1B

SOLARBOOST Prague

Firma EVENT ARENA s.r.o.
Klient adidas ČR s.r.o.

Seznam účastníků kampaně nesoucích hlavní podíl na úspěšnosti přihlášených prací

Kateřina Horynová - agency director
Petr Mejsnar - production director
Sharara Quasemova - event manager



Cíl a popis eventového projektu, způsob realizace a výsledek eventového projektu

Zážitkový běh a launch nových běžeckých bot adidas SOLARBOOST pro 100 běžců a vybraných fanoušků ze sociálních sítí. Náš koncept vycházel z volného překladu sloganu RUN TO RISE – „ běhej vzhůru” - vybrali jsme 5 neveřejných teras ukrytých v centru města Národní památník na Vítkově, Národní zemědělské muzeum, budova Quadrio, terasa budovy DRN, Střecha Paláce Lucerna, které jsme propojili trasou tohoto jedinečného zážitkového běhu. Ukázali jsme běžcům Prahu z perspektivy, kterou při svých vlastních tréninzích nezažijí. Každá terasa nabízela další sportovní zážitek a jedinečný výhled, který přímo vybízel k vyfocení a sdílení zážitků online. adidas SOLARBOOST jsou inspirovány leteckým inženýrstvím a technologií, proto jsme do programu na jednotlivých terasách zahrnuli technologické prvky. Postřehová hra light catcher, rozpoznávání pohybu převedeno na human joystick, z denního focení jsme udělali “Hollywood Night Photo Shooting, Pro odhalení nové siluety adidas SOLARBOOST jsme využili LED instalaci INTERACTIVE SUN, která se rozsvítila při západu slunce.

Počet oslovených eventem vs reálně zúčastněných

Reach události byl 700.000, pozvánku obdrželo 100 VIP vybraných hostů a fanoušků. Zůčastnili se všichni pozvaní.

Kreativita

Zcela jsme OTOČILI PŮVODNÍ ZADÁNÍ KONCEPTU eventu, kterým měl být ranní běh s východem slunce. Abychom získali co nejvyšší zájem fanoušků na SoMe i vysokou účast na samotném běhu, event jsme uspořádali v podvečer, kdy běžci společně po doběhu sledovali západ slunce a následné slavnostní představení bot adidas SOLARBOOST. Slogan RUN TO RISE, který v kampani původně odkazoval na „ranní běh s východem slunce“ jsme pro náš koncept převedli na: RUN TO RISE = „běhej vzhůru“– blíže ke slunci, běžci byli „blíže“ ke slunci díky navštíveným terasám, i když jen o malý kousek ? RUN TO RISE = „běhej k novým obzorům“ – běžci reálně viděli nové obzory při výhledech z navštívených teras a přeneseně objevili nové obzory tréninku díky obuvi adidas SOLARBOOST RUN TO RISE (YOUR EMOTIONS) = „povznes své emoce“– běžci prožili nové emoce/zážitky díky doprovodnému programu

Náročnost a exekuce

Na přípravu a zajištění akce jsme měli 13 kalendářních dní Reálně se event a doprovodný program odehrával paralelně na pěti lokalitách zároveň Koordinovali jsme 4 skupiny běžců s různou fyzickou zdatností, které běžely po dvou různých trasách a na jednotlivých zastávkách se nesměly setkat, kvůli doprovodnému programu. 8 běžeckých trenérů muselo v průběhu akce přizpůsobovat tempo i konkrétní trasu fyzičce účastníků a zároveň doběhnout do cíle v přesně stanovený čas kvůli západu slunce. , náročná logistika akce, 5 lokací a hlavně načasování běžců, protože žádná ze skupin se nesměla současně potkat dříve, než v cíli a to na střeše Lucerny.

Přínos (vliv na chování / vnímání)

Reach události na SoMe přes přítomné influencery a členy komunity Adidas RUNNERS byl 700.000. Pro event byla s ohledem na produkt stanovena hlavní cílová skupina muži a ženy ve věku 18 – 45 let. Demografický rozbor oslovené cílové skupiny na SoMe přinesl tyto výsledky: 92,0% oslovených mužů patřilo do dané cílové skupiny 94,6% oslovených žen patřilo do dané cílové skupiny NPS: 94% dotázaných účastníků potvrdilo, že by doporučili akci svým známým 70% prodeje kolekce adidas SOLAR během května a srpna 2018 patřilo modelu adidas SOLARBOOST Zážitkový běh adidas SOLARBOOST PRAGUE byl klientem i fanoušky hodnocen jako jedno z nejatraktivnějších představení sportovního produktu.

Doplňující informace

.

Rozpočet

do 5 mio