Agentura Brothers, člen ČEA a AKA, připravila self-promotion kampaň na podporu eventových aktivit v době covidu s názvem „EVENT V KAŽDÉ DOBĚ“. Součástí této aktivace je outodoorová a on-line kampaň.
„Eventový segment byl zcela zásadně zasažen a většina agentur a jejich dodavatelů ztratila značnou část svého businessu. Každý se snaží najít nová řešení pro své klienty a v této situaci vytvářet aktivace, které je možné realizovat. Nemůžou nahradit naše ztráty, ale udržovat životaschopnost našich agentur. V rámci této kampaně chceme upozornit na náš segment klienty, pro které máme řešení eventů přizpůsobené omezeným podmínkám v době covidu, a tím podpořit jejich aktivitu v zadávání eventových zakázek,“ řekl Patrik Jedlička, majitel agentury.
Česká eventová asociace je v plném proudu s přípravami 4. ročníku národní soutěže Výroční ceny ČEA 2021. Letošní Výroční ceny jsou spojením inovací, odhodlanosti a ...
Číst vícePřečtěte si informace a poznamenejte důležité termíny 4. ročníku národní soutěže Výroční ceny ČEA 2021. Cílem Výročních cen je ocenění nejlepších počinů ...
Číst víceMPO vyhlásila výzvu k podávání žádostí do kompenzačního programu COVID – Veletrhy/kongresy. Určen je podnikatelským subjektům podnikajícím v oblasti organizace a ...
Číst více