Agentura Brothers, člen ČEA a AKA, připravila self-promotion kampaň na podporu eventových aktivit v době covidu s názvem „EVENT V KAŽDÉ DOBĚ“. Součástí této aktivace je outodoorová a on-line kampaň.
„Eventový segment byl zcela zásadně zasažen a většina agentur a jejich dodavatelů ztratila značnou část svého businessu. Každý se snaží najít nová řešení pro své klienty a v této situaci vytvářet aktivace, které je možné realizovat. Nemůžou nahradit naše ztráty, ale udržovat životaschopnost našich agentur. V rámci této kampaně chceme upozornit na náš segment klienty, pro které máme řešení eventů přizpůsobené omezeným podmínkám v době covidu, a tím podpořit jejich aktivitu v zadávání eventových zakázek,“ řekl Patrik Jedlička, majitel agentury.
Už popáté se udělovaly Výroční ceny České eventové asociace za nejlepší počiny v oblasti eventové komunikace. Cenu GRAND PRIX, tedy nejvýše oceněný projekt napříč ...
Číst víceVážení eventoví nadšenci, s radostí oznamujeme, že jsme zahájili prodej vstupenek na slavnostní galavečer již 5. ročníku Výročních cen ČEA 2022, který se ...
Číst víceNyní již můžete přihlašovat vaše eventové projekty a následně je prezentovat na prestižní události, jakou bezesporu Výroční ceny ČEA každoročně jsou. Přihlášky je ...
Číst více