1C

LONDON LOOP AWARDS

Firma JAD Productions s. r. o.
Klient Greenlight/LOOP.gl

Seznam účastníků kampaně nesoucích hlavní podíl na úspěšnosti přihlášených prací

Yemi A.D. - Creative Director
Marko Baćević - Project manager
Tomáš Bača - CEO
Hana Větrovcová - Creative



Cíl a popis eventového projektu, způsob realizace a výsledek eventového projektu

Cílem eventu bylo primárně vyhlásit vítěze kreativní soutěže v centru Londýna a vytvořit pro ně známé a uvěřitelné prostředí, aby nám mohli dát konstruktivní zpětnou vazbu. Zároveň jsme představili podstatu celé kampaně a večera, novou data transfer aplikaci LOOP.gl, která spojuje více nástrojů do jedné efektivní platformy. LOOP.gl je fúzí chatovací služby a data transfer aplikace. Tzn. že na jednom místě posíláte velké soubory, ale zároveň je můžete v týmu ihned komentovat prostřednictvím vytvořeného komunikačního vlákna. Event provázel historií a vývojem nově vzniklé platformy, ale hlavně poukazoval na její vyjímečnost, jednoduchost a efektivitu.

Počet oslovených eventem vs reálně zúčastněných

TARGET AUDIENCE: Creatives from all fields. Over 2,000 Loop artists have joined the LOOP.gl community. 5,000+ creative works submitted. 1,000+ artworks showcased on London Loop city posters.

Kreativita

LONDON LOOP GALLERY se stala unikátním projektem, který na světě nemá obdoby. Možnost vystavit svá díla se někdy nenaskytne ani lepším umělcům, proto nápad dát možnost tisícům děl objevit se na ulicích, kterými denně projde milióny lidí, se stal opravdu revolučním. Porota složená z velmi zkušených osobností, kteří se v daný den osobně setkali mnohdy se svými obdivovateli, měla možnost vybírat z dokonce 6.000 děl od více než 2000 umělců po dobu 4 týdnů a dát přitom možnost vyvíjejícím se kreativcům získat obrovské zkušenosti. Plány míří do dalších velkých světových měst, které o tento typ galerie projevili velký zájem. Dát příležitost mladým umělcům vystavit svá díla v ulicích a legálně je velmi vítanou inovací ve světě umění, která si ihned našla velké davy příznivců mezi zástupci měst, protože se tím posouvá vnímání pouličního umění na další level.

Náročnost a exekuce

Cílem kampaně a vyhlášení bylo vyzkoušet si platformu LOOP.gl a správně pochopit její užívání, unikátnost a efektivitu oproti strávenému času na více nástrojích najednou. Kreativci potřebují jednoduchost, protože si velice váží svého času a proto jsme si vybrali v kampani spojení onlinu a offlinu pro generování obsahu a snažší pochopení funkčnosti nástroje. Gamifikace byla samozřejmě důležitou součástí celého procesu přihlášování děl a zařazení se do soutěže, ale investice přinesla tíživý efekt, protože zásadním prvkem bylo využívání platformy a feedback nových uživatelů na “featury”. Rádi bychom uvedli, že na kampani s námi příkladně spolupracovala agentura Brand thing z Londýna prostřednictvím Steva Dixona. EXEKUCE: Při vymýšlení myšlenky soutěže a celého večera nám po celou dobu pomáhali ti nejpovolanější, odborná porota. Ta byla sestavena z největších profesionálů ve svých oborech, např. Lee Bofkin (zakladatel Global street art), Aluna Francis (světoznámá zpěvačka z dua AlunaGeorge) nebo jedna z nejváženějších profesorek výtvarného umění v Británii Sandra Smith. Event se nesl v duchu kreativity už od samého začátku. Pozvali jsme mezinárodní umělce z Anglie a zbytku Evropy, aby s námi přetvořili industriální lokaci v centru Shoreditch. Využili jsme k tomu ilustrátory, malíře, ale hlavně tape artisty, kteří se těší čím dál větší oblibě z důvodu velkého prostoru pro kreativitu. Den byl rozdělen na 2 části, tou první bylo seznámení se s umělci, kteří vytvořili 10 nejlepších děl v každé kategorii, pro které byly připravené workshopy a přednášky s našimi porotci. Druhá část eventu obsahovala vernisáž plnou zajímavých osobností, partnerů, dobrého jídla a pití s vyvrcholením v podobě vyhlašování vítězů jednotlivých kategorií a odhalením výstavy výherních děl. Do této části měla přístup i veřejnost a zúčastnilo se 200 lidí. EFEKTIVITA LOOP.gl has created the World's Largest Urban Gallery and offered creative communities a chance to expose their creative work in the streets of London. Through the London Loop Gallery, we've managed to democratise the London art scene and truly bring art to the people. Over 2,000 Loop artists have joined LOOP.gl community. 5,000+ creative works submitted. 1,000+ artworks showcased on London Loop city posters. Loop.gl - the brand new platform with zero awareness and no subscribers gained XY (waiting for nda. exception confirmation) thousands of subscription within five weeks of campaign.

Přínos (vliv na chování / vnímání)

Cílem kampaně a vyhlášení bylo vyzkoušet si platformu LOOP.gl a správně pochopit její užívání, unikátnost a efektivitu oproti strávenému času na více nástrojích najednou. Kreativci potřebují jednoduchost, protože si velice váží svého času a proto jsme si vybrali v kampani spojení onlinu a offlinu pro generování obsahu a snažší pochopení funkčnosti nástroje. Gamifikace byla samozřejmě důležitou součástí celého procesu přihlášování děl a zařazení se do soutěže, ale investice přinesla tíživý efekt, protože zásadním prvkem bylo využívání platformy a feedback nových uživatelů na “featury”. Rádi bychom uvedli, že na kampani s námi příkladně spolupracovala agentura Brand thing z Londýna prostřednictvím Steva Dixona. The goal was to show the creative beginner's added value of the LOOP.gl platform in their own language. It was important to devise an effective call-to-action that activated the British creative community and showed them a way to try a whole new tool while having fun. The entire concept has been targeted at LOOP.gl web from the beginning and supported by social campaigns. In essence, we gave people the ability to create native and original content for us, which we then sent across our platform to the world, giving people the opportunity to vote for their favorites and help them in the early stages of their careers. On both sides, we have created a win-win situation that was not comparable to anything before. The voting and the event itself were supported by our judges through their social networks with very credible and sincere content as well as their presence on the event.

Doplňující informace

LOOP.gl vytvořil největší urban street galerii na světě prostřednictvím unikátní kampaně. V centru Londýna dostali příležitost mladí začínající kreativci, fotografové, grafici, architekti, básníci atd. v 5 kategoriích Design / Photography / Illustration / Painting / Writing prezentovat svou práci na 80 CLV, okolo kterých projdou miliony lidí denně. Stačilo poslat přes data transfer plaformu LOOP.gl své dílo a automaticky se zařadit do soutěže o 10.000 liber. To vše vyvrcholilo na kreativním večeru předávání cen v centru Shoreditch.

Rozpočet

5 - 10 mio



obrázek
obrázek
obrázek
obrázek
obrázek
obrázek
obrázek
obrázek
obrázek
obrázek