2

Mistrovství ČR v počítačových a mobilních hrách 2018

Firma PLAYzone s.r.o.
Klient McCANN Prague/Vodafone; Alza/Alza

Seznam účastníků kampaně nesoucích hlavní podíl na úspěšnosti přihlášených prací

Michal Nagy - Director
Lukáš Pleskot - Director
Tomáš Mikula - Director
Tomáš Drahoš - Director
Michal Szabo - Production
Martin Halla - Production
Jakub Trulík - Production
Karin Dietiová - Production
Ondřej Škeřík - Production
Přemysl Malina - Production



Cíl a popis eventového projektu, způsob realizace a výsledek eventového projektu

Mistrovství ČR v počítačových a mobilních hrách 2018 bylo již 8. ročníkem v rukou pořadatele PLAYzone. Jednalo se o největší esportovou událost v Česku, kterou během třech dní navštívilo 51 000 návštěvníků a její celkový zásah byl přes 4 milióny lidí. Součástí byla také expozice 41 vystavovatelských značek, dvě obrovské stage s hledišti a online přenos skrze platformy Twitch a HbbTV televize Prima COOL, který navštívilo přes 150 000 diváků o celkovém počtu 114 189 nasledovaných hodin. Díky tomuto projektu jsme zvýšili povědomí veřejnosti o esportu a podařilo se nám přiblížit zahraničnímu trhu, kterým elektronický sport aktuálně velmi hýbe.

Počet oslovených eventem vs reálně zúčastněných

Skrze více jak půlroční propagaci se nám podařilo zasáhnout zhruba čtyři milióny lidí v Česku a na Slovensku. Na samotnou akci potom dorazilo 51 000 z nich.

Kreativita

Podařilo se nám na jednom místě postavit hned dvě suverénně největší a designově nejatraktivnější esportové stage s hledišti v Česku, zároveň vymyslet zábavný obsah do třech souběžně běžících streamů a na více jak 20 partnerských stáncích vymyslet originální vzhled, provedení, program a soutěže pro návštěvníky.

Náročnost a exekuce

Před samotným eventem se nám podařilo uspořádat přes 250 online kvalifikací se zapojením 69 575 hráčů. Jako první v Česku jsme zvládli zorganizovat offline turnaj v celosvětově populárním titulu PUBG, který je velmi náročný na organizaci. Do našeho programu či na stánky partnerů jsme zajistili přes dvě desítky známých influencerů, postavili a řídili jsme rovných 20 expozic. Příprava trvala rovný týden a včetně samotného třídenního konání se na akci podílelo téměř 150 lidí různých profesí - přepravci, montéři, technici, producenti, projektoví manažeři, admini, komentátoři, střihači, marketéři, eventoví manažeři, tiskaři, analytici, influenceři... Organizační tým vyřídil celkem 18 647 emailů týkajících se MČR, stavební tým potom 4,5 kilometrů síťových kabelů, 1,2 kilometrů elektrické kabeláže a 2 000 m2 tiskovin.

Přínos (vliv na chování / vnímání)

Již řadu let se nám daří popularizovat a medializovat elektronický sport v očích veřejnosti a pro hráče zlepšovat kvalitu soutěží, kterých se účastní. Mistrovství ČR v počítačových a mobilních hrách 2018 toho bylo důkazem a bez pochyby lze říct, že šlo o dosud nejkvalitnější a největší esportovou událost, která se u nás kdy konala. Důkazem toho je i nedávné ocenění "Nejlepší esportová akce roku", kterou jsme obdrželi na 1. ročníku esportového plesu.

Doplňující informace

Cíl projektu Mistrovství ČR v počítačových a mobilních hrách má pro nás více rovin. Jako pořadatelé zde chceme nabídnout co nejvíce atraktivní program pro návštěvníky, ale zároveň i diváky, kteří celou událost sledují online. Dále neustále navyšovat a hlavně vylepšovat povědomí o elektronickém sportu, což znamená udělat akci nejlepší nejen z pohledu návštěvníka, ale také hráče, který zde soutěží. A v neposlední řadě neseme na místě řadu závazků vůči vystavovatelům, pro něž zde současně vymýšlíme, stavíme a organizujeme jejich stánky s programem pro návštěvníky tak, aby co nejvíce uspěli se svými produkty.

Rozpočet

10 - 20 mio



obrázek
obrázek
obrázek
obrázek