Agentura Brothers, člen ČEA a AKA, připravila self-promotion kampaň na podporu eventových aktivit v době covidu s názvem „EVENT V KAŽDÉ DOBĚ“. Součástí této aktivace je outodoorová a on-line kampaň.
„Eventový segment byl zcela zásadně zasažen a většina agentur a jejich dodavatelů ztratila značnou část svého businessu. Každý se snaží najít nová řešení pro své klienty a v této situaci vytvářet aktivace, které je možné realizovat. Nemůžou nahradit naše ztráty, ale udržovat životaschopnost našich agentur. V rámci této kampaně chceme upozornit na náš segment klienty, pro které máme řešení eventů přizpůsobené omezeným podmínkám v době covidu, a tím podpořit jejich aktivitu v zadávání eventových zakázek,“ řekl Patrik Jedlička, majitel agentury.
V posledních slunečných dnech jsme se s našimi členy a partnery sešli na neformálním setkání, jehož hlavním cílem bylo posílení networkingu a budoucí ...
Číst víceČlen České eventové asociace jmenován nejlepší eventovou agenturou roku 2023 na CONVENTA Crossover festivalu na zámku v Lublani. Gratulujeme k tomuto vynikajícímu a ...
Číst víceSAVE THE DATE! Dne 24. 4. 2024 se otevřou dveře Křižíkových pavilonů na Výstavišti Praha a nabídnou den nabitý trendy, emocemi a inovacemi. Pod čtyřmi střechami i otevřeným ...
Číst více