1C

Olympijský festival Pyeongchang 2018

Firma Český olympijský výbor
Klient Olympijský festival

Seznam účastníků kampaně nesoucích hlavní podíl na úspěšnosti přihlášených prací

Jiří Kejval - Předseda



Cíl a popis eventového projektu, způsob realizace a výsledek eventového projektu

Přenést atmosféru a emoce Olympijských her fanouškům do měst České republiky. Umožnit návštěvníkům si jednotlivé sporty aktivně vyzkoušet. Návštěvníci se mohli těšit na setkání Olympijských sportovců (celkem navštívilo více než 150 sportovců), na autogramiády sportovců či exhibice vybraných sportů. Sportovní fanoušci také ocenili fanzónu, kde na velkých LED obrazovkách mohli sledovat přímé přenosy z Pchjongčchangu a fandit českým reprezentantům. Postavení a provoz areálu s množstvím sportovišť a bohatým sportovním i doprovodným programem (vč. velkoplošných obrazovek). Zájem měst znovu pořádat další edici, zájem svazů znovu se účastnit sportovního programu a nejširší platforma pro aktivace partnerů Českého olympijského výboru.

Počet oslovených eventem vs reálně zúčastněných

Počet oslovených nelze vyčíslit (media reach) 250 000 reálně zúčastněných

Kreativita

Projekt, který vznikl v ČR, převzal Mezinárodní olympijský výbor a šíří tento projekt do celého světa.

Náročnost a exekuce

580 dobrovolníků zajišťovalo bezchybný chod akce. Přes 30 zapojených olympijských i neolympijských sportů. Přes 6200 dětí ze škol zapojených v dopoledním programu. 17 dnů plných sportovního programu, sportování a přenosů z dějiště Olympijských her. 22 partnerských aktivací.

Přínos (vliv na chování / vnímání)

Oživení pavilonu Z Výstaviště Brno. 87% návštěvníků chce Olympijský festival i při další edici OH. Rozšíření projektu do dalších zemí světa v roce 2020.

Doplňující informace

Mediální kampaň byla v hodnotě 26 mil. Kč. Česká televize odvysílala 40hod přenosů/pořadů přímo z festivalů, Český Radiožurnál odvysílal 124hod z dění Olympijských festivalů. Bylo napsáno přes 1150 článků.

Rozpočet

nad 30 mio



obrázek
obrázek