Zprávy

Aktuálně v asociaci

ČEA vyhlásila Výroční ceny 2022, cenu GRAND PRIX si odnesla Metronome Production
20. 6. 2022

Už popáté se udělovaly Výroční ceny České eventové asociace za nejlepší počiny v oblasti eventové komunikace. Cenu GRAND PRIX, tedy nejvýše oceněný projekt napříč všemi kategoriemi získala Metronome Production za projekt Národ sobě, kultura tobě. Slavnostní předávání se uskutečnilo v prostorách Spojka Events v pražském Karlíně a celkem bylo rozdáno 15 cen v pěti kategoriích.

Kategorii B2B eventů pro podporu obchodních vztahů ovládlo uvedení produktové technologie zahřívaného tabáku s názvem Pulze na český trh. Pro klienta Imperial Brands jej připravila agentura Fox Hunter. Tento živý event vynikal především samotnou náročností instalace umístěné na Holešovickém výstavišti. Šlo o největší eventovou pop-up stavbu v ČR vytvořenou z lešení. Třípatrová budova byla vybavena kompletním technologickým zázemím pro restaurace a bary, včetně toalet a technologických rozvodů. Zapojili se také influenceři a pro další podporu prodejní a komunikační strategii produktu byly vytvořeny stylové koutky v jednotlivých patrech jako například luxusní barber shop, tetovací studio, thajské masáže, bar, kavárna či pivnice. Budova navíc disponovala atraktivním vnějškem, který byl navíc po setmění videomapován.

Na druhém místě se umístil XLAB a Happenee s eventem Axis EMEA Kick-off pro klienta Axis Communications. Na třetím místě se umístila agentura MVP events s Brit-online show at Interzoo v Norimberku pro klienta Vafo Praha a značku Brit.

Fox Hunter s uvedením produktu Pulze na český trh bodoval také v kategorii B2C eventů na podporu vztahů se zákazníky, kde získal své druhé zlato v podobě ceny jímž bylo skleněné těžítko s motýly. Stříbrnou medaili získala agentura Borovka Event za Man Traction Event – Pushing the limits pro klienta MAN Truck & Bus Czech Republic. Bronzový stupínek obsadila esportová značka Entropiq a její gaming event McDonald‘s FIFA Big Match 2021. Šlo první esportový turnaj na světě, který se odehrál na pobočce McDonald‘s v Praze v restauraci Vodičkova a utkaly se v něm komunity z mainstreamového, gamingového ale i sportovního prostředí. Na sociálních sítích event oslovil více než 300 tisíc lidí a na streamovací platformě Twitch ho celkem na sedmi kanálech sledovalo 89,5 tisíc diváků. Celkový zásah skrze tradiční a online média dohromady dosáhl 1,28 milionu. lidí.

Kategorii B2P eventů na podporu vztahů s veřejností ovládl Metronome Production
S akcí Národ sobě – kultura tobě pro Generali Česká pojišťovna & Česká spořitelna. Tento
unikátní multižánrový koncert z Národního divadla, jehož cílem bylo zkrátit čekání na restart živé kulturní scény po dlouhé pauze zaviněné pandemií a omezeními, také získal Grand Prix a stal se absolutním vítězem udílení cen. Akce měla v těžké době podpořit umělce a přispět k vlně solidarity. Přitom bez pandemie a volných prostor Národního divadla by se za normálního stavu nic podobného neuskutečnilo.

Kategorii B2E eventů na podporu vztahů se zaměstnanci ovládla Event arena s 2022 Lego REEMEA Sales & Marketing konferencí od klienta Lego Trading. Šlo o třídenní live streamovaný event. Stříbrnou příčku obsadil opět Klasik Moto – Evil Team s eventem pro Harley Davidson, tentokrát ovšem s eventem pro dealery. Bronzový skončil Vánoční koncert Ondřeje Brzobohatého v režii agentury Brothers pro Generali Českou pojišťovnu.

V kategorii zábava a showbusiness, uspěla výstava Bylo Nebylo ve Fóru Karlín za níž stála agentura AV Media Events. Díky unikátnímu spojení technologií a obsahu mohli návštěvníci „rozhýbat“ obrazy klasických mistrů, které doplňoval 3D prostorový zvuk a umocňoval celkový dojem. Instalace nabídla spojení šesti media serverů, použito bylo 30 projektorů, více jak 2000 metrů čtverečních projekčních ploch. Na druhém místě skončila akce Vodafone Mistrovství ČR v počítačových hrách 2021 pořádaná herní agenturou Playzone, třetí místo připadlo Klasik Moto – Evil Team a s akcí Prague Harley Days 2021. Klasik Moto – Evil Team tak získal celkem tři medaile, vedle dvou bronzů i jedno stříbro.

„Je skvělé, že každý rok se úroveň zvyšuje. Klienti i agentury se naučily v covidu fungovat, je nádherné vidět opět energii. Přestože rok nebyl jednoduchý, přihlášky i výsledné počiny byly lepší než o rok dříve. Tvůrčí potenciál a realizační know-how se podařilo využít. Rád vidím odvahu na straně klientů i agentur dělat velké věci,“ uvedl během slavnostního vyhlášení Jan Binar, CEO McCann Prague a předseda poroty cen ČEA.

Přehled všech výherců:  https://www.c-e-a.cz/2022soutez/

Poděkování patří organizátorům z Brothers s.r.o. za realizaci eventu, Spojka Events za poskytnutí prostor a agentuře Borovka event, která se postarala o technickou část Výročních cen ČEA 2022. 

 
Gratulujeme vítězům a děkujeme všem, kteří se na letošních cenách podíleli.
 
Srdečně Tým
 
ČEA


Foto: Stanislav Milata



Další aktuality

7. 11.
2022
Konference EVROPSKÉ FÓRUM CESTOVNÍHO RUCHU

V rámci programu konference by měla být zahrnuta témata jako je směrnice EU o zájezdech, připravovaná EU legislativa ke krátkodobým pronájmům, expertní zpráva Cesta ...

Číst více
2. 11.
2022
Vláda schválila změnu nařízení vlády o stanovení cen elektřiny a plynu v mimořádné tržní situaci.

Poskytovatelé veřejných kulturních služeb bez zřizovatele budou mít zastropovány ceny energií stejně jako zřizované kulturní instituce.  Tím, že bylo vyhověno požadavku ...

Číst více
1. 11.
2022
Konference FORUM MEDIA 2022 - Zaznít a přitom vyznít?

Forum Media je už tradičně jediným dnem v roce, kdy se všichni, kteří ve světě marketingu a komunikace něco znamenají, sejdou v jeden den na jednom místě. Ve čtvrtek 3. ...

Číst více