1A

Odhalení nové Mazdy 3 pro evropský trh

Firma NEXT LEVEL s.r.o.
Klient Mazda Motor Logistics Europe NV

Seznam účastníků kampaně nesoucích hlavní podíl na úspěšnosti přihlášených prací

Aleš Burger - Showcaller
Štěpán Farkaš - Head of Production
Nikola Netušilová - Architect
Ondřej Pěnička - Production Manager



Cíl a popis eventového projektu, způsob realizace a výsledek eventového projektu

Cílem projektu bylo uspořádat jedinečné odhalení nového vozu Mazda 3, které by splňovalo požadavky eventu světového formátu. Netradiční pojetí odhalení nového vozu spočívalo v art/design konceptu, který měl kombinovat tradiční japonskou kulturu s moderním designem a nejnovějšími technologiemi. Součástí večera se tak stal asian fusion catering, kaligrafie či performance moderního baletu. Akce se zúčastnili novináři zastupující 80 světových médií a osobnosti automobilového světa. Jedním z úkolů byl VIP treatment pro každého návštěvníka od přistání na letišti až po odlet.

Počet oslovených eventem vs reálně zúčastněných

Celkem 300 zúčastněných

Kreativita

Kreativita spočívala v artovo-designovém pojetí tak běžné akce, jako je odhalení nového modelu vozu. Díky velkolepé a jedinečné realizaci se každý zúčastněný ocitl na moment v moderní Asii a odnesl si zážitek plný emocí. Základním požadavkem zadavatele bylo najít lokaci, kde se podobná akce ještě nikdy nekonala, zároveň ale budova měla splňovat požadavek na architektonickou unikátnost a nacházet se v historické části Prahy.

Náročnost a exekuce

Lokace byla největší výzvou realizace eventu. Pražský Vinohradský Pavilon je původně zamýšlen jako nákupní centrum, my jsme ho dokázali během 24 hodin přetvořit na venue splňující požadavky klienta, což zahrnovalo například deinstalaci eskalátorů, vchodových dveří, výstavbu nové podlahy a pódia s nosností vozu. V neposlední řadě byl nutný zábor celého bloku ulic v okolí pavilonu.

Přínos (vliv na chování / vnímání)

Uspořádali jsme unikátní event, Praha byla součástí komunikace, registrační webová stránka se jmenovala Mazda Prague. Nejen o eventu, ale i o Praze se tak dozvěděli lidé z celého světa. Ve světových médií se proto v souvislosti s novým modelem vozu objevují fotky a videa z Prahy. Data společnosti Mazda ČR: Konfigurátor modelu Mazda 3 zaznamenal v prosinci nárůst o 98 % oproti listopadu. Návštěvnost sekce Mazda 3 na webu společnosti Mazda vzrostla oproti listopadu o 96 %. Požadavek na testovací jízdu se po akci zvýšil o 67 %. Data společnosti Mazda Europe: Mediální hodnota výstupů z akce je 142 000 euro (3 600 000 Kč).

Doplňující informace

"I know it was a lot of work for NEXT LEVEL, but the result was worth it - all participants appreciated every single part." Magda Weglewska, Director Marketing & PR Mazda Europe "There are so many positives regarding the quality of the execution by the agency NEXT LEVEL." David McGonigle, Regional Director Mazda Europe

Rozpočet

5 - 10 mio



obrázek
obrázek
obrázek
obrázek
obrázek