Agentura Brothers, člen ČEA a AKA, připravila self-promotion kampaň na podporu eventových aktivit v době covidu s názvem „EVENT V KAŽDÉ DOBĚ“. Součástí této aktivace je outodoorová a on-line kampaň.
„Eventový segment byl zcela zásadně zasažen a většina agentur a jejich dodavatelů ztratila značnou část svého businessu. Každý se snaží najít nová řešení pro své klienty a v této situaci vytvářet aktivace, které je možné realizovat. Nemůžou nahradit naše ztráty, ale udržovat životaschopnost našich agentur. V rámci této kampaně chceme upozornit na náš segment klienty, pro které máme řešení eventů přizpůsobené omezeným podmínkám v době covidu, a tím podpořit jejich aktivitu v zadávání eventových zakázek,“ řekl Patrik Jedlička, majitel agentury.
Udělení cen 6. ročníku Výroční ceny České eventové asociace 2023 se konalo v Cubex Centrum Praha a navázalo na celodenní program konference a veletrhu Event Fest. „Jsem ...
Číst víceNastal čas vybírat outfity a nakupovat lístky❗️ Jak už všichni víte, slavnostní vyhlášení vítězů Výročních cen České eventové asociace se uskuteční v ...
Číst více