GWA) je Effie nejprestižnější soutěží v oblasti komerčních komunikací. Koná se ve více jak třiceti vyspělých zemích světa a má i dva nadnárodní formáty.



TISKOVÁ ZPRÁVA EFFIE 2019

Praha 20.6. 2019 – nejvýznamnější oborová soutěž EFFIE začala přijímat práce. Ročník 2019 přichází s novými průřezovými kategoriemi, novým způsobem vybírání Grand Prix a také novým partnerem, kterým je televize Prima. Letos slaví EFFIE celosvětově 50 let existence.

Přihlašovat práce bude možné do 19. srpna. Zvláštní cenu za nejlépe podložená a vypovídající data o dopadech komunikace letos udělí SIMAR. Sdružení společností na výzkum trhu a veřejného mínění je partnerem EFFIE již třetím rokem. Experti SIMAR poskytují porotě EFFIE cenný podklad pro rozhodování – všechny práce jsou podrobeny zkoumání z hlediska věrohodnosti uváděných důkazů efektivity.

O tom, která práce získá Grand Prix, rozhodne speciální porota přímo před zraky diváků přítomných na závěrečném večeru 6. listopadu v kině Lucerna. Předsedou zvláštní poroty bude generální ředitel FTV Prima Marek Singer. Prima se letos stala novým partnerem EFFIE.

„EFFIE je vrcholná událost sezóny v oboru a spojení se značkou Prima posiluje vědomí, že televizní reklama je u nás nadále nejefektivnějším mediálním kanálem,“ zdůvodňuje Marek Singer rozhodnutí podpořit soutěž efektivity.

Partnerství přinese mimo jiné EFFIE významně vyšší mediální pokrytí na rámec oborových medií.

„Jsme rádi, že významný mediální dům ocenil význam EFFIE pro rozvoj reklamního byznysu. Věřím, že v následujících letech budou následovat partneři z dalších mediálních skupin, pro něž je reklama klíčovým zdrojem příjmu,“ těší se ředitel AKA Marek Hlavica a doplňuje, že letitým partnerem EFFIE je také Unie vydavatelů.

 


Pokud i vy máte aktivity, které napomáhají růstu trhu, či oborových standardů, prosím sdílejte je s námi. Vaše ČEA.

obrázek


Další aktuality

15. 10.
2020
Výzva eventovému trhu k podání stanoviska k aktuálním kompenzacím vlády

Po zpřísnění vládních opatření vláda schválila návrhy kompenzačních programů pro druhou vlnu pandemie. Maximální snahou České eventové asociace je, aby se v tomto ...

Číst více
6. 10.
2020
ČEA spustila průzkum eventového trhu a stala se začleněným společenstvem HK

Jednání s Ministerstvem průmyslu a obchodu pro pomoc eventovému sektoru se posouvá, zdá se, dobrým směrem. Už v minulých jednáních jsme dodali spoustu podkladů. Aktuálně ...

Číst více
1. 10.
2020
Česká eventová asociace součástí celosvětové aktivity #wemakeevents

Ve středu 30. září od 20 hodin se po celém světě rozsvítilo tisíce budov červenou barvou. To v rámci globálního hnutí #WeMakeEvents, jehož byla Česká eventová asociace ...

Číst více