1D

KÄRCHER 25 LET v Modleticích

Firma NEXT LEVEL s.r.o.
Klient Kärcher spol. s.r.o.

Seznam účastníků kampaně nesoucích hlavní podíl na úspěšnosti přihlášených prací

Aleš Burger - Showcaller
Lucie Hájková - Project Leader
Pavel Hájek - Setup Manager
Štěpán Farkaš - Stage Manager
Ondřej Pěnička - Production Manager
Nikola Netušilová - Architect
Roman Valenta - Graphic Designer



Cíl a popis eventového projektu, způsob realizace a výsledek eventového projektu

Cílem projektu bylo uspořádat mimořádný event v prostorách nového skladu společnosti Kärcher. Ten měl spojit oslavy 25 let jejího působení na českém trhu se slavnostním otevřením sídla. Zaměstnancům se díky velkolepému pojetí zcela změnil úhel pohledu na jejich běžné pracovní prostory, které se naší zásluhou proměnily v luxusní místo pro konání gala večeru. Ten obsahoval nejen oficiální část, ale také zábavu v podobě beat box performance, akrobatické show či koncertu B-Side Band s Vojtou Dykem. Součástí byla i úvodní světelná show. Díky netradičnímu představení prostor a celkové náplni večera si tak mnozí odnesli zážitek na celý život. V průběhu akce také došlo na ocenění nejlepších zaměstnanců z celé republiky, a to za účasti vedení mateřské společnosti z Německa. Akce se zúčastnil i samotný Johannes Kärcher, který do ČR zavítal poprvé.

Počet oslovených eventem vs reálně zúčastněných

Oslovených cca 250 zaměstnanců, kteří se zúčastnili

Kreativita

Naše kreativní pojetí čelilo velké výzvě, protože místo konání akce jsme si nemohli vybrat. Lokace v podobě skladové haly byla od začátku daná, netřeba dodávat, že takové prostory nejsou pro konání obdobných eventů uzpůsobené. Postarali jsme se tedy o jejich adekvátní proměnu pro daný účel - nechybělo multifunkční pódium, kompletní zázemí, chill-out zóny, bary či osvětlení. Neútulný skladový prostor jsme oživili projekcemi na stěny, které celému místu dodaly punc jedinečné atmosféry.

Náročnost a exekuce

Přes charakter prostorů jsme dokázali vyřešit všechna bezpečnostní i logistická rizika. Čelili jsme i naprosté nepřízni počasí (extrémní zima), která dosti ztěžovala přípravné práce. Díky návštěvě VIP osobnosti v podobě pana Kärchera bylo několikrát změněno datum konání akce. Stejně tak jsme se museli vypořádat s požadavky striktně korporátní německé společnosti. Při celkovém zpracování byl kladen maximální důraz na detail odpovídající vysokým německým standardům.

Přínos (vliv na chování / vnímání)

Všichni zaměstnanci, kteří dnes vstupují do centrálního skladu společnosti jen těžko věří, že ve stejném objektu byli na koncertě Vojty Dyka, pochutnávali si na vybraných delikatesách a užívali si slavnostního večera se zakladatelem společnosti. Dle vyjádření klienta přetrvávalo velké nadšení z akce ještě několik týdnů a i největší skeptici nakonec akci chválili. O spokojenosti klienta svědčí i fakt, že i na další akce najal NEXT LEVEL již bez výběrového řízení.

Doplňující informace

Kärcher je světovým leadrem čistící techniky, a proto se celým večerem prolínal koncept "před a po" použití prostředků Kärcher. A to jak v performancích, venkovních instalacích a všudypřítomných živých sochách.

Rozpočet

do 5 mio



obrázek
obrázek
obrázek
obrázek
obrázek